Alex Rosen
Spennende!
---------------------------
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Selvsagt er det spennende, og stoler på at Tore P har litt teft, men jeg jubler langt fra uhemmet over dette. Vet heller ikke hva slags spillertype han er.
Angående midtbanen så ser jeg faktisk heller at vi henter en som kan spille venstre kant. Hvorfor? Jeg vil ha Håkan Söderstjerna sentralt der han er best. Han var jo en av de beste i Allsvenskan i den posisjonen, og tror han vil fungere meget godt der i TL.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Stadion på FMV!
TH
Opprinnelig postet av torhen
Ja, og han tilhører vel også den øverste tredelelen av toppspillere i Skandinavia. Hvor blir det av kjøpene av spillere vi vet vil heve laget?
Det er vel mer viktig at vi henter inn spillere som Eggen vet hever laget, og ikke vi. De skal sikkert teste Rosen grundig før de tenker på en eventuell overgang.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
som tidligere sagt er terskelen for prøvespill lav men kontrakt høy...
det er lov å teste spillere som er relativt ukjente. det betyr ikke bety at de ikke holder mer enn god nok standard for FFK og tippeligaen
:cool:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
TH
MEN, norsk 3.div er heller ikke bra men det kan jo finnes spillere der som hører hjemme på et høyere nivå...likevel
:D
la oss i det lengste håpe at han kan tilføre FFK noe positivt
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Costanza
Nå tilsvarer vel ikke det tredje høyeste nivået i Tyskland (som 2.div er i Norge) 3. div i Norge. Tipper det omtrent er på 1. divisjonsnivå, rent generelt, uten at jeg har dyptgående kjennskap til tysk fotball.
Helt enig. Tror faktisk nivået er hakket høyere enn norsk 1. divisjon. Norsk 1. og 2. divisjon er virkelig ikke noe å skryte av.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Nå tilsvarer vel ikke det tredje høyeste nivået i Tyskland (som 2.div er i Norge) 3. div i Norge.
neida, jeg bare tok et eksempel, jeg.
Det jeg prøver å få frem er at det ikke nødvendigvis bør bety at alex rosen ikke er god nok for FFK selvom han kommer fra tysk 2.div
la ham få prøvespille først da hvertfall
takk...
Han skal ha kommet til Fredrikstad i dag og trener for første gang med FFK nå i ettermiddag. Blir spennende å høre hvordan det går.
Blir spennende å høre hvordan det går.
Enig der, Costanza!
som sagt så mange ganger før...
KTE har vel full oversikt over det han gjør (og ikke gjør?)
Men med den karakteristikken han har fått fra siden til hans forrige klubb, venter jeg SPENT på hva FFK vil gjøre med hensyn til kontrakt
Vel, nå finnes det jo mange eksempler på talenter som har blitt vraket i både MU og andre klubber for senere å slå til i en annen klubb....
Vi vil vel ha spillere som forsterker laget og ikke bare er stallfyll ?...
skulle nesten tro at det ikke var attraktivt å spille i norsk tippeliga og at norske klubber må hente spillere fra klubber et stykke ned i divisjonene i utlandet....
GOD help us all....
Opprinnelig postet av Mustang
...skulle nesten tro at det ikke var attraktivt å spille i norsk tippeliga og at norske klubber må hente spillere fra klubber et stykke ned i divisjonene i utlandet...
Det er vel ikke rart, tatt lønnsforskjellene i betraktning...
Fotballspillere er tross alt vanlige arbeidstakere som ønsker høyest mulig avlønning.
Når det gjelder spillerlønninger er Norge faktisk på et meget, meget lavt nivå i europeisk sammenheng.
Om man liker det eller ikke,
...money rules the world.
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914