Treningskamp mot Helsingborg
28. juni klokken 1900 på Fredrikstad stadion
---------------------------
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
må vel se kampen
Der ha et fint lag å måle kreftene med
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
hadde vært moro å fått 7-8000 mennesker på stadion til den kampen da
Stå på guttæne
Opprinnelig postet av obbink
hadde vært moro å fått 7-8000 mennesker på stadion til den kampen da
Det hadde det. Desverre er sånne tilskuertall fullstendig urealistisk i en treningskamp.
ja kommer det 4000 bør vi kanskje være fornøyd
Stå på guttæne
Kommer det 1000-2000 tror jeg faktisk man bør være strålende fornøyd!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Det koster jo endel å avholde kamper
Stå på guttæne
Det koster en del å avholde kamper, men jeg er helt enig, noe mer enn 1000-2000 tilskuere tviler jeg på er realistisk.
Når vi rykker opp til Tippeligaen håper jeg klubben gjør som andre klubber har gjort før: å få engelske klubber som Liverpool e.l. på besøk. Det så vi mot VIF i fjor, at det er populært. Penger på bok, og mere publisitet får vi.
FFK hadde en gang (i fjor eller året før - usikker) sjansen til å få Fulham på besøk. Fulham tilbød seg selv å komme hit, men FFK glemte å svare innen fristen og det ble ingenting av. Jeg er usikker på om det hadde blitt fullt hus, men med tre norske spillere på Fulham, samt at det er et PL-lag kunne lokket langt fler enn f.eks Helsingborg.
Når det er sagt så håper jeg det kommer så mange som mulig når Gashi & co kommer på besøk =)
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Om det blir penger på bok eller ei, kommer vel i grunn helt an på hvor mye klubbene krever for å komme. Enga betaler vel Barcelona 6,5 millioner for å komme. Stadion ville blitt fylt opp, men det hadde neppe blitt penger i kassa. Nå er kanskje Barcelona den klubben som krever mest, men 4-5 millioner er sikkert ikke langt unna vil jeg tro.
La oss si 5 millioner da. Da må billettprisene ligger over 400 kroner for å dekke inn millionene alene. I tillegg betaler jo FFK leie til stadion, som ved TL-kamper så vidt jeg vet så vidt gir overskudd.
Opprinnelig postet av Husgutt
Tipper en viss Torjussen skal på kino før den tid, for eksempel den 19 juni..:)
Hm... synsk...
Jeg var på kino i dag ja :)
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
MR.T
Ble medlem: 31 jan 09
Lagt til: 19 jun 10, 22:54
Endret: 19 jun 10, 23:54
Endret av: MR.T
Billetter til kampen kan man kjøpe på denne linken.
Der kan du peke på det setet du vil og se hva som er solgt / ikke solgt.
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Det blir med andre ord ikke free-seating slik det har vært vanlig med på treningskampene?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 22 jun 10, 18:59
Endret: 22 jun 10, 19:00
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av MR.T
Vil det systemet bli brukt på de vanlige seriekampene også? Ser det brukes i cupkampen mot start i alle fall.
Opprinnelig postet av Husgutt
Tipper en viss Torjussen skal på kino før den tid, for eksempel den 19 juni..:)Hm... synsk...
Jeg var på kino i dag ja :)
ja, var du fornøyd med A-team da? Den har jo ikke akkurat fått toppkritikk.. Enda ikke fått sett den selv.. Altfor mye fotball på tv
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Opprinnelig postet av Knuty
Vil det systemet bli brukt på de vanlige seriekampene også? Ser det brukes i cupkampen mot start i alle fall.
Systemet er nå oppe og går og virker på alle kamper - sjekk selv på
http://billett.fredrikstadfk.no
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Hvordan tror dere oppstillingen ser ut?
Tenke jeg og noen andre i supras skulle dra på en trening før matchen for å titte litt! Spent på brassa og!
Sammen for fredrikstad!
