Kamptråd: FFK- Alta Lørdag 6/02.2010 KL 14.00
kjell-H
Ble medlem: 21 jun 09
Lagt til: 04 feb 10, 07:21
Endret: 08 feb 10, 20:34
Endret av: Rey
Ja da er det snart klart for 2 treningskamp
Tror aune kommer til å stille med detta laget:
Staw
Shabani,ophaug,Piiroja,wallace
Ramberg,Borges,Thomassen
Askar,Tegan,Andersson
Ramberg hvis han er frisk igjen?Og thomassen må vell ikke stå over for utvisning i treningskamp?
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Og thomassen må vell ikke stå over for utvisning i treningskamp?
I NFFs sanksjonsreglement § 3-4 kommer det frem at spillere som vises ut i en treningskamp/privatkamp, ikke må stå over neste kamp.
Lagoppstilling har jeg ikke peiling på desverre, men det så bra ut!
2010: The new era begins.
Om ikke Ramberg er klar igjen, tror jeg Askar blir flytta ned og Valencia tar plass fremme ;)
Håper seff at jonas Becken og Rafn får en hel omgang de oxo.Meget lovende spillere!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til at Ramberg skal starte denne kampen istedet for Rafn, som gjorde en meget bra kamp sist.
Ser også helst Andersson på topp istedet for Tegstrøm.
tenkte jeg skulle ta meg en tur bort å se på match...
det er intressangt i forhold til at vi får en liten pekepinn på hvor alta står i forhold til ffk om dagen.
metallica 14 april yiihaaa
Opprinnelig postet av Gardarson
Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til at Ramberg skal starte denne kampen istedet for Rafn, som gjorde en meget bra kamp sist.
100% enig i dette. Er det en som virkelig fortjener å starte denne kampen så er det Rafn. Han gjorde en meget bra kamp mot Sarpsborg 08. Han forsvant litt i andre omgang, men det gjorde jo de fleste etter at vi la oss bakpå som følge av utvisningen.
Er Alta et godt lag eller? Top-3-type lag f.eks?
Opprinnelig postet av Welhaven
Et lag som gjør det veldig godt tatt i betraktning ressurser og forutsetninger. Men noe topplag er det ikke, selv om de var i nærheten av å havne i kvaliken i fjor.
Opprinnelig postet av Welhaven
De har vel mistet ett par av sine beste spillere (toppscorer Braathen hvertfall)og de er sikkert erstattet med ett par lokale. De er svekket fra ifjor og tror de må kjempe for å unngå nedrykk i år.
"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!
Det er nok et mye bedre lag hjemme i Alta (hallen eller hva det er). For å si det rett ut, dette laget er det svært svakt av oss hvis vi ikke slår til lørdagen.
Takker for svar :)
Opprinnelig postet av Erikk
Det er nok et mye bedre lag hjemme i Alta (hallen eller hva det er). For å si det rett ut, dette laget er det svært svakt av oss hvis vi ikke slår til lørdagen.
Husk treningskamper er treningskamper........ tror ikke vi skal ta lett på denne kampen. Dette blir en bra anledning til å sette laget og la juniorgutta prøve seg.
Tap eller vinn i treningskamper betyr vel egentlig ikke så mye (selv om det bestandig er godt å vinne), det er utfra de kampene treneren kan se hvilke 11 man bør satse på.
Jeg vil tro Alta vil kjempe hardt og legge mange mann bak ballen. Slike kamper vil vi få flere av når sesongen starter hvor vi sliter med å score og samtidig blir sårbare på kontringer. Jeg husker med gru hjemmekampene mot Aalesund, Bodø Glimt og Sandefjord hvor vi fikk totalt ett poeng og burde hatt 9.
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg vil tro Alta vil kjempe hardt og legge mange mann bak ballen. Slike kamper vil vi få flere av når sesongen starter hvor vi sliter med å score og samtidig blir sårbare på kontringer. Jeg husker med gru hjemmekampene mot Aalesund, Bodø Glimt og Sandefjord hvor vi fikk totalt ett poeng og burde hatt 9.
