storrengjøring med kosten
om prognosene styrer mot underskudd ved seriestart allerede, og med spillet som leveres oim dagen vil dette øke dramatisk. I løpet av en måned bør det vurderes om vi kan gjøre som HamKam å frigi hele spillerstallen. Pr nå er det kun Raio som er er salgsvare. Da kan de som ønsker å gå forlate oss, eller de som vi ikke ønsker å ha med videre sparkes, de andre som blir kan bli satt ned med fra 80 til 10 % avhengig av hvilket lønnsnivå de ligger på . Da frigis midler til å hente inn spillere med holdninger til en brøkdel av prisen
Med 50 % av det som frigis, kan vi vel hente 22 nye spillere som forsterker laget og sørge for dobbeldekning i tilfelle skader, om vi ser på kvaliteten til de laga vi har møtt til nå, de er vel tilnærmet amatører med en lav lønn, stort sett alle har gått langt uten på de vi har i stallen eller på banen.
Har du vært på fylla, eller hva f..n prater du om? Her var det så mye rart at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine.
At noen gidder å betale deg og ditt prosjekt penger fatter jeg ikke, og spesielt ikke etter at du vurderer å betale tilbake pengene fordi FFK ikke kjøpte noen spiller i dette overgangsvinduet.
Jeg håper at dette innlegget ikke er seriøst ment...
Hva i alle dager? Mener du dette her, eller er ironien mislykket?
Ta og rull inn.
Drikk mindre og fløtt om mulig!
vi er blitt pissa på i 4 kamper . Vi har overbetalte spillere som stor sett hele gjengen leverer under pari, om ikke det snur i løpet av noen kamper kan opprykket legges på is. Personlig så er det så man håper man snart skal våkne opp av en vond drøm, tror ingen som er erlige med seg selv hadde trodd at vi skulle oppleve et så dårlig spill som vi har hatt til nå i adeccon. Det er underholdnings nivå til karakter 0.
Vi heller ha noen tap i løpet av en sesong dersom man spiller tålig greit. Her har spillerene og Aune en formidabel jobb foran seg, hadde kampen i dag vært på hjemmebane, hadde pipekonserten vært enda høyere enn mot Mjøndalen.
Det er et ord man kan sette på sesongstarten: total katastofe. Fortsetter man slik ødelegges resten av publikumsinteressen . Da blir det moro på stadion med glisne tribuner!
Fant ikke mye logikk der altså! Lukter litt alkohol..:!
---------------------------
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Du var seriøs ja.
God bedring, og bedre lykke neste gang.
Og du tomroar som tydeligvis har svaret på alt; hvordan mener du vi stiller best. Med en bra stall som får påpakk på alt de gjør, og sånne som deg som roter i reiret slik at det ikke blir ro, eller bare kaste alt og bygge nytt.
Du har tydeligvis ikke lært mye om kontinuitet og ro.
Eks; Hønefoss hadde en fin sesong ifjor, samla styrker og god stemning på vei opp. Så mener noen at de skal bytte ut 70% av laget byttes ut for å "styrke" laget, og de ender opp som kasteball.
Finn frem mel, bak deg en bolle, og ta den!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
du kan ike sammenligne oss med Hønefoss. Vi har et lønnsbudsjett tilsvarende sannsynligvis summen av 7 av de andre laga med lavest budsjett , da kan man forvente innsats og noen plan over spillet, alt har vært fraværende
.
Nå sammenligna jeg oss med Hønefoss på et helt annet grunnlag. Så les gjerne igjen.
Ta også en titt på hva holters skrev i kamptråden, mye sannheter som er der.
Ja, det er lov til å være skuffet over det som har skjedd sålangt i sesongen. Men vi har ikke økonomi til å gjøre noe annet enn å gi de som styrer ro nå til å samle troppene. Sånne intetsigende poster som du poster hjelper ihvertfall ikke. Sutring kaller jeg det.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
We'll be back!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914