F-B: Nettmøte med Alex Valencia kl 13:30
Fredrikstad Blad melder nettmøte med Alex Valencia kl 13:30 idag. Hyggelig å ta seg tid til det i La Manga, så sleng inn noen spørsmål, og for ryddighetensskyld så har vi en tråd hvor vi kan diskutere og kommentere det vi vil etter nettmøtet er ferdig!
---------------------------
2010: The new era begins.
Opprinnelig postet av Welhaven
Fredrikstad Blad melder nettmøte med Alex Valencia kl 13:30 idag. Hyggelig å ta seg tid til det i La Manga, så sleng inn noen spørsmål, og for ryddighetensskyld så har vi en tråd hvor vi kan diskutere og kommentere det vi vil etter nettmøtet er ferdig!
The new era begins 2010? Or maybe 2011, or 2012..... i'm not sure.
Opprinnelig postet av sarpen
The new era begins 2010? Or maybe 2011, or 2012..... i'm not sure.
Jeg som har vært innom Fossefallet idag og lagt inn et hyggelig innlegg om dere gleder dere til seriestart og greier.
Synes jo det er hyggelig som alltids, Sarpen, som forresten er utrolig innovativt og kreativt av et kallenavn, men det er vel ikke for mye å spørre om at du i det minste er on-topic? Ville satt stor pris på det iallefall!
Fikk svar på mine spørsmål iallefall! Valencia er blitt Lisleby-gutt jo! Det likær vi Trives gjør han og fått familien hit. Det er jo knall. Skryt igjen til trenerteamet fra han også. Meget bra!
Fulgte Valencia endel når han var i start, liker han veldig gått.
Satser på at han greier å komme seg opp til gamle høyder, gjør han det så blir det endel mål !
Save a Tree, kill a Beaver.
Jeg tenker generelt aldri før jeg skriver.
Opprinnelig postet av IxiO
Satser på at han greier å komme seg opp til gamle høyder, gjør han det så blir det endel mål !
Noen stor målscorer har vel Valencia aldri vært? Han har vel stort sett alltid vært en god tilrettelegger? Bra innleggsfot, og grei pasningsfot?
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Satser på at han greier å komme seg opp til gamle høyder, gjør han det så blir det endel mål !Noen stor målscorer har vel Valencia aldri vært? Han har vel stort sett alltid vært en god tilrettelegger? Bra innleggsfot, og grei pasningsfot?
Ja, og da blir det forhåpentligvis en del mål - til FFK.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Holters
Satser på at han greier å komme seg opp til gamle høyder, gjør han det så blir det endel mål !Noen stor målscorer har vel Valencia aldri vært? Han har vel stort sett alltid vært en god tilrettelegger? Bra innleggsfot, og grei pasningsfot?
Ja, og da blir det forhåpentligvis en del mål - til FFK.
Ja, det er innleggsfoten som har vært valencia's varemerke, så når jeg sier endel mål så er det nødvendigvis ikke han som scorer de, men heller som du sier tilrette legger de. :)
"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*
Hvis Valencia holder seg skadefri har jeg stor tro på et han kan bli viktig for oss i år, det samme gjelder Andersson. Jeg føler at problemet vårt først og fremst er at vi ikke har noen som kunne ekspidert gode innlegg fra f.eks Valencia i mål.
Vi har da Borges!! Nesten like god som Wayne Rooney foran kassa hehe.. (kanskje ikke heeeeelt men)
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Opprinnelig postet av Husgutt
Vi har da Borges!! Nesten like god som Wayne Rooney foran kassa hehe.. (kanskje ikke heeeeelt men)
Rooney? Hvem er det? :]
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914