Enig, men derfor jeg tror Mattias Andersson blir en viktig mann for oss i år. En som kan finne åpninger der andre stanger i veggen, samtidig som han vet hvor målet står..
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Helt enig han er en som kan gi oss "hull på byllen". Han har også tidligere blitt kåret til Adeccoligaens beste spiller når han var i Strømsgodset.
Pilt
Ble medlem: 15 jul 07
Lagt til: 05 feb 10, 16:55
Endret: 05 feb 10, 16:57
Endret av: Pilt
Noen som har peiling på hvem som er i troppen mot Alta, blir det de samme som sist?
Gjetter på 4-4-2 med diamant på midten og at disse 11 starter ;-)
Bråthen - Becken - Opphaug - Piroija - Shabani - Borges - Askar - Thomassen - Valencia - Andersson - Tegström
Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2
Iflg. f-b.no så er dette troppen:
Lasse Staw, Agim Shabani, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Simen Rafn, Amin Askar, Celso Borges, Joachim Thomassen, Mattias Andersson, Andreas Tegström, Lars-Erik Johannessen, Eirik Laabak, Odilon Kashama, Ole Strømborg, Kjell Andre Thu og Zlatko Krickic.
Hva med valencia?
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av jarleb
Iflg. f-b.no så er dette troppen:
Lasse Staw, Agim Shabani, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Simen Rafn, Amin Askar, Celso Borges, Joachim Thomassen, Mattias Andersson, Andreas Tegström, Lars-Erik Johannessen, Eirik Laabak, Odilon Kashama, Ole Strømborg, Kjell Andre Thu og Zlatko Krickic.
Becken må da være med i troppen også?
Helt enig. Synes han gjorde en god jobb sist. Men, det er jo eventuelt ikke første gangen f-b melder feil tropp...
Uansett så står det jo at 18 mann er tatt ut, og jeg ser kun 16 navn her...
Opprinnelig postet av jarleb
Uansett så står det jo at 18 mann er tatt ut, og jeg ser kun 16 navn her...
Da er det sikkert Becken og valencia som mangler.
You'll Never Walk Alone
Regner med det.
Håper også å få ser mer av Odilo. Han har en en utrolig fart og er en meget spennende spiller.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 05 feb 10, 22:10
Endret: 05 feb 10, 22:11
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av lordofwhat
tenkte jeg skulle ta meg en tur bort å se på match...
det er int
ressangt i forhold til at vi får en liten pekepinn på hvor alta står i forhold til ffk om dagen.
Har du fått troen på det?
hvor alta står i forhold til ffk
Dette må vel årets beste?
lordofwhat
Ble medlem: 20 aug 08
Lagt til: 06 feb 10, 00:00
Endret: 06 feb 10, 00:02
Endret av: lordofwhat
hehe mulig rey har rett i at jeg er litt svak i oppfattelsen for nå forstår jeg ikke helt hva du mener patrioten`???
metallica 14 april yiihaaa
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 06 feb 10, 01:15
Endret: 06 feb 10, 01:17
Endret av: thorsen
tidspunktet på siden her er forresten feil. f-b og fredrikstadfk.no sier 14:00 i østfoldhallen.
datoen også.... ja.. første runde det gitt. glem det.
Laget er vel: Staw, Becken, Ophaug, Rajo, Agim, Askar, Borges, Jokke, Rafn, Tegan, Andersson.
Bra lag det! Bør kunne ta Alta med det laget, bare innsatsen er god nok.
Opprinnelig postet av Gardarson
1. Han er rutinert
2. Det er treningskamp
3. Han har noe og bevise
4. Han er mer enn god nok på sitt beste
5. Ledertype
6. Er ikke Ramberg vs Rafn
7. Sikkert mange fler
Ramberg er ute i følge f-b.no
Heia FFK
Ramberg er skada ja. Sliter med et kne
Hallo! Noen som vet når kampen starter?
Peleshi
Opprinnelig postet av PANATHA
Østfoldhallen 14:00
"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!
Opprinnelig postet av PANATHA
Kl 14. Hvor vanskelig er det egentlig? Klubben har hjemmesider..
TAKK.
Peleshi
Er valencia med i troppen idag?
