Husk meg
Brukernavn
Passord

Klovnen Kvisvik slår til igjen

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 16 apr 10, 09:58

Nå hevder han at dersom han hadde vært brun i huden hadde han sikkert spilt i FFK fortsatt.

At det går an å være så nedrulla og trangsynt! Hadde du trent mer, ikke åpna kjeften om alt og ingenting til media når du ikke har nok penger til å dekke alle inkassokrav og vært noen år yngre, ja DA hadde du spilt for FFK i dag. Hudfargen din, eller at du ikker islending betyr nada. Lavmål av den tidligere "Super-Ray"!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09

Lagt til: 16 apr 10, 10:09

Opprinnelig postet av Scout

Nå hevder han at dersom han hadde vært brun i huden hadde han sikkert spilt i FFK fortsatt.

At det går an å være så nedrulla og trangsynt! Hadde du trent mer, ikke åpna kjeften om alt og ingenting til media når du ikke har nok penger til å dekke alle inkassokrav og vært noen år yngre, ja DA hadde du spilt for FFK i dag. Hudfargen din, eller at du ikker islending betyr nada. Lavmål av den tidligere "Super-Ray"!

Bitter gammel gubbe. Han er irritert fordi han er for kraftig, og for treg. Dog en veldig god spiller på sitt beste.

Men dette var en idiotisk kommentar.

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 apr 10, 10:09

Ja jeg er helt enig og her syns jeg kvisvik bare driter seg ut.. Synd at han legger opp til og bli hatet eller dårlig likt, men med en sånnen utalese så blir han ikke likt

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 16 apr 10, 10:10

Noen uttalelser er faktisk litt avslørende for den personen det gjelder. Evne til innsikt i egen situasjon er ofte mangelvare for RK desverre.

jeg vil bare si lykke til Raymond. Håper du får et fortsatt godt fotballiv i Kvik Halden.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 16 apr 10, 10:12

Tja. Satsinga på lokale spillere på slutten av fjoråret var vel ikke akkurat imponerende.

Tenkte jeg skulle dra ned på Stadion og se på Super-Ray i kveld, forresten. Smile

Hater hat!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 16 apr 10, 10:38

Får "guttungen" trent noe om dagen da? Syns jeg ser han på NRK hver bidige dag jeg.

Nei, nå må det snart være slutt med gnålinga Kvisvik. FFK har startet en opprydningsprosess Kvisvik selvsagt ikke er en del av. Heller ikke overbetalte Kvisvikssons fra vulkanøya. Jeg er hvertfall sjeleglad for at en mann som Morgan Andersen er borte fra FFK. Ingen har vel brukt/sløst så mye med penger som han. Han må holde seg til det han er god på, nemlig skape entusiasme osv. Men hold han langt unna noe som heter penger. Det gjelder forøvrig også Kvisvik.

Det må være trist å være så bitter Kvisvik. God bedring!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 16 apr 10, 10:49

Nå er jeg lei Kvisvik. Hadde han vist insats og holdinger vile han kommet langt med de ferdighetene han har. Trist å se bilde av han i avisene med masse idioti under.

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 10, 11:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Får "guttungen" trent noe om dagen da? Syns jeg ser han på NRK hver bidige dag jeg.

Det påstås det. Smile Jeg har ikke fått sett noen treningskamper i vinter, og fikk heller ikke sett cupkampen på lørdag (måtte være med guttungen på svømmestevne). Men vi får se i dag, da. Wink

Jeg syns jo også at han kanskje har tatt på seg litt i overkant mye å gjøre i år (sivil jobb for Glomma Pall, ekspertkommentator på NRK og treninger og kamper med Kvik), men han om det.

Hater hat!

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 apr 10, 12:46

Ha ha, traff vel ikke akkurat blink her Raymond. Du har vel litt overdreven tro på at folballspillere skal kunne to ting. Slå en glitrende pasning hver femte kamp og leke bajas på treningsfeltet. Det krever faktisk litt mer som fotballspiller.

I hvert fall feil å komme med det nå, nå som FFK faktisk satser på lokale spillere, og unge talenter. Det blir litt som å kritisere Barcelona for å være ræva, ti år etter at de var det.

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 10, 12:57

Opprinnelig postet av ffk1903

I hvert fall feil å komme med det nå, nå som FFK faktisk satser på lokale spillere, og unge talenter.

Nåvel, han uttalte seg vel om hvordan situasjonen var for HAM - DA...

Jeg skjønner ikke helt denne sutringa (og jeg bruker ordet med vilje) om Raymond her nå. Hvis dere klarer å se forbi at han snakker om egen situasjon - i og for seg ganske naturlig for et menneske å gjøre, syns jeg - så kritiserer han jo Henriksen, Nordlie, Grönhagen, manglende satsing på lokale spillere og en masse andre ting som dere (nesten) alle sjøl har kritisert i lange tider inntil nylig.

(Bortekamp i dag, jo! Da blir det nok ikke noe på meg allikevel, er jeg redd. Passer nok ikke med tur til Øssia i kveld Undecided. Får prøve meg på Sarpsborg 08 2-kampen om ei drøy uke isteden).

