Celso Borges mistet knisten?
b-tribunesliter
Ble medlem: 19 okt 04
Lagt til: 09 mai 10, 23:50
Endret: 10 mai 10, 01:32
Endret av: ffk1903
Først positivt: Synes Thomassen gjør en knallkamp, legger ned et stort arbeid og har planer med det han gjør.
Så Celso Borges: Unnskyld meg, men har gnisten gått helt ut av mannen eller er det noe annet? Det skrives stadig nagativt om den og den spilleren, men det jeg idag så av Borges var langt unna den Borges jeg til tider så ifjor. Han fungerer jo som en gedigen bremsekloss, og får til svært lite konstruktivt. Innsatsen er forsåvidt ok, men hvor er landslagsspilleren Borges blitt av? Synes han ble en lett oppgave idasg for "Lillestrøm 2", forventningene jeg har til Borges er langt over leveransen. Er han skadet, noen som vet ?
Syns det er merkelig at du kommer med dette etter dagens kamp, som faktisk var Borges` beste i år etter mening.
Men jeg er selvfølgelig enig i at han har en lang vei å gå for å komme opp på det nivået han var på i fjor.
Enig i at Borges har virket litt tung og treg i starten av sesongen, men i dag var han jo mye bedre enn han har vært i de siste kampene. Tror kanskje han trenger mye bevegelse rundt seg for å få spillet og pasningene til å sitte. Hittil i år har vi jo hatt to stasjonære spisser i tillegg til et lag som ikke har fungert særlig bra offensivt. Celso kommer helt sikkert til å heve seg utover i sesongen, i likhet med resten av laget. Kampen i dag var hvertfall et steg i riktig retning.
Borges var jo knallgod idag. Kanskje det skyldes at ett par utenlandske klubber var og så han idag...
Borges var sammen med Ramberg og Thomassen i en egen klasse i går! Helt klart hans beste kamp i år. Passer veldig godt som hengende spiss i 4-4-1-1 systemet.
Jeg synes han virker veldig lysten! Han kom seg på topp, og var veldig mye involvert i oppspill fra forsvar/midtbane og videre oppspill til Odi.
Første kampen som Odi starter, og første kampen (?) hvor de er et spisspar. Synes samspillet var overraskende bra. Allerede etter et par minutter spilte Borges opp til Odi på en løpetur, og det for meg vitner om at de har tærpet og trenet litt. Ser for meg når Odi blir varm, får trena seg opp litt, får litt mer erfaring og blir samkjørt med Borges; kan bli veldig artig fotball!
---------------------------
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914