You'll Never Walk Alone
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 06 feb 10, 13:54
Endret: 06 feb 10, 14:00
Endret av: Knuty
FBs live-greie bør vel snart ha en 11'er klar.
De opplyser forøvrig om at kampstart er flyttet til 14:07.
Der var det klart, i følge F-B:
Laget (4-3-3): Erik Bråthen - Jonas Becken, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Agim Shabani - Amin Askar, Celso Borges, Alex Valencia, Joachim Thomassen, Mattias Andersson - Andreas Tegstrøm.
Benk: Lasse Staw, Ole Strømborg, Odillon Kashama, Simen Rafn, Zlatko Krkic, Eirik Laabak og Dino Mulac.
Opprinnelig postet av kjell-H
Valencia starter som høyrevingEr valencia med i troppen idag?
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av Knuty
Der var det klart, i følge F-B:
Laget (4-3-3): Erik Bråthen - Jonas Becken, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Agim Shabani - Amin Askar, Celso Borges, Alex Valencia, Joachim Thomassen, Mattias Andersson - Andreas Tegstrøm.
Merkelig oppstilling. Det riktige må jo være slik:
Erik Bråthen - Jonas Becken, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Agim Shabani - Amin Askar, Celso Borges, Joachim Thomassen - Alex Valencia, Andreas Tegström, Mattias Andersson.
Knuty
Lagt til: 06 feb 10, 14:09
Endret: 06 feb 10, 14:10
Opprinnelig postet av Plankekæll
Merkelig oppstilling. Det riktige må jo være slik:
Erik Bråthen - Jonas Becken, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Agim Shabani - Amin Askar, Celso Borges, Joachim Thomassen - Alex Valencia, Andreas Tegström, Mattias Andersson.
Ja, helt enig der.
Knuty
Lagt til: 06 feb 10, 14:31
Endret: 06 feb 10, 14:31
1-0! Thomassen! Pasning fra Valencia, og runder keeper.
Lex
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 06 feb 10, 14:32
Endret: 06 feb 10, 14:33
Endret av: Lex
Deilig. Samme hva de sier, men det er bra og vinne treningskamper...
Ikke minst for publikum som skal ha ses. kort...
Heia FFK
FFK bruker forøvirig 4-4-2 akkura nå! Tegström og Andersson på topp, med Valcia og Borges på midten. Askar og Thomassen er på hver sin kant.
Høres rart ut med Valencia sentralt, men det sies at han er meget god idag!
2-0. Thomassen igjen! Denne gang etter fint spill av Askar
deilig og se at FFK spiller bra
Sikkert godt for selvfølelsen å score mål og vinne kamper...
Knuty
Lagt til: 06 feb 10, 15:32
Endret: 06 feb 10, 15:32
Redusering nå, 2-1.. Diomande Alassane.
Hadde vært morsomt om noen hadde lagt ut en spillebørs etter kampen.......
Knuty
Lagt til: 06 feb 10, 15:55
Endret: 06 feb 10, 15:56
2-2.. Surret bort dette gitt.
Der kom utligningen noe som er meget svakt hjemme mot et lag som Alta.
Og der skårer alta på overtid.....
Får håpe guttane blir tente når vi skal serieåpne mot dem nå da.
klarer ikke FFK og spille 2 omganger ? skårer i 1 og sover i 2 mye og rette på om dette skal bli rett opp
Nå har spillerne fått det som de vil og alt skulle være fryd og gammen for de, men takken er at de ikke klarer å slå Alta engang, det er flaut FFK.
Treningskamp, er treningskam.....får håpe at FFK har lært noe av denne gjennomkjøringen
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 06 feb 10, 16:00
Endret: 06 feb 10, 16:02
Endret av: Plankekæll
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har spillerne fått det som de vil og alt skulle være fryd og gammen for de, men takken er at de ikke klarer å slå Alta engang, det er flaut FFK.
Nå må du slappe av da mr. Negativ. Så fort noe går i mot slenger du ut eder og galle. Før skandalesesongen 2009 var du selve eksempelet på herr Negativ her inne, og nå fortsetter du igjen. Jeg blir matt.
