Moss - Fredrikstad (søndag 23. mai kl. 1600)
Opprinnelig postet av Plankehue
hehe fant denne linken på mosse forumet
http://www.f-b.no/ffk/moss-er-fotballbyen-i-ostfold-1.1894007
Og nå snakker Mossingene om at hovmod er for fall??? hahaha
Vel, de hadde jo rett, bare at hovmodet rammet dem selv
---------------------------
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Plankehue
hehe fant denne linken på mosse forumet
http://www.f-b.no/ffk/moss-er-fotballbyen-i-ostfold-1.1894007
Ojojojojojojoj... Der var det jaggu skivebom på alle punkter. Han skjøt ikke engang på riktig skive.
Hater hat!
Apropos skyte på feil skive: Hørt om skytteren som fikk anvist ni tiere og en åtter, og ropte ut "HVEM VAR DET SOM SKJØT BOM I SKIVA MI?"
Artig at noen fiska opp den gamle artikkelen, forresten. Har flira godt av den gjentatte ganger de siste sju åra.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
http://www.moss-avis.no/sport/krakevingen-ble-nektet-a-bruke-dette-banneret-1.5313526
Ha ha ha, skal si hatet sitter dypt hos enkelte:
- Dette er en kamp med utrolig mye følelser, vi rykker heller ned enn å tape mot Fredrikstad.
Jeg lurer på hvem her inne som heller vil rykke ned enn å tape mot Sarp eller Moss på Stadion. Jeg tar gjerne et tap mot begge, så lenge vi havner foran begge på tabellen, da gjerne et opprykk.
Kampen på søndag var cupfinale for Moss. Det virker som sesongen for enkelte kråker kunne vært reddet med seier i den kampen, samme hvor ille resten av sesongen går.
Det er jo en lillebrormentalitet som selv smurfene med sin kvalik-dvd og teiplapper med "den andre byen" ikke er i nærheten av.
Jeg synes det er morsomt.
De som vil se hele overkjøringen en gang til, kan åpne denne linken
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Tøfflus
Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)Det er jo en lillebrormentalitet teiplapper med "den andre byen" ikke er i nærheten av.
Jeg synes det er morsomt.
Opprinnelig postet av foyn
Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)
Her er det viktig å få fakta korrekte... "Det andre laget", har dem brukt. Artig at du som særping har lagt merke til det forresten :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Keep your friends close, but your enemies closer.. Har da ikke sluttet å følge med selv om idol-dyrkelsen tok slutt når allan olsen forlot sentraliddrettsanleggetOpprinnelig postet av foyn
Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)Her er det viktig å få fakta korrekte... "Det andre laget", har dem brukt. Artig at du som særping har lagt merke til det forresten :)
Opprinnelig postet av foyn
Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)
Personlig synes jeg sånt er barnslig. Dog kan jeg ikke huske at dette har skjedd på noen kamper jeg har vært på (dog begrenser det seg til 5-6 kamper i året siden jeg bor i Trondheim). Er dette nytt av året?
Opprinnelig postet av Tøfflus
Er dette nytt av året?
De brukte "Det andre laget" på forrige hjemmekamp. Første gang jeg har sett det.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Åja, rett i etterkant av at avisa hadde skrevet om disse "andre byen"-klistremerkene altså, og ikke noe man har sagt regelmessig. Da synes jeg faktisk det er greit, men ikke om det blir en vane.
Jeg tror forøvrig sarpingene tåler såpass, akkurat som jeg ikke tror så mange i Fredrikstad mister nattesøvnen over de nevnte klistremerkene.
.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914