Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy trekker seg?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 apr 10, 09:01
Endret: 22 apr 10, 09:02
Endret av: Fredd

Du kan være så streng du bare vil, men hvis en ikke har respekten vil den strenge linjen til Aune slå tilbake på han. Men jeg føler som mange andre her at han ikke har nok autoritet. En får ikke autoritet av å være autoritær. (Der kom jeg faktisk med et visdomsord i mitt innlegg nr 1000!Laughing)

---------------------------

Fredd

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 22 apr 10, 09:16

Opprinnelig postet av Fredd

Du kan være så streng du bare vil, men hvis en ikke har respekten vil den strenge linjen til Aune slå tilbake på han. Men jeg føler som mange andre her at han ikke har nok autoritet. En får ikke autoritet av å være autoritær. (Der kom jeg faktisk med et visdomsord i mitt innlegg nr 1000!Laughing)

Enig.

Hvis han derimot har vært mer kompis med gutta, og brått blir autoritær, så kan det også slå i hans favør i forhold til respekt, men også andre veien. Derfor det blir spennende å se på Lyn-kampen!

Det er bare en kamp, men faktisk veldig mye som står på spill føler jeg, og mye som skal bevises.

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 22 apr 10, 10:00

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Fredd

Enig.

Hvis han derimot har vært mer kompis med gutta, og brått blir autoritær, så kan det også slå i hans favør i forhold til respekt, men også andre veien. Derfor det blir spennende å se på Lyn-kampen!

Det er bare en kamp, men faktisk veldig mye som står på spill føler jeg, og mye som skal bevises.

Jeg tror ikke man kan skru på eller av en knapp så er man autoritær og sterk leder eller ikke, det er ikke så fort gjort å endre spillernes holdninger til trener ved å switche en knapp heller.........tror jeg. Slikt tar tid.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 22 apr 10, 10:11

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg tror ikke man kan skru på eller av en knapp så er man autoritær og sterk leder eller ikke, det er ikke så fort gjort å endre spillernes holdninger til trener ved å switche en knapp heller.........tror jeg. Slikt tar tid.

Nettopp, men om han har begynt, så er det bedre sent enn aldri. Spørs veldig hvor "lydig" eller responsive er til dette da, men igjen; det gjenstår å se til kampen.

Utenom nedrykkskampen, så blir denne min 2. mest betydningsfulle kamp føler jeg. Hehe.

2010 er året vårt!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 apr 10, 10:27

En treners utfordring går nok mer på fotballfaglig troverdighet enn autoritet. Det viktigste er at spillergruppa har tro på at treneren er den som er best egnet til å være hærfører. Faglig styrke og evnen til å kommunisere dette, samt utøve lederskap er trenerens viktigste egenskaper. Så skal man selvfølgelig ha litt flyt også. Tar man taktiske grep og lykkes med dette er man geni. Hvis motstanderen har et godt mottrekk er man idiot. Det er overhengende fare for at motstanderene denne sesongen, spesielt på stadion, tar mer hensyn til hvordan FFK vil spille og vil være destruktive. Sånn sett vil det være vanskeligere å ha et eget spill enn det var i tippeligaen(men det har vi vel sett alt).

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 22 apr 10, 10:30

Høres ut som om vi trenger Mourinho.. Undecided Klump i magen min ja! Vil ha kamp NÅ!

2010 er året vårt!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 22 apr 10, 11:55

Tror ikke vi skal overdrive den cupfinale tankegangen for motstanderene våre heller og unnskylde oss med det. Rosenborg spiller vel nesten cupfinale hver uke dem, og vinner stort sett serien hvert år alikevel. Start, Molde og Stabæk som er andre "store lag som har rykket ned, har gått rett opp igjen. Beveger vi oss til England er det samme med utd og Chelsea. Newcastle gikk ned og feier rett opp igjen. Og så har vi Leeds da, ja der begynner jeg å bli lei unnskyldningen om ekstra mobilisering fra motstanderene...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 mai 10, 06:20
Endret: 06 mai 10, 06:51
Endret av: Patrioten

- Jeg har forventninger til alle som får tillit. Vi har fylt opp rekkene med unggutter, så nå er det virkelig kamp om plassene, sier Aune som regner med en tøff batalje midt inne i de dype skoger.
- Vi forventer en krig og da regner jeg med at alle står opp for hverandre, sier han til http://www.f-b.no/ffk/borges-spiller-fra-start-1.5229879

TF forventer og forventer, synes han uttaler dette til det kjedsommelige før hver kamp.

