Dino Mulac(21) klar for FFK
ffkfmv
Ble medlem: 16 des 04
Lagt til: 23 mar 10, 00:46
Endret: 23 mar 10, 00:48
Endret av: ffkfmv
Da var det offisielt! Gleder meg til å se mer fra Dino. En sterk spiller med utsøkt teknikk. Creds til FFK for å tørre å satse på lokale talenter. Denne gutten har mye i seg.. Masse lykke til!
Kjempe bra
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Er det noen som har noen stats på fyren? Fødselsdato, høyde, vekt, osv.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Herlig med kontrakt til Dino. Håper vi får se mye av den glimrende skuddfinta di, som jeg har blitt lurt av eks antall ganger!! ;)
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 23 mar 10, 09:06
Endret: 23 mar 10, 09:07
Endret av: Plankekæll
Dette står på hjemmesiden til Trosvik;
Dino Mulac
Alder:
Tidligere klubber: Hødd
Sesonger i Trosvik: 5
Kamper før 2010: 77
Det mest interessante må vel da være at han har spilt i TIF fra 2005 til 2009, og at han har vært i Hødd.
Han skal forresten også spille med drakt nummer 27.
En veldig gledelig nyhet. Jeg liker politikken som klubben nå fører med tanke på nye unge spillere! Velkommen til FFK Dino. Håper du kan være en bidragsyter til å hjelpe FFK opp i det gode selskap igjen
We'll be back!!
Bra med ungdomsatsingen til klubben.....Spennende med Dino!!!
noen som evner å beskrive spilleren i henhold til ferdigheter, posisjon, styrker og svakheter?
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Gofoten
Ble medlem: 20 sep 05
Lagt til: 23 mar 10, 12:42
Endret: 23 mar 10, 13:46
Endret av: Gofoten
Til dere som lurte på når han var i Hødd, så var det som guttespiller. Han kom til oss i Trosvik som guttespiller og har vært på A-laget siden 05, men i klubben lenger enn det. Mener han var 14-15år..
Styrker han har må vel være at han er flink til å holde på ball, god fysikk og basisferdigheter. Som nevnt tidligere, har han en syk skudd/innleggs finte som kan sammenlignes med den til Bojan Zajic i Enga.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Tar med en liten artikkel fra Trosvik IF som beskriver litt av tiden i klubben
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914