Husk meg
Brukernavn
Passord

Åpen klubb??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 10 jun 10, 14:59
Ser at Jan Rafn skryter at FFK har blitt en åpen klubb. Hvordan kan han si det? Hvor er informasjonen og medlemsmøtene tatt veien? Blogger er hyggelig det, men ikke som info kanal. Hvem er det nå som styrer FFK egentlig? Personlig tror jeg at AS Værste v/ Bjørn Borg er mannen som har all styring og at vårt styre er marionetter under As Værste. Hva må klubben betale i stadionleie til AS værste. Jeg hørte at Stabæk betaler 9 mill i året for leie av Telenor arena. Er det riktig at FFK betaler 12 nmill til Værste??

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 10 jun 10, 15:04
Du bør nok lese en gang til. Han skriver ikke at de har blitt en åpen klubb. Men en mer åpen klubb og da sammenligner han med det som var. Info om hvor mye lei osv som klubben betaler er offentlig info og du finner dette i regnskapet. Men husk også at hele FFK organisasjonen har sine eiere som har krav på info først. Så lenge klubben ikke er eid av oss supportere så må det bli sann.

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 10 jun 10, 20:10
Jeg vil påstå at den såkalte åpenheten i klubben fortsatt er på samme nivå som tidligere. Hva er det som konkret har blitt annerledes med det nye styre? Jeg kan ikke sette fingeren på noe så hvis noen her har andre meninger så kom med det. Så til AS værste. De har full kontroll på FFK. Dette gjør at de faktisk kan avgjøre om FFK skal rykke opp eller ikke. Uten opprykk i år forsvinner spillere, andre spillere vil ikke komme til oss og sponsorer uteblir. Summen av dette er fortsatt 1 div spill og med den avtalen vi har med Værste er vi drept økonomisk. Terje Høili vil ikke delta under slike betingelser og spillerinvest er uten stor økonomisk kraft. Dette kan virke depressivt men er desverre realiteter. Se på budsjettet til FFK og FFK AS så ser du at dette ikke gir handlingsrom for annet en AS VÆRSTE.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914