Potensialet til Askar
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 24 mai 10, 06:11
Endret: 24 mai 10, 14:25
Endret av: Costanza
Det er flere her inne som har klaget på Askar for både det ene og det andre.
Derfor var det gøy at han presterte så bra som han gjorde i går. Dette er kanskje et takk for sist fra Askar som beviser at han har et stort potensiale.
Er det noen som er tøffe nok til å bite i det sure eplet og som tør å innrømme at de har kritisert han unødvendig og som vil gi han fortjent skryt etter gårsdagenskamp og som kanskje ser potensialet i han?
Syns han hele tiden har vist seg som et godt kjøp. Var jo et av få lyspunkter sammen med Borges i fjor, og selv om han kanskje ikke har spilt opp mot sitt beste i år, så er det ingen tvil om at han har kvaliteter.
Det er likevel vanskelig å snakke om potensiale i en spiller som tross alt er 24 år. Det meste av potensiale bør vel egentlig ha kommet allerede.
Jeg er nok en av de du sikter til som har kritisert Askar, og det stemmer.
Det er som jeg har sagt før, han er veldig ustabil. Toppnivået hans er veldig høyt, men mener han altfor sjelden er oppe på det nivået.
Er jo ikke noen tvil om at han var veldig god i går, og leika seg med gamle lagkamerater. Det var moro å se!
Når det kommer til fjorårssesongen, kan jeg ikke fatte de som mener han var ett av lyspunktene. Han var direkte svak i flere kamper i fjor, spesielt på sommeren. Han heva seg riktig nok veldig mye etter at Nordlie kom, noe han også fikk skryt for. Barsom heva seg jo også mye etter Nordlies ankomst, men syns ikke han var noe lyspunkt av den grunn
Navnet på tråden er Potensiale til Askar. Føler jeg er kappabel til å svare greit på det, i og med at jeg har kjent godt til Askar siden han var guttespiller:
Askar er det største talent som noen gang har kommet fram i Moss. Han var nok bedre som 18 åring enn han er idag. Han var rett og slett drit god, og kunne egentlig nå så langt han ville. Det som har ødelagt mye for Askar er skader. Han var ute over ett år, og etter det han han vært svært ustabil. Han kunne spille sånne kamper som i går, også i Moss, men problemet hans nå er at han altfor sjelden viser det nivået.
La oss håpe at kampen i går kan gjøre at Askar får ett slags gjennombrudd i FFK drakta! Etter min mening har han ikke kommet opp på det nivået vi kan forvente av han foreløpig.
Det er som med Aune, jeg har ikke vært enig i alt han har gjort i år heller. Men i går gjorde han taktisk smarte disposisjoner. Det fortjener han skryt for! Er ingenting som gleder med mer enn at egne spillere og trenere motbeviser kritikken min!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Når det kommer til fjorårssesongen, kan jeg ikke fatte de som mener han var ett av lyspunktene. Han var direkte svak i flere kamper i fjor, spesielt på sommeren. Han heva seg riktig nok veldig mye etter at Nordlie kom, noe han også fikk skryt for.
Sommeren var ikke all verden, men han gjorde da en god jobb på våren. At han var en av lyspunktene forteller kanskje mer om de andre spillerne enn han, men han gjorde noen gode kamper på våren, og viste innsats der de mer etablerte uteble med sin. Var det også en del som hyllet kjøpet som et av de beste på lenge - sammen med Borges (som selvsagt stiller i en annen klasse).
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 24 mai 10, 10:59
Endret: 24 mai 10, 11:01
Endret av: Knuty
Får håpe Askar får en god periode nå, og at han klarer å følge opp etter sommeren. At han skal få så mye plass å boltre seg på som i går derimot, tror jeg vil skje i svært få/ingen kamper. Ikke rart Moss slipper inn mest mål i adecco med så naivt forsvarsspill.
Uansett, Askar er svært anvendelig. Det kan fort vise seg å bli veldig nyttig når skader og karantener tynner ut troppen vår.
Opprinnelig postet av Knuty
Uansett, Askar er svært anvendelig. Det kan fort vise seg å bli veldig nyttig når skader og karantener tynner ut troppen vår.
Det er kanskje den største styrken til Askar. Viktig spiller å ha i troppen, han kan jo brukes over alt utenom stopper og keeper.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914