Styrker og utfordringer: enkeltvis vurdering av våre spillere
Welhaven
Ble medlem: 09 nov 09
Lagt til: 31 mar 10, 09:09
Endret: 31 mar 10, 09:45
Endret av: Welhaven
Jeg tok opp Vidar Martinsen i en tidligere tråd, og synes jeg fikk tilbake veldig mange gode svar, og reflekterte senere på at dette faktisk var ganske lærerikt og nyttig for min del. Derfor lurte jeg på om dere som har litt bedre kunnskap enn meg kunne hjelpe til med en vurdering av de andre spillerne - altså deres personlige vurdering?
Bare på det jeg fikk av informasjon om Vidar, gjør at jeg bedre kan nyte neste kamp, for da forstår jeg mer av spillerne på banen og jeg kjenner til de mye bedre.
Dette er ikke ment som noen kritikk eller en måte å henge ut noen spillere på, og går jo ut ifra at dere kommer med saklige innlegg Videre har jeg gått bort fra ordet svakhet, og byttet det ut med utfordringer. Da føles alt bare litt bedre med engang.
Til slutt er jo målet å ha en full oversikt over våre spillere, slik at interesserte om dette - som meg - kan lese seg opp om laget vårt.
Dette samlet jeg opp om Vidar:
Vidar Martinsen
Posisjon: Høyreback
Foretrukne posisjon: Stopper
Styrker
- Stor fart/Hurtig
- Ofrer seg for laget
- Duellsterk
- God innsats
Utfordringer
- Svak med ballen i bena
- Svake pasninger og oppspill
- Svak posisjonering
- Opprettholde konsentrasjon
Oppsummering
God og sterk deffensivt, men svak offensivt.
---------------------------
2010: The new era begins.
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 31 mar 10, 09:21
Endret: 31 mar 10, 09:22
Endret av: Holters
Vidar Martinsen
Flere utfordringer
- Svak i posisjoneringen
Bra initiativ!
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Vidar Martinsen
Flere utfordringer
- Svak i posisjoneringen
Bra initiativ!
Takk - og de er lagt til :-)
Jeg synes vi skal gi han pluss for god innsats. Vi kommer til å møte lag som legger mange mann bak ballen og satser på countringer, noe som kan bli veldig farlig. Jeg føler at Marthinsen er en type som kan hjelpe veldig mot disse countringne siden han er defensiv, rask og gir alt for laget
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg synes vi skal gi han pluss for god innsats. Vi kommer til å møte lag som legger mange mann bak ballen og satser på countringer, noe som kan bli veldig farlig. Jeg føler at Marthinsen er en type som kan hjelpe veldig mot disse countringne siden han er defensiv, rask og gir alt for laget
Da la jeg til den :-)
ommb
Ble medlem: 29 jul 08
Lagt til: 01 apr 10, 14:40
Endret: 01 apr 10, 14:43
Endret av: ommb
Prøver meg på en her jeg også. Dette er bare basert på noen kamper for FFK 2 som jeg så i fjor. Hvis noen har andre meninger eller noe å tilføye så er det bare å føye til.
Martin Elvestad
Posisjon: Sentral midtbane (blitt brukt på kant i 442 i de kampene han har i Tippeligaen)
Styrker:
- Godt overblikk
- Pasningssikker
- God løpskraft
- Balanserer midtbanen
- Ledertype?
Utfordringer:
- Hodespill
- Størrelse (så klart ingenting å gjøre med)
- Litt temposvak
- Lite erfaring fra øverste nivå og førstelaget
Nydelig ommb :-)
Flere kommentarer på Elvestad fra andre her? Om ikke er det nok spillere igjen :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914