07.04.1903
håper at den nye spilleren for prøve seg mere en 10 min. ser helst at han spiller en hel omgang
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
07.04.1903
Ble medlem: 11 mai 09
Lagt til: 26 jun 10, 23:33
Endret: 26 jun 10, 23:35
Endret av: 07.04.1903
Laget som Jan Raffen skev :- ) :
oppstilling mulig lag Helsingborg (basert på dagens formasjon, men kan blir forandringer..)
Terva
Vidar-JT-Raio-Wallace
Simen R-Gilmak-Thomassen-Mathias
Celso-Valencia
Benk:
Odi
Laabak
Becken
Bjørn Erik Kristiansen
Agim
Elvestad
Spilte foressen volleyball i noen timer med Eirik Laabak i stad. Han kunne bekrefte at Gilmak hadde imponert! Så det er jo lovende! :- )
Edit: Skrivefeil
Sammen for fredrikstad!
07.04.1903
Opprinnelig postet av keiko99
håper at den nye spilleren for prøve seg mere en 10 min. ser helst at han spiller en hel omgang
F-B.no (Tror jeg, gidder ikke finne artikkelen) mente at han spilte fra start
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
F-B.no (Tror jeg, gidder ikke finne artikkelen) mente at han spilte fra start
Stemmer det, link her.
Helsingborgs lag:
http://www.hif.se/Arkiv/news/new%20-%2010-06-27%2012.55
"HIF-truppen befinner sig för närvarande i Norge där man ska möta Fredrikstad i en träningsmatch ikväll klockan 19.00. HIF:s lag ser ut som följer: Pär Hansson Markus Holgersson - Joel Ekststrand - Marcus Nilsson - Erik Edman Mattias Lindström - Marcus Bergholtz - Ardian Gashi - Christoffer Andersson Erik Sundin - Rasmus Jönsson Ersättare: Oscar Berglund, Erik Wahlstedt, Fredrik Liverstam, Abbe Khalili, René Makondele, Rafael Porcellis, Lucas Ohlander"
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 28 jun 10, 19:36
Endret: 28 jun 10, 19:39
Endret av: Patrioten
Nå er det keeperkrise i FFK, siden Fredrik Tervaniemi ble skadet i dagens og måtte gå ut. Alle keeperne våres er skadet, nå har vi bare juniorkeeperen Bjørn Erik Kristiansen tilgjengelig. Blir spennende å se om FFK henter seg en ny keeper i løpet av uken. Fredrik sin kontrakt går ut til onsdag, så han er vel ferdig i klubben?
klubben henter en ny keeper slik jeg forsto live greia og han er svensk
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Hva skjer med keeperne våre da?? De er jo stort sett kontinuerlig skadet alle sammen sesong etter sesong. Frustrerende greier altså!!
Opprinnelig postet av keiko99
klubben henter en ny keeper slik jeg forsto live greia og han er svensk
Da forsto du feil. Han skriver at FFK har hentet inn en femte keeper i år, og at han er svensk. Det betyr Fredrik Tervaniemi.
- Lasse Staw
- Jon Masalin
- Jr-keeper Lars E. Johannessen
- Jr-keeper Bjørn E. Kristiansen
- Fredrik Tervaniemi
Noen som var på kampen, rapport på Gilmak?
http://twitter.com/GardC
merkelig å si det etter 4-0 tap. men jeg syns det var en helt grei gjennomkjøring. syns vi burde skoret et par mål idag. frem til 2-0 skoringa syns jeg vi spilte helt greit. det som var mest morro var å se hvor skudd villige vi var idag. selv om det var noen som overdrev å klinka til fra 30 meter.
gilmak spilte på det jevne, syns han lå litt for langt fremme til tider siden han skal balansere midtbanen, litt lat når han skulle løpe hjemover. men det er nok ikke lett å komme rett inn på et lag etter han bare har vært her i noen uker.
Fikk dessverre ikke vært på kampen, men sveipet lett gjennom FFKs live-tekst nå i etterkant. Resultatet høres ikke bra ut, men jeg vil ikke kommentere kampen når jeg ikke fikk sett spillet.
Det som derimot var hyggelig, var at Helsingborg-fansen som fulgte kampen på fredrikstadfk.no, kom med hyggelige tilbakemeldinger til de som dekket kampen. Det viser at klubben gjør noe riktig på den biten, og all ære til de entusiastiske frivillige i webteamet!