Hater hat!

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 apr 10, 13:49

Tja, han tar jo ikke noen selvkritikk på hvorfor han ikke fikk fornyet kontrakt. Det er liksom FFK sin feil alt sammen, noe det selvfølgelig ikke er. Hadde han vært topptrent, prestert bra, og ikke hatt så mye utenomsportslige hendelser, så hadde han sikkert fått ny kontrakt på stedet. Han kan takke seg selv for at han spiller i tredjedivisjon i år, ikke i Adeccoligaen med FFK.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til: 16 apr 10, 13:59

Mener du med hånda på hjerte at Kvisvik har rett om at han ble vraket fordi han ikke var brun i huden eller var islending? Du tror ikke at slike "uvesentlige faktorer som holdning, innstilling, stabilitet, alder og lønn var det avgjørende faktor for at han ikke fikk forsette? Når det gjelder disse unge spillerne som FFK bør satse på  så er det jo en fordel at slike veteraner som Kvisvik, Barsom og Wehrman er borte, det er jo da de kan få en sjans til å få spille.

alexx

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 10, 14:05

Opprinnelig postet av ffk1903

Tja, han tar jo ikke noen selvkritikk på hvorfor han ikke fikk fornyet kontrakt. Det er liksom FFK sin feil alt sammen, noe det selvfølgelig ikke er. Hadde han vært topptrent, prestert bra, og ikke hatt så mye utenomsportslige hendelser, så hadde han sikkert fått ny kontrakt på stedet. Han kan takke seg selv for at han spiller i tredjedivisjon i år, ikke i Adeccoligaen med FFK.

Tja igjen. Neida, alt er ikke FFKs feil! Men Raymond spilte veldig bra i fjor våres. Og når det gjelder at han kan takke seg sjøl for at han spiller i tredjedivisjon... vel, jeg mener å huske en ovegangssak som gikk i vasken sommeren 2008.

Jeg skal overhodet ikke underslå at Raymond Kvisvik har hatt mye rart for seg! Han har heller ikke alltid vært like overbevisende på banen, for å si det pent. Men dette virker litt ensidig og historieløst. De har hatt mye rart for seg i ledelsen i Fredrikstad Fotballklubb de siste åra også. Det var mye å rydde opp i der, og overraskende - og gledelig - nok ser det nye styret ut til å ha klart å rydde i det meste. Laughing

Hater hat!

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09

Lagt til: 16 apr 10, 14:17

http://www.f-b.no/ffk/kosten-refser-kvisvik-1.5178805

Kosten refser kvisvik. " For dumt til å kommentere".

Enige ?

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 10, 14:19

Opprinnelig postet av alexx

Mener du med hånda på hjerte at Kvisvik har rett om at han ble vraket fordi han ikke var brun i huden eller var islending? Du tror ikke at slike "uvesentlige faktorer som holdning, innstilling, stabilitet, alder og lønn var det avgjørende faktor for at han ikke fikk forsette?

Har det slått deg at det kan være litt av begge deler? At Raymond kanskje kan ha et poeng eller to sjøl om det han ikke sier ikke er hele historien?

(Ikke direkte retta til deg, alexx, bare en generell frust:)

Geeze, hvorfor skal alt være så tabloid og svart eller hvitt hele tida? Har ikke Bush gått av? Det må da gå an å ha to tanker i huet samtidig! Jeg syns da ikke jeg har skrevet noe så ensidig og bastant om Kvisvik her at det skulle gjøre seg fortjent til noen oppgitt og hoderystende "du kan da virkelig ikke mene...!"-kommentar. (Leste gjennom hva jeg har skrevet nå, og syns fortsatt ikke det. Smile).

Vet vi forresten sikkert at Raymond ikke hadde fått tilbud om ny kontrakt hvis han ikke hadde hoppa av? Jeg vet ikke den ene eller andre veien, men jeg forsto det sånn at spørsmålet ikke ble aktuelt da Raymond valgte å signere for Kvik.

Hater hat!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 apr 10, 15:21
Endret: 16 apr 10, 15:25
Endret av: Holters

Jeg synes det er direkte patetisk hvordan Raymond Kvisvik langer ut i den ene og andre retning. Ja, det var mye rart i FFK på den tiden, men Kvisvik er jaggu ikke den som går i krigen ved å ta seg selv i nakken for å overbevise at han er verdig en plass i en toppklubb. Måten Kvisvik lot vekt og form variere som den verste jojo-slankeren er direkte respektløst overfor medspillere, klubb og supportere. I tillegg er det et svært usmakelige utsagn han i dag blir sitert på. Jeg vil påstå dette er svært pinlig på hans vegne.

På toppen av det hele ble mannen tilbudt en kontrakt i fjor med jobb etter endt karriere, så Kvisvik har egentlig svært lite å slå i bordet med. Dette har jeg bombesikre kilder på.

PS! Folk har en usedvanlig selektiv hukommelse. Fordi to karer sutret i media over mangel på lokale bidragsytere i kvalifiseringskampen, så har dette blitt årsaken til nedrykket. Faktum er at Tom Nordlie mønstret den beste startelleveren vi hadde tilgjengelig. Grepene underveis i kampen var derimot kritikkverdige.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 16 apr 10, 15:35

Opprinnelig postet av Holters

....

