FFK - Lyn. Østfoldhallen. 19. mars kl 18.00
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 12 mar 10, 19:02
Endret: 22 mar 10, 08:16
Endret av: Rey
Neste treningskamp er mot Lyn.
Lyn har tapt fem treningskamper (FK Tønsberg 3-4, Alta 0-2, Sandefjord 0-2, Viking 0-2 og Start 1-5), og spilt uavgjort mot Sogndal (2-2). Dette laget bør vi slå.
Hvilken dag kommer FFK tilbake fra La Manga egentlig? Er skaden til Becken alvorlig?
HAR TRUA PÅ DEN KAMPEN HER!!
tipper 3-0 til rødhvit og enda mer positivitet før serien ruller i gang
i denne kampen burde vi også begynne å se med sikkerhet hva første 11ern kommer til å bli.......
---------------------------
metallica 14 april yiihaaa
Deltok Shabani i siste treningskamp? Er han frisk?
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
Shabani ble ikke brukt mot Sogndal nei, heller ikke som innbytter.
Mulig han satt på benken hele kampen, hvis han er spilleklar? Om han er syk/skadet vet nok andre bedre enn meg.
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av bateman
Shabani ble ikke brukt mot Sogndal nei, heller ikke som innbytter.
Mulig han satt på benken hele kampen, hvis han er spilleklar? Om han er syk/skadet vet nok andre bedre enn meg.
Etter hva jeg har hørt er gutten fortsatt skadet, får håpe han snart er tilbake.
Satser vel på en 4-1. Lyn har jo solgt unna det meste av spillere som faktisk var rutinerte og gode. De har hovedsakelig bare juniorer igjen.
Save a Tree, kill a Beaver.
Jeg tenker generelt aldri før jeg skriver.
Men om de har beholdt den gode moralen og innsatsen så kommer de til og bli leie, det er jeg helt sikker på...
Heia FFK
snakket nettopp med en hardbarka bastion, og ifølge Lyn er målet i år og overleve adecco.. Så tviler på at de er så himla gode..
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Satser vel på reprise av siste serierunde fra i fjor vel . Håper virkelig jeg kommer meg på den kampen. Har ikke vært på noen av de forrgående treningskampene.
--
facebook.com/FreddyGPaulsen
Er som alltid på plass. Håper vi får se Masalin i aksjon med en gang. Er godt å ha to keepere klar til første seriekamp i tillfelle en skulle bli skadet eller miste formen helt. Håper FFK får en positiv opptur med en skikkelig storseier, slik at man kan gå til ligaen skikkelig motiverte og klare for oppgaven. Lyn har ikke prestert i år, så dette bør bli grei skuring. Snakka med en supporter som sa at de ikke hadde en eneste ren spiss igjen, og som kjent; Uten spisser blir det ikke mål.
Opprinnelig postet av ffkern
Er som alltid på plass. Håper vi får se Masalin i aksjon med en gang. Er godt å ha to keepere klar til første seriekamp i tillfelle en skulle bli skadet eller miste formen helt. Håper FFK får en positiv opptur med en skikkelig storseier, slik at man kan gå til ligaen skikkelig motiverte og klare for oppgaven. Lyn har ikke prestert i år, så dette bør bli grei skuring. Snakka med en supporter som sa at de ikke hadde en eneste ren spiss igjen, og som kjent; Uten spisser blir det ikke mål.
Nja, vi trenger bare en skade, og vips har vi ingen spisser heller....
--
facebook.com/FreddyGPaulsen
Pr.dato har han også en tilnærmet skadefri tropp.
Fernando Wallace og Mattias Andersson trente alternativt, men er ikke langt unna spill. Jan Tore Ophaug var også tilbake.
Hvem er lysluggen med nr 14 på overdelen? Ligner på Slydal synes jeg.
Jeg kjenner igjen Borges, Thomassen og Ophaug.
Treneren som står med hendene på ryggen synes jeg ligner fælt på Czwartek. :)
Nr 14 på det bildet er Slydal ja :)
Da var vel dette hans siste FFK-trening da vil jeg tro. Siden han har skrevet under for Kvik mener jeg.
Hanr har skrevet under for Kvik ja. Litt synd egentlig, for det er en spiller som jeg har likte veldig godt. Var han for dårlig for FFK? Sånn at de ikke ville satse på han.
går kampen live på nettet? skal fredrikstadfk.no sende den? er bortreist imorgen så fpr ikke sett
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
går kampen live på nettet? skal fredrikstadfk.no sende den? er bortreist imorgen så fpr ikke sett
Det lurer jeg på også, evt noe jeg kan få oppdateringer p å mobilen?
2010: The new era begins.
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Opprinnelig postet av Welhaven
Det lurer jeg på også, evt noe jeg kan få oppdateringer p å mobilen?
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2766/372/
Scoringsvarsel og coveritlive. Ingen liveoverføring virker det som. Tv2sumo viser ikke.
Thorsen: fungerer den linken på mobilen?
2010: The new era begins.
Jepp, måtte logge inn for å se siden tidligere, men virker som de har fjernet det nå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914