Det var en treningskamp! Her skal man trene på forskjellige ting. Ingen poeng blir delt ut heller.
Nei fysj FFK, nå river jeg istykker mitt sesongkort!
Opprinnelig postet av hasse33
Treningskamp, er treningskam.....får håpe at FFK har lært noe av denne gjennomkjøringen
Det er ikke noe unnskyldning, de skal vise spilleglede og at de har bra i klubben igjen.
Feilen er at det ikke er noe konkurranse om plassene og da kan de jo spille så dårlig de bare vil, siden de vet at de spiller neste kamp likevel.
Skuffende at vi sovner totalt i andre omgang. Nå skal det jo være sagt at dette bare er en treningskamp, så om resultatet blir 2-1 eller 2-2 er et fett. Med tanke på veien videre så tror jeg ikke det var så veldig negativt at laget får seg en liten vekker.
Herregud det er en treningskamp. Resultatet er totalt uviktig, det er spillet som er viktig å få igang.
Opprinnelig postet av hasse33
Det er ikke noe unnskyldning, de skal vise spilleglede og at de har bra i klubben igjen.
Feilen er at det ikke er noe konkurranse om plassene og da kan de jo spille så dårlig de bare vil, siden de vet at de spiller neste kamp likevel.
Slapp av.....det er forskjell på treningskamper og seriekamper. Jeg er sikker med den ungdomsatsingen FFK viser nå at det kommer til å bli kamp om plassene. Husk at hverken Ramberg, Wallace, Martisen eller Lala spilte. Dette er alle spillere som kommer til å kjempe om plass på laget når de er spilleklare.
Gidder ikke negativitet etter et uavgjort resultat i en treningskamp
Nå må du slappe av da mr. Negativ. Så fort noe går i mot slenger du ut eder og galle. Før skandalesesongen 2009 var du selve eksempelet på herr Negativ, og nå fortsetter du igjen. Jeg blir matt.
Det var en treningskamp! Her skal man trene på forskjellige ting. Ingen poeng blir delt ut heller.
Mente, bare at spillerne burde vise entusiame og glød etter at de fikk viljen sin med at Nordlie forsvant.
Selv om de prøver nye ting, så er det altså greit at de taper alle kampene framover?
Nei, nå har jeg støttet klubben mer noen annen gang, har spnset de med 4000 kroner.
Jeg mener vi absolutt kan si at annen omgang i dag har vært skuffende. Slike kamper SKAL vi vinne og vi vil få flere slike kamper når serien kommer i gang. Jeg håper at de lærer av dette.
Sikkert en grei gjennomkjøring, positivt at noen av "juniorgutta" ble kasta innpå og viste at de holder mål.
Flott det at du spytter inn penger Patrioten, men du må også skjønne at dette er treningskamper.
Jeg har hørt noe helt annet, at faktisk spillerne viser entusiasme og innsats. Når skal nye unge spillere få sjansen da? Skal ikke FFK tåle å gå på et par-tre tap i treningskampene? Skal vi heller la være å bruke nye og helt uerfarne spillere? Nei, de skal jaggu matches godt og masse fremover, så får resultatene bli som de blir.
Jeg liker godt det jeg ser og hører om dagen. Både Becken, Shabani, Krkic (?), Rafn og Mulac får med seg masse nyttig erfaring fra dette, og i tillegg har vi 4-5 spillere i bakhånd som Ramberg, Czwartek (kanskje), Staw, Wallace og Elvestad i bakhånd som kommer inn og styrker dette.
I tillegg mener jeg at FFK har råd til å bygge nytt i år, dette vil vi tjene på i lengden.
Neste kamp knuser vi Kongsvinger 3-1.
Nå blir det ekstremt viktig at slike holdninger som enkelte viser her inne, lukes vekk. Vi kan ikke begynne å lange ut mot spillerne og krisemaksimere når vi ikke vinner.
Jeg driter i at FFK burde slått Alta, egentlig. Vi får i gang laget, og juniorspillere får viktig erfaring.