Kan umulig være kamp om spissplassene, for der spiller jo svenskene hver gang, samme hvor dårlige de er.

«Skal slå tilbake»

Den verste skuffelsen etter nederlaget mot Sarpsborg 08 har lagt seg. Nå er det kun fokus på søndagens oppgjør mot Mjøndalen.

I formiddag trente FFK-troppen på den gamle Stadion, hvor intensiteten var høy.

- Alle vet at resultatet mot Sarpsborg ikke var bra, men nå skal vi gjøre alt for å slå tilbake mot Mjøndalen, lover trener Tom Freddy Aune. http://www.f-b.no/ffk/skal-sla-tilbake-1.5172248

- Så lavt nivå at det er slitsomt å se på

Det er så lavt nivå at det nesten er slitsomt å se på.

Tom Freddy Aune hevet røsten og ga spillerne klar beskjed om hva han mente om spillerens innsats på onsdagens trening.

http://www.f-b.no/ffk/sa-lavt-niva-at-det-er-slitsomt-a-se-pa-1.5191255

Spillerne skuffer han kamp etter kamp og tydeligvis på treningene også.

De bryr seg ikke om hva han sier.

Hadde det vært slik på en vanlig arbeidsplass, ville nok den ene etter den andre fått sparken.

Men, selvsagt ikke i FFK, for der er jo spillerne selv sine egne sjefer og gjør akkurat som de vil.

Nei, TF du er nok en trener som FFK trenger. Du er ikke sjef nok.

Hjelp FFK, trekk deg, før vi er på vei ned i 2.divisjon.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 08:11

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 08:32

Synes det er håpløst å ta opp dette når laget har spilt en god kamp

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 08:38

Det hjelper ikke å spille gode kamper, så lenge seirene uteblir og vi blir hengende lenger og lenger etter. En trener blir ikke målt i gode kamper, men poeng. Og vi har kun kapret ni poeng på seks kamper og det er for dårlig, er du ikke enig i det?

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 08:42

Personlig vingler jeg frem og tilbake på om dette faktisk er godt nok eller ikke.. Synes 0-0 mot Nybergsund er for dårlig, i en kamp hvor vi burde senke 3 poeng. Samtidig holder de fortsatt på med disse langpassningene - virker jo som om spillerne ikke tør noenting og ikke har tillit til hverandre.

Ikke vet jeg.. Min oppfatning iallefall.

2010 er året vårt!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 06 mai 10, 09:33

Opprinnelig postet av Patrioten

Det hjelper ikke å spille gode kamper, så lenge seirene uteblir og vi blir hengende lenger og lenger etter. En trener blir ikke målt i gode kamper, men poeng. Og vi har kun kapret ni poeng på seks kamper og det er for dårlig, er du ikke enig i det?

Så hvis de ubrukelige spissene våre hadde satt 2-3 av ballene i mål i går så skulle også Tom-Freddy trukket seg? Sorry, men han kan faktisk ikke gå ut på banen og kælke den jævla ballen i mål selv. Det må spillerne selv klare. Om treneren heter Guardiola, Nordlie, Aune eller Drillo spiller ingen rolle, SPILLERNE må fortsatt skyte ballen i mål.

Det er faktisk fremgang i selve spillet, det får vi bare ta med oss. Glimt-kampen var et steg i riktig retning, og denne kampen var ennå bedre. Kun udyktighet foran kasse gjør at vi ikke vinner komfortabelt mot Nybergsund.

Bare så det er sagt, vi har spilt dårlig til nå i år. Men vi har tatt 9 poeng og ligger på kvalikplass. Når spillet begynner å sitte, og målene kommer (for det vil dem gjøre) tror jeg vi vil klatre oppover på tabellen.

Vi er faktisk et ADECCOLAG, ikke et Tippeligalag. Vi kan ikke oppføre oss som om vi skulle rundspilt alt og alle hele tiden, vinne 5-0 i hver kamp og surfe gjennom divisjonen. Så gode er vi faktisk ikke. Her må det kjempes som løver, og det av 11 spillere. Ikke av 7-8 stk som det blir gjort nå.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 09:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Så hvis de ubrukelige spissene våre hadde satt 2-3 av ballene i mål i går så skulle også Tom-Freddy trukket seg? Sorry, men han kan faktisk ikke gå ut på banen og kælke den jævla ballen i mål selv. Det må spillerne selv klare. Om treneren heter Guardiola, Nordlie, Aune eller Drillo spiller ingen rolle, SPILLERNE må fortsatt skyte ballen i mål.