Helt enig med deg, Holters.

Dette blir for tett. Og hadde trodd han skulle hatt LITT anstendighet til å ikke slenge med leppa om Fredrikstad da. Med den innstillingen der er jeg glad vi ikke har han i lagoppstillingen vår i det hele tatt.

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 16 apr 10, 16:12

Noen jobb i NASA el får nok ikke du Kvisvik, for dette er jo nok et utspill som blir for dumt. Du hadde seilturen (eller mangel på den for å være helt korrekt) din i fjor vår, pluss uttalelser som bl.a at  at diverse andre stor klubber som var ute etter deg, men du havnet  i Kvik/Halden og med jobb som pallearbeider???

Om navnet ditt Kvisviksson eller du er brun i huden spiller for pokker ingen rolle så lenge du ikke yter det man skal på en arbeidsplass og er lojal mot både kollegaer og ledelse  (uansett hvor uduglige de er).

Sorry Raymond dette er definitivt for dumt !!!!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 16 apr 10, 16:16
Endret: 16 apr 10, 19:55
Endret av: Lemmy

Latterlig av Kvisvik.

Han har satt seg selv foran klubben mange ganger. Klubben valgte å holde tett om at han droppet seiltur med resten av laget for å drikke øl med noen kompiser, respekterte presseboikotten hans, lot ham trene innebandy om vinteren og så gjennom fingrene på at han slurvet med å holde formen vedlike.

I tillegg til dette har han påført klubben en stor belastning ved å klage til media over at han ikke har fått ny kontrakt siden høsten 2007.

Plankehaugen har også bygd hus for ham, det må ikke glemmes.

Det er ingen tvil om at Kvisvik har gitt klubben mye, både på og utenfor banen. Likevel må han ikke glemme at klubben har gitt ham mye også.

Det er dårlig gjort overfor klubben å fortsette å spre dritt etter at han har forlatt den. Han glemmer at han slenger dritt mot fansen. Fansen som har vært trofaste tilhengere av ham i alle år, til tross for medieutspill og perioder med elendig form.

Hvis han er irritert på Tom Nordlie, får han slenge dritt til Tom Nordlie.

Kvisvik må forstå at selv om Morgan Andersen ga ham løfter, så kom det mennesker etter det som innså klubbens økonomiske forfatning. Det ville vært horribelt av FFK å imøtekomme kravene han hadde.

For meg fremstår Kvisvik som en bitter mann. Dekadanse, dekadanse...

EDIT: En mørk "Kvisviksson" hadde aldri fått lov til å drite så regelrett i å holde seg i form som den lyse Kvisvik gjorde.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til: 16 apr 10, 18:34

Stiller meg 100% bak det Holters og Lemmy skriver. Mannen er i ferd med å miste all sympati,støtte og respekt fra fansen, FFK tok et veivalg basert på den økonomiske og sportslige situasjonen og man valgte å ikke tilby Kvisvik kontrakt. Jeg tror neppe hudfarge,nasjonalitet,etternavn eller øynefarge for den saks skyld var avgjørende for beslutningen.

Det eneste fornuftige jeg får ut av det tåpelige utsspillet er at han mener at FFk satser for lite på egne talenter, vel de kvittet seg med en haug av overbetalte "over the hill" veteraner og satser nå mer enn noensinne på egne lokale talenter, skivebom fra Kvisvik med andre ord.

Med flere slike "veloverveide " utsspill fra ham så kan fort jobben som "ekspertkommentator" for NRK henge i en tynn tråd, han har vel ingen "langtidskontrakt" med de?Wink

alexx

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 16 apr 10, 19:52

Reflekterte og meget gode innlegg av Holters og Lemmy og stiller meg helt bak det de sier.

Raymond: Det er tragisk at du gjør alt du kan for å ødelegge ditt ettermæle, tenk på hva du helst vil vi skal huske deg for!

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 16 apr 10, 22:41

Opprinnelig postet av alexx

FFK tok et veivalg basert på den økonomiske og sportslige situasjonen og man valgte å ikke tilby Kvisvik kontrakt.

Joda, Kvisvik fikk kontraktstilbud sommeren 09, men på bare 1 år, og en million (er ikke helt sikker på beløpet)  som den godeste Kvisvik ikke var fornøyd med. Se forøvrig kommentaren min under artikkelen med signatur BP...

To Telos Arheezee Torah

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 17 apr 10, 02:06

tatt fra Østsiden hjemmeside i en kamp hvor Kvik vant 1 -0 med mål av Slydal fredag:

Raymond Kvisvik spilte i 90 minutter, men klarte ikke å sette preg på kampen. 

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til: 17 apr 10, 02:19

Synd ikke Kvisvik skrev under på den kontrakten,hadde trengt han på laget,og han ville jo selv tent mer enn han gjør nå. Men han ville jo ha lengere kontrakt denne gangen også,som året før.

Synes han absolutt kunne spart seg for mange av sine uttalelser i media dem senere åra!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914