Merker jeg blir kraftig provosert over at enkelte begynner å klage på spillernes innsats, og at "de har fått viljen sin". Skal vi bruke det argumentet hver gang vi ikke spiller sambafotball og knuser motstanderen med minst fem mål?
Treningskampene våre har lite å si for hvordan sesongen blir. Det som har desto mer innvirkning, er supporternes innstilling. Vi står egentlig overfor to valg:
a) Vi kan slenge dritt om spillere, mene at Aune lar spillerne kose seg på trening, dra opp ting som skjedde i fjor hele tiden og generelt bidra til å skape en dårlig stemning
eller
b) Være positive, støtte opp om spillere, trenerteam og klubb og hele tiden se fremover. Komme med konstruktive innlegg istedenfor å påpeke alt som ikke fungerer helt optimalt.
Hva velger supporterne? Jeg tror at dette valget er helt essensielt for om 2010 blir en god eller en dårlig sesong.
Vi skal for fanden være positive. Vi har et godt lag som jeg tror vil gjøre det bra i Adecco`n med fire-fem meget lovende juniorspillere
Synes klubben satser riktig nå.
Ok, jeg var kanskje litt brå, det er jo tidelig å klage på spillerne etter to kamper, tar den og skal heller prøve å se etter de positive tingene som klubben har fått igang.
Ok, jeg var kanskje litt brå, det er jo tidelig å klage på spillerne etter to kamper, tar den og skal heller prøve å se etter de positive tingene som klubben har fått igang.
Applaus! Fortsett sånn.
morro at Ophaug spiller godt, og at unge får prøve seg ;)
gleder meg til sesongstart nå.. synd med 2 - 2, men de unge får prøvd seg og får litt erfaringer
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
12 uker =D
Jeg var på kampen.At det ble 2-2 skal man ikke ta så negativt.Det er bare en trenings kamp.Synes jonas becken klarte seg veldig bra idag og holdt ut hele kampen.forsvaret virker veldig sterkt ut i år.Shabani hadde ikke en bra kamp men det kommer seg sikkert med litt mer trenings kamper.for meg så det ut som de spilte 4-4-1-1 med valencia bak spiss.Tegan synes jeg virket mer frisk ut idag og det liker vi.Rafn kommer til å bli god for oss med riktig match trening som han får nå.Askar viste fler ganger under kampen at han spurter fint ifra adecco nivåe.Han er meget kjapp.Men er det noen som forstod hva andersson spilte på banen idag?Virket som han hadde fri rolle på en måte.
You'll Never Walk Alone
Første omgang var bra og tenningsnivået var høyt. Synes de fleste klarte seg bra. I annen omgang ble det en del bytter og det er ikke rart at spillet kan falle litt sammen da. Men det var jo en treningskamp. De som klarte seg best i dag, var Thomassen, Askar, Piiroija, Ophaug og Valencia. Av de unge som kom inn synes jeg Zlatko Krickik (!?) - hvis det var han som var nr 26 - gjorde et positivt inntrykk. Jeg vet ikke planene FFK har for ham, men han virker spennende for fremtiden. Kanskje arvtager på den defensive midtbanen - som er blitt savnet etter Wehrmans glansdager? selvfølgelig litt tidlig å si, men tendensen var der. første målet til Alta burde vært unngått. Først og fremst at ingen forsvarere hindret Alta spilleren å skyte, men når han først fikk skutt, burde vel også Bråthen kunne tatt denne da den var fra langt hold. Men som andre har nevnt, er det treningskamp og man skal jo lære og bli bedre av slike kamper. Positivt at juniorene får prøvd seg og bli vant til tempo og nivå. Tegan virker som han har noe uførløst over seg. Jeg vet han kan prestere veldig bra, - men det virker som han ikke har troen selv, eller ikke har nok kondisjon til å orke å løpe. Håper han finner formen og kan bli den goalgetteren han var for noen år siden i Sandefjord.
Detta er ingenting å deppe over. Vi kjørte over Alta og hadde vi kjørt hele laget kampen ut hadde det blitt 4/5 - 0, minst. Dommeren blåste jo av 2-3 ganger, i første omgang, når vi var alene igjennom mot keeper. Veldig tvilsomme avgjørelser.