Her må det kjempes som løver, og det av 11 spillere. Ikke av 7-8 stk som det blir gjort nå.

Her mener jeg du motsier deg selv litt. En trener har faktisk sammen med spillergruppen ansvar for at det kjempes som løver av alle. Og når Andersson får starte når han ikke har kjempet i noen kamper til nå i år, så sender det litt feil signaler.

Hvis vi vant med 2 eller 3 mål i gårsdagens kamp, så hadde jeg fortsatt ment at TFA burde vurdere sin stilling, da han som du sier ikke, ikke klarer å få spillerene til å kjempe som løver. Jeg er trener selv for to håndballag, det ene relativt seriløst, og hadde jeg stått på sidelinjen å sett den innsatsen flere av spillerene legger ned i hver kamp, så håper jeg at jeg hadde vurdert om jeg var rett mann for jobben.

Det jeg mener går ikke nødvendigvis på TFA som person eller det fotballfaglige, men det går på om han har nok autoritet på en spillergruppe som er bortskjemte og vant med å få det slik de vil.

Fredd

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 10:37

Generelt er jeg enig. Tror likevel at dette fører noe godt med seg. Omgivelsene har nærmest krevd at laget skal cruise gjennom adeccoligaen. Kan se ut som om spillerne hadde begynt å tro på det selv. Nå har de fått realitetene servert og må faktisk jobbe litt for det. Det kan det bare komme godt ut av om bare omgivelsene er tålmodige nok. Er de ikke det kan dette bli stygt.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 10:49

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Generelt er jeg enig. Tror likevel at dette fører noe godt med seg. Omgivelsene har nærmest krevd at laget skal cruise gjennom adeccoligaen. Kan se ut som om spillerne hadde begynt å tro på det selv. Nå har de fått realitetene servert og må faktisk jobbe litt for det. Det kan det bare komme godt ut av om bare omgivelsene er tålmodige nok. Er de ikke det kan dette bli stygt.

Jeg er enig i at tålmodighet er viktig, men jeg tror spillerene mener at de fortsatt var for gode til å rykke ned fra TL. Noen av spillerene har innsett realiteten, det har vi sett i de to siste kampene, mens enkelte leverer en så dårlig innsats at det er flaut å se på. Er Aune tøff nok til å sette de på benken? Han har jo ikke så mange muligheter med tanke på såpass liten stall, men det skal ikke være noen hvilepute for spillerene. Da mener jeg at Aune ikke har autoritet nok. Vi må nok ta noen kamper til før vi avsier vår dom.

Fredd

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 10:59

Vi må nok ta noen kamper til ja, men er helt enig i forhold til den autoritære biten. Det er ingen logikk i at Andersson starter når han ikke presterer eller gidder det. For det første går han ut i media og sier han ikke makser på trening for å spare seg til kampen, men når ikke den "taktikken" gir noen resultater i det hele tatt på kamp, hvor i all verden er holdningene til mannen?

2010 er året vårt!

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 mai 10, 11:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er spilerene selv som faktisk har lagt opp til, ved å si at bare nordlie forsvant, så skulle alt bli så mye bedre... Det ble nok bedre, for spillerene selv, ikke for klubben.

Desuten når andre enn fredrikstadfolk/supportere begynner å inse at Aune ikke er rett mann for FFK, bør det ringe ei bjelle for FFK-styret. Jeg så ikke 1 omg i går, men 2. omg var bare rot. Ramberg ble feks tatt fra balllen uten en gang å bli taklet. Telte 4 pasninger innad i laget 1 gang i løpet av hele 2 omg. Ingen går i dueller. TFA står på sidelinja og virker helt handlingslammet. Bytter inn Odi 2 min (!) før slutt. Lar svenskespissene spille kamp etter kamp samme hvor dårlige de er, spesielt nå som vi har to ung-gutter som er sultene på å få vise seg fram. Drit i om de er unge og uferdige/urutinerte spillere, det kan umulig gjøre det værre en de to svenskene....

To Telos Arheezee Torah

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 10, 13:00

FFK spillerne ble belønnet med bowling av TF i dag.

For en trener, rister på hodet av han.

Det er jo ikke noe rart at spillerne vil han han.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2932/372/

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 06 mai 10, 13:05

Flere enn meg som ser at Aune ikke er bra for FFK.

http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=21382

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914