Oi, oi for et kamp program
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 11 jun 10, 16:31
Endret: 11 jun 10, 16:35
Endret av: Patrioten
Søn 04. Juli 18:00 Ranheim (h)
Ons 07. Juli 18.oo Start (h Cupen.
Søn 11. Juli 17:00 Follo (b) -
Ons 14. Juli 19:00 Sogndal (h)
Søn 18. Juli 18:00 Bryne (h)
Søn 25. Juli 18:00 Tromsdalen (b)
Ons 28. Juli 19:00 Sandnes Ulf (b)
Søn 01. Aug 18:00 Moss (h)
5.hjemmekamper og 3.bortekamper.
Hvor mange seirer kan vi håpe på her?
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 11 jun 10, 16:57
Endret: 11 jun 10, 16:58
Endret av: keiko99
igjenn er du i gang med dette kamp programmet ditt.. sist du skrek om det samme kom vi godt ut av det... tror ikke dette skal bli noe værre.. er ikke gutta trent til dette sorry.. følte for og si min mening
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Patrioten
Lagt til: 11 jun 10, 17:08
Endret: 11 jun 10, 17:12
Skrek? Hvorfor skal du alltid ta alt negativt opp?
Synes det er greit å ha en oversikt over kampene vi skal spille og gøy å forbedrede og glede seg til mange kamper. Siden det gikk bra sist, er jo det en god grunn til å gjøre det igjen, ikke sant?
jeg skjønner hva du snakker om patrioten, men jeg kan klarer ikke og forstå ditt spørsmål: Hvorfor skal du alltid ta alt negativt opp?
jeg var ikke negativ og mente heller kke mitt innlegg som negativ, men det er vel ikke meningen at jeg skal forstå kanskje.
uansett gutta bør være trent til dette også bør vi heller håpe at ingen må ut med skader eller karantener...
Med den troppen der så skal det mye til for at det går bra.. Jeg velger å ha trua. ;)
Fredrikstad tar kongepokalen hjem i år og rykker opp i fin stil!
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Opprinnelig postet av keiko99
jeg skjønner hva du snakker om patrioten, men jeg kan klarer ikke og forstå ditt spørsmål: Hvorfor skal du alltid ta alt negativt opp?
jeg var ikke negativ og mente heller kke mitt innlegg som negativ, men det er vel ikke meningen at jeg skal forstå kanskje.
uansett gutta bør være trent til dette også bør vi heller håpe at ingen må ut med skader eller karantener...
Jeg var kanskje litt rask til å dømme deg ang at du tar opp ting negativt, tar den.
Men, du likte jo ikke at jeg la ut en tråd om dette, det var det jeg reagerte på.
De er sikkert bra nok trent, men stallen er nok mer å bekymre seg for.
Nå smiler vi om kapp med igjen.
Det eneste jeg ikke likte med denne tråden forklarte jeg deg, men den er veldig lik denne tråden
så syns jeg fokuset ditt er rettet mot spillerene og det er der jeg sier at dem bør være godt nok trent til ett såppas tøft program. Det du sier på slutten er bedre.. ja vi har en tynn stall slik at skader og karantene ikke er noe vi bør få for mye av der er jeg enig så klart
2 kamper i uka i snitt bør gå greit for topp idrettsutøvere. Ja blir det skader og karantener er det en ting. Men ser man bort fra det og kun ser på kamp programmet så er dette noe lett bør klare. Det er kun snakk om at spillerne bruker hode litt og sparer krefter når de har mulighet. Det er jo andre idrettsgrener som klarer et langt tøffere program et det fotball folka må gjennom. Og ikke glem JR gutta våre heller. Dette er vel normalt for de.
Så har trua på at gutta er så bra trent at de klarer dette lett
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av Patrioten
4 seire, 2 uavgjorte og to tap, om det er best med tapet i cup eller serie ja det er jeg usikker på. Guttene er helt sikkert godt nok trent, men en kombinasjon av skader der enkelte må stå over en eller to kamper i tillegg til at vi vel har 4 spillere som står i fare for og måtte stå over med et gult kort. Ja da er det vanskelig og spå. Et annet problem med så tett program er at spillere som trenger en uke etter en liten skade kan måtte spille og forverre skaden og måtte stå over kanskje 2-3 kamper istedenfor 1 Men som de felste andre håper jeg på full pott :-)Søn 04. Juli 18:00 Ranheim (h)
Ons 07. Juli 18.oo Start (h Cupen.
Søn 11. Juli 17:00 Follo (b) -
Ons 14. Juli 19:00 Sogndal (h)
Søn 18. Juli 18:00 Bryne (h)
Søn 25. Juli 18:00 Tromsdalen (b)
Ons 28. Juli 19:00 Sandnes Ulf (b)
Søn 01. Aug 18:00 Moss (h)
5.hjemmekamper og 3.bortekamper.
Hvor mange seirer kan vi håpe på her?
Det er egentlig umulig å si om en slik periode vil være bra eller dårlig for laget.
Er vi inne i en god flytsone, kan det være en fordel at kampene går så tett. Et slikt program ville imidlertid ikke gagnet oss ved seriestarten i år, da vi var relativt dårlige.
Spillerne rekker vel som regel akkurat å få restituert seg før de skal spille kamp igjen. I sommervarmen blir det viktig å ikke slurve med kostholdet, men det regner jeg med kommer til å gå bra.
Jeg regner med vi ryker ut i cupen, og håper vi klarer å ta 15-18 poeng. Det ville i såfall vært veldig, veldig bra.
Patrioten
Lagt til: 20 jun 10, 10:52
Endret: 01 jul 10, 16:24
Den viktigste kampen er vel hjemme mot Sogndal? Taper vi mot den, ligger de fem poeng foran oss. Men, hvis vi skulle vinne, ligger vi et poeng foran de og en kamp til gode og vinner vi den også, så vips, ligger vi fire poeng foran de.
Så her står det mye på spill.
Og nå er det enda viktigere siden vi ble fratatt tre poeng i går. Taper vi, ligger vi åtte poeng bak de.
En dårlig start på juli. Vi er avhengige av å slå Follo neste helg for ikke å sakke noe vederstyggelig akterut. I skrivende stund leder også Sogndal og Bryne (mens Sarp ligger under). Leder vi serien etter Mossekampen er det en stor opptur.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Lemmy
Det ser jo lovende ut for deg.Det er egentlig umulig å si om en slik periode vil være bra eller dårlig for laget.
Er vi inne i en god flytsone, kan det være en fordel at kampene går så tett. Et slikt program ville imidlertid ikke gagnet oss ved seriestarten i år, da vi var relativt dårlige.
Spillerne rekker vel som regel akkurat å få restituert seg før de skal spille kamp igjen. I sommervarmen blir det viktig å ikke slurve med kostholdet, men det regner jeg med kommer til å gå bra.
Jeg regner med vi ryker ut i cupen, og håper vi klarer å ta 15-18 poeng. Det ville i såfall vært veldig, veldig bra.
Nå har vi tatt 12 av 18. Jeg tror vi klarer jackpot og tar 18 poeng. Synd med cupen, men jeg er overbevist at hadde den kampen kommet forrige uke, hadde vi tatt Start pga det var kun effektiviteten som sendte oss ut av cupen..
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Kratos
Nå har vi tatt 12 av 18. Jeg tror vi klarer jackpot og tar 18 poeng. Synd med cupen, men jeg er overbevist at hadde den kampen kommet forrige uke, hadde vi tatt Start pga det var kun effektiviteten som sendte oss ut av cupen..
Det ble 16. poeng og ikke noen tap i serien, synes det var sterkt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914