Avslutta kampen med, sånn ca. iallefall:
Braathen
Becken - Ophaug - Agim - Askar
Islenderen
Rafn - Thomassen
Valencia
Tegstrøm - Dino Mulac
Borges var lite synlig, men leken og har full kontroll, blir viktig for oss i år.
Askar var god på midten, men ble veldig anonym på venstrebacken.
Agim og Becken synes jeg klarte seg bra, men de var lite med fremover.
Ophaug og Piiroja var solide.
Thomassen veldig god i første, mer anonym i andre synes jeg.
Zlitcko eller hva han het, han fra Island iallefall, virka rolig og kontrollert. Tok enkle valg og var rolig med ballen i beina. Spennende.
Andersson var god, kunne fort puttet flere hadde han spillt 2. omg.
Tegstrøm var hissig og jobba veldig godt til tider.
Valencia synes jeg jobba godt og snurra rundt med alta.
Dino var spennende, synd det var lite fremover etter han kom inn, men av det lille jeg fikk med meg, så virka han som en skikkelig kraftplugg.
Hva med Slydal? Han ble hausa opp tidligere i vinter, men han figurerer ikke i noen tråder lenger.. Er han skada?
En konge; Tore Pedersen!
Nå må du slappe av da mr. Negativ. Så fort noe går i mot slenger du ut eder og galle. Før skandalesesongen 2009 var du selve eksempelet på herr Negativ, og nå fortsetter du igjen. Jeg blir matt.
Mente, bare at spillerne burde vise entusiame og glød etter at de fikk viljen sin med at Nordlie forsvant.
Selv om de prøver nye ting, så er det altså greit at de taper alle kampene framover?
Nei, nå har jeg støttet klubben mer noen annen gang, har spnset de med 4000 kroner.
Hvor har du det fra at spillerne ikke viste entusiasme og glød i dag?
Om de prøver forskjellige formasjoner, spillere i nye posisjoner osv og får til et godt lag når sesongen drar seg i gang, ser jeg ikke noe problem med at de taper flere treningskamper, selv om det hyggeligste er om de vinner.
At du har sponset klubben med 4000 kr synes jeg bare er hyggelig =)
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
det tar du litt feil.. tror neppe folk som heier på FFK føler seg trygge om vi ikke vinner treningskamper...selv tilit kalles det som vi driver med nå og etter denne kampen fikk vi enda mere og tenke påHerregud det er en treningskamp. Resultatet er totalt uviktig, det er spillet som er viktig å få igang.
Opprinnelig postet av keiko99
det tar du litt feil.. tror neppe folk som heier på FFK føler seg trygge om vi ikke vinner treningskamper...selv tilit kalles det som vi driver med nå og etter denne kampen fikk vi enda mere og tenke på
Det er klart selvtillit er viktig, men det får man like så godt gjennom å vite at spillet sitter. Det er det som er meningen med treningskampene; det er sesongforeberedelser - altså TRENINGSkamper. Resultatet betyr faktisk lite.
Det er uansett lenge til serien starter, og en grei kamp mot Alta som endte uavgjort er virkelig ingenting å bekymre seg for.
BRH
Synes det er bra å bruke unge spillere,men IKKE så mange om gangen som i andre omgan. Det blir rene juniorlaget og det hjelper ikke stort!
Peleshi
A.Hegerfors
Ble medlem: 11 apr 04
Lagt til: 06 feb 10, 22:42
Endret: 06 feb 10, 22:42
Endret av: A.Hegerfors
Opprinnelig postet av keiko99
tror neppe folk som heier på FFK føler seg trygge om vi ikke vinner treningskamper...
Jeg blåser en lang marsj i om folk føler seg trygge eller ikke. Det viktigste er å få tryggheten tilbake blant spillerne. Og det tror jeg vi er på vei til!
Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2
Går den ann å depe så mye for en trennings kamp?
Var der ikke, og jeg kan si lite om kampe.
Men jeg depper ikke.
Vi må vise at vi står bak laget og ikke henge dspillere eller trener med en gang vi får litt i mot oss.