Det er ganske ekstremt å ha fire keepere skadet, så vi får håpe å få tilbake noen av dem så fort som mulig.
FFK med to debutanter i dag da hvertfall;
Bjørn-Erik Kristiansen i mål, og Gilmak på midtbanen.
Hva skjedde egentlig ved FFKs annulering? På null komma ingenting fikk både Borges, Piiroja og Wallace gult kort. Wallace ble sendt i dusjen fordi det var hans andre gule.
Hvordan klarte Kristiansen og Laabak seg? Morsomt at flere unggutter får prøve seg.
Syns vi hang bra med, tross baklengsene til ca 75 min. Da så det ut som om dommeren bestemte seg for å ødelegge kampen ved å dømme unødvendig mye mot FFK. Raio ble ihvertfall mer og mer rød i toppen etter han fikk det gule kortet. Regner med det var derfor Aune tok han ut før han fikk rødt. . Noen som fikk med seg hvorfor Raios scoring ble annulert ?
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Kratos
Syns vi hang bra med, tross baklengsene til ca 75 min. Da så det ut som om dommeren bestemte seg for å ødelegge kampen ved å dømme unødvendig mye mot FFK.
Den dommeren der dømmer faktisk i Adeccoligaen. Mads Ahlsen heter han vel. Jeg mener både han og den minste linjemannen (som er god) representerer Hafslund i Sarpsborg.
Jo, jeg har både sparket mot Ahlsen, og blitt dømt av han. Som spiller var han en gris, som dommer en arrogant k_k det ikke går an å kommunisere med. Personlig mener jeg han er rett og slett søppel som pipeblåser.
Hvordan han dømte i dag vet jeg selvsagt ingenting om siden jeg ikke var der.
han dømte rett og slett dårlig.. Hvorfor Piiroja fikk gult fikk jeg ikke med meg, ei eller hvorfor scoringen hans ble annulert.. Men han så vel noe jeg ikke så der, skjedde så mye brått og det var i den scoringen Borges fikk gult kort
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Tross tapet var det noe positivt å hente i dag: Jan Tore fremstod endelig som den oppofrende midtforsvarsklippen vi vet han kan være. taklet, finspilte og ofret seg flere ganger. Bra! Gikk foran som et godt eksempel. Borges viste samme innstilling. Løp og kjempet hele kampen. Liker spesielt godt at han presser keeper hver gang det ble tilbakespill fra Helsingborg-forsvarerne. Det ser jeg altfor sjelden. Det fører som oftest til en feilpasning fra keeper som ikke får tid til å orientere seg. Bra at Simen Rafn er skadefri. Han virket opplagt og frisk i dag. Debutanten i mål - Kristiansen kunne vel ikke lastes for scoringene - så vidt jeg kunne se. hvertfall ingen keeper-tabber. En helt grei debut. Når han får mer erfaring vil han opptrå mer som sjef også. Man må rope og være litt tøff innenfor egen 16-meter. (tror jeg har mistet oversikten over keeperne våre. Fikk høre at dette var femtekeeperen? Har vi fire andre?) Laabak fikk et kort innhopp og virket pigg og opplagt. Løp og ville mye. Gilmak hadde et flott langskudd som med litt mer hell kunne gått inn. Klarte seg også greit etter bare ¨ha vært en knapp uke i Fredrikstad. Tar litt lenger tid å bli varm i trøya og bli kjent med sine nye lagkamerater. Spilte mest på de han tydeligvis kjente best; Wallace og Celso. Wallace fikk sitt andre gule fordi han sa noen gloser til linjemannen. Vet ikke hva han sa, men uansett unødvendig. Nå teller vel ikke dette inn i serien siden det ikke ble direkte rødt. Men slike holdninger må man legge av seg.Det første fikk han for å ha taklet Gashi. Rajo var også heit i toppen. Ropte og kjeftet og fikk gult han også. Dommeren? Ingen god opptreden. Virket som han skulle vise svenskene at han hvertfall ikke var noen hjemmedommer. Glemte at det var en treningskamp og var litt vel ivrig med fløyta og blokka. Fikk heller ikke med meg hvorfor scoringen til Rajo ble annulert. Raijo kjeftet på linjedommeren etterpå. Helsingborg var effektive. Scoret på de sjansene de fikk. Men synes ikke at de spillemessig var overlegne Fredrikstad. Tredje målet til svenskene trodde jeg var et selvmål av Jan Tore? Men speaker oppga navnet til en Helsingborg spiller. Var bra trykk på tribunen til å være så få tilskuere. Litt over 600 betalende. Men synes det var rart at FFK ikke kunne hatt noen spredd rundt banen for å hente baller. Stadig vekk forsvant ballen opp på folketomme tribuner og reserve-ballene ble brukt opp etterhvert. Var vel til slutt Torjussen som fløy rundt å plukket baller. Unødvendig stopp og drøying i spillet. Husk ballgutter neste gang. Også på treningskamper.
