Husk meg
Brukernavn
Passord

F-B: Nettmøte med Alex Valencia kl 13:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 11 mar 10, 10:38

Fredrikstad Blad melder nettmøte med Alex Valencia kl 13:30 idag. Hyggelig å ta seg tid til det i La Manga, så sleng inn noen spørsmål, og for ryddighetensskyld så har vi en tråd hvor vi kan diskutere og kommentere det vi vil etter nettmøtet er ferdig!

---------------------------

2010: The new era begins.

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til: 11 mar 10, 14:19

Opprinnelig postet av Welhaven

Fredrikstad Blad melder nettmøte med Alex Valencia kl 13:30 idag. Hyggelig å ta seg tid til det i La Manga, så sleng inn noen spørsmål, og for ryddighetensskyld så har vi en tråd hvor vi kan diskutere og kommentere det vi vil etter nettmøtet er ferdig!

The new era begins 2010? Or maybe 2011, or 2012..... i'm not sure.

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mar 10, 14:23

Opprinnelig postet av sarpen

The new era begins 2010? Or maybe 2011, or 2012..... i'm not sure.

Jeg som har vært innom Fossefallet idag og lagt inn et hyggelig innlegg om dere gleder dere til seriestart og greier.

Synes jo det er hyggelig som alltids, Sarpen, som forresten er utrolig innovativt og kreativt av et kallenavn, men det er vel ikke for mye å spørre om at du i det minste er on-topic? Ville satt stor pris på det iallefall!

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mar 10, 14:51

Fikk svar på mine spørsmål iallefall! Valencia er blitt Lisleby-gutt jo! Det likær vi Cool Trives gjør han og fått familien hit. Det er jo knall. Skryt igjen til trenerteamet fra han også. Meget bra!

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09

Lagt til: 15 mar 10, 13:55

Fulgte Valencia endel når han var i start, liker han veldig gått.

Satser på at han greier å komme seg opp til gamle høyder, gjør han det så blir det endel mål !

Save a Tree, kill a Beaver.
Jeg tenker generelt aldri før jeg skriver.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 mar 10, 10:34

Opprinnelig postet av IxiO

Satser på at han greier å komme seg opp til gamle høyder, gjør han det så blir det endel mål !

Noen stor målscorer har vel Valencia aldri vært? Han har vel stort sett alltid vært en god tilrettelegger? Bra innleggsfot, og grei pasningsfot?

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 16 mar 10, 10:41

Opprinnelig postet av Holters

Noen stor målscorer har vel Valencia aldri vært? Han har vel stort sett alltid vært en god tilrettelegger? Bra innleggsfot, og grei pasningsfot?

Ja, og da blir det forhåpentligvis en del mål - til FFK. 

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09

Lagt til: 16 mar 10, 11:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Ja, og da blir det forhåpentligvis en del mål - til FFK. 

Ja, det er innleggsfoten som har vært valencia's varemerke, så når jeg sier endel mål så er det nødvendigvis ikke han som scorer de, men heller som du sier tilrette legger de. :)

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 16 mar 10, 15:19

Hvis Valencia holder seg skadefri har jeg stor tro på et han kan bli viktig for oss i år, det samme gjelder Andersson. Jeg føler at problemet vårt først og fremst er at vi ikke har noen som kunne ekspidert gode innlegg fra f.eks Valencia i mål.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 16 mar 10, 16:03

Vi har da Borges!! Nesten like god som Wayne Rooney foran kassaLaughing hehe.. (kanskje ikke heeeeelt men)

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 16 mar 10, 16:09

Opprinnelig postet av Husgutt

Vi har da Borges!! Nesten like god som Wayne Rooney foran kassaLaughing hehe.. (kanskje ikke heeeeelt men)

Rooney? Hvem er det? :]

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914