En ting som irriterte meg fra sammendraget på fredrikstadfk, er setningen; -Vi fremstår som et juniorlag i 2. omgang.
"Juniorlag" er ikke ett skjellsord Jan Tore Opphaug, selv om det blir brukt sånn noen ganger. Finn ett annet begrep neste gang.
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av Jens G Best
En ting som irriterte meg fra sammendraget på fredrikstadfk, er setningen; -Vi fremstår som et juniorlag i 2. omgang.
"Juniorlag" er ikke ett skjellsord Jan Tore Opphaug, selv om det blir brukt sånn noen ganger. Finn ett annet begrep neste gang.
Tror du må se langt etter at man slutter å bruke det. Det brukes i alle idretter og bare forklare at man gjør mange nybegynner feil. Men de slenger jo ikke dritt om jr da. Må ikke tolke alt i værste mening
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Men de var jo nesten et juniorlag i 2. omgang også; Zlatko, Dino, Rafn og Becken innehar vel alle junior-alder? I tillegg til flere unge seniorer. Men igjen må man understreke at det bare var en treningskamp, og at det er positivt å la juniorene få prøve seg. Da må man også tillate at man fremstår som juniorlag innimellom. I hverfall for juniorenes del. At seniorene gjør det, er en annen sak.
Dino holder hvertfall ikke junioralder..
Avslutta med:
Rafn 17
Krikic 18
Becken 19
Mulac 21
Thomassen 21
Shabani 21
Bråthen 22
Askar 24
Valencia 30
Tegstrøm 31
Ophaug 32
Snitt på 23 år. Dessuten lurer jeg på om Shabani skada seg på slutten, jeg synes det så ut som han halta rundt de siste fem iallefall. Det er ikke noe poeng å fokusere på at vi slapp inn to i andre her. Alta skal bety 6 poeng for oss i adeccoligaen i år, vi viste det i første...
Opprinnelig postet av mysthical
"Juniorlag" er ikke ett skjellsord Jan Tore Opphaug, selv om det blir brukt sånn noen ganger. Finn ett annet begrep neste gang.Tror du må se langt etter at man slutter å bruke det. Det brukes i alle idretter og bare forklare at man gjør mange nybegynner feil. Men de slenger jo ikke dritt om jr da. Må ikke tolke alt i værste mening
Sant nok, det benyttes i mange sammenhenger.
Men det irriterer meg fortsatt at "juniorlag" blir brukt med en så sterk negativ betydning. Jeg tror heller ikke at Ophaug prøver å slenge dritt om junior, men bare at han ikke er bevisst på hva han egentlig sier fordi utrykket er såpass vanlig.
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av thorsen
Avslutta med:
Rafn 17
Krikic 18
Becken 19
Mulac 21
Thomassen 21
Shabani 21
Bråthen 22
Askar 24
Valencia 30
Tegstrøm 31
Ophaug 32Snitt på 23 år. Dessuten lurer jeg på om Shabani skada seg på slutten, jeg synes det så ut som han halta rundt de siste fem iallefall. Det er ikke noe poeng å fokusere på at vi slapp inn to i andre her. Alta skal bety 6 poeng for oss i adeccoligaen i år, vi viste det i første...
Hva er snittalderen på den troppen vi stilte?
Jeg tittet litt på snittalderen i tippeligaen, der er det to lag som har lavere snittalder enn 23 år. Strømsgodset er helt nede i 21,7, men det er da troppen vel å merke, ikke nødvendigvis en 11`er på banen..
http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=6370
Svaberget for alltid!
Hva er snittalderen på den troppen vi stilte?
Jeg tittet litt på snittalderen i tippeligaen, der er det to lag som har lavere snittalder enn 23 år. Strømsgodset er helt nede i 21,7, men det er da troppen vel å merke, ikke nødvendigvis en 11`er på banen..
Strømsborg 16
Laabak 16
Rafn 17
Kashama 18
Krikic 18
Becken 19
Mulac 21
Thomassen 21
Shabani 21
Borges 21
Staw 22
Bråthen 22
Askar 24
Andersson 28
Valencia 30
Piiroja 30
Tegstrøm 31
Ophaug 32
= 22,4
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914