Opprinnelig postet av Lemmy
Lasse Staw hadde vist stått i går, hvis det hadde vært seriekamp, så han er klar til søndag heldigvis.Fikk dessverre ikke vært på kampen, men sveipet lett gjennom FFKs live-tekst nå i etterkant. Resultatet høres ikke bra ut, men jeg vil ikke kommentere kampen når jeg ikke fikk sett spillet.
Det som derimot var hyggelig, var at Helsingborg-fansen som fulgte kampen på fredrikstadfk.no, kom med hyggelige tilbakemeldinger til de som dekket kampen. Det viser at klubben gjør noe riktig på den biten, og all ære til de entusiastiske frivillige i webteamet!
Det er ganske ekstremt å ha fire keepere skadet, så vi får håpe å få tilbake noen av dem så fort som mulig.
Opprinnelig postet av Plankekæll
FFK med to debutanter i dag da hvertfall;
Bjørn-Erik Kristiansen i mål, og Gilmak på midtbanen.
Hva skjedde egentlig ved FFKs annulering? På null komma ingenting fikk både Borges, Piiroja og Wallace gult kort. Wallace ble sendt i dusjen fordi det var hans andre gule.
Hvordan klarte Kristiansen og Laabak seg? Morsomt at flere unggutter får prøve seg.
Det er jo ikke rart at ung guttene fikk prøve seg, siden vi ikke har flere spille å ta av i troppen.
Tviler på om de hadde spilt, hvis vi de skadde, eller syke spillerne hadde vært klare.
P.s. Har egentlig troen på Laabak, tror at han kan bli god.
Jeg syns dette var en god test for FFK. Keepersituasjonen er en historie for seg, men ellers ser det bra ut. Jeg ble positivt overasket over at Ophaug var i slag, og at Valencia tidvis var på hugget som spiss(har jo ikke hatt så mye positivt å si om han tidligere).
FFK startet best de første 10, men Helsingborg tok fullstendig over. Det jevnet seg ut mot slutten av omgangen. FFK var klart best i 2. omgang, med unntak av de siste 10.
Gilmak så ut som en spennende spiller med godt overblikk og pasningsfot. Litt som en Ramberg som er god i dueller. Ellers virket Piroija relativt rusten etter ferien.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Målet ble annulert fordi Piroija klatret på en forsvarsspiller. Dvs han gjorde det og antar det var derfor det ble annulert.han dømte rett og slett dårlig.. Hvorfor Piiroja fikk gult fikk jeg ikke med meg, ei eller hvorfor scoringen hans ble annulert.. Men han så vel noe jeg ikke så der, skjedde så mye brått og det var i den scoringen Borges fikk gult kort
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av aavdst
Masse skrift.
Au, øynene mine!!
Med det mener jeg at det var godt skrevet, men det hadde vært en stor fordel med litt luft. Bruk 3-4 avsnitt, så går det bedre å lese dette.
Dette er ikke ment som noen kritikk til hva du har skrevet, for det var mer enn bra nok. Jeg personlig blir sliten av å lese noe som er så tettskrevet uten avsnitt.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av aavdst
Masse skrift.
Med det mener jeg at det var godt skrevet,
Point taken
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914