Svein Johannessen åpner for kjøp av spillere
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 02 feb 10, 22:59
Endret: 02 feb 10, 23:36
Endret av: Patrioten
Til NRKØstfold sier han følgende etter Nordlies avgang.
FFK tjener betydelige beløp selv om han får 2,4 millioner i sluttpakke.
Også tjener de 500000 kroner på Arne K Hansen
De pengene ønsker FFK å bruke på spillere.
Noen som vet hvor mye Nordlie hadde i ordlønn, slik at vi vet hvor mye penger det er snakk om til å kjøpe av spillere?
Ellers så vil han fortsette som leder etter generalforsamlingen.
Har forresten gode kilder på at det nye styret vil få inn en mann som er dyktig med penger også. Fokus sin banksjef Henning Røli skal inn. Jan fortsetter jo som nestleder, mens Terje fortsetter med det sportslige. Ser ingen grunn til at det nye styret ikke vil bli enstemmig vedtatt på neste GF.
Dette blir bra! Vet at Henning vil være en knall-ressurs! Og alle ser jo hvilke bra tiltak Kosten allerede har iverksatt!
---------------------------
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Gofoten
Har forresten gode kilder på at det nye styret vil få inn en mann som er dyktig med penger også. Fokus sin banksjef Henning Røli skal inn. Jan fortsetter jo som nestleder, mens Terje fortsetter med det sportslige. Ser ingen grunn til at det nye styret ikke vil bli enstemmig vedtatt på neste GF.
Dette blir bra! Vet at Henning vil være en knall-ressurs! Og alle ser jo hvilke bra tiltak Kosten allerede har iverksatt!
Høres bra ut.Men var dette med lekkasjer da.Trodde ting som ble innenfor ffk sine vegger skulle bli der jeg nå?hehe
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
madcow
Ble medlem: 28 aug 06
Lagt til: 03 feb 10, 03:04
Endret: 03 feb 10, 03:12
Endret av: madcow
*sukk* kjell-H, hørt om valgkomité? Deres innstilling til hvem som skal sitte i styre er et "offentlig" skriv. Det er som kjent, generalforsamling 18. februar. Under denne Generalforsamlingen skal det i følge "dagsordenen" gjennomføres (punkt 10) et valg. Medlemmer har (som ved den ekstraordinære generalforsamlingen) mulighet til å komme med kandidater samt ha innsyn til hvilke kandidater valgkomitéen har innstillt seg på.
Nå har jeg ikke så mye innsyn i hvordan vedtektene til Fredrikstad er - dog vet jeg at dette er standard for en del styrer.... Ser kun "Reglement" på fredrikstadfk, ikke noe konkret om vedtekter rundt valgkomité som nevnt...
Opprinnelig postet av "reglement fredrikstadfk.no"
3.1 Valgkomiteen
Velges av Årsmøtet og består av minimum 2 + 1 representanter.3.1.1 Leder i valgkomiteen
Ansvar for å lede valgkomiteen og at komiteen har valgliste klar til generalforsamlingen.
3.1.2 MedlemmerAnsvar for å finne valgbare medlemmer til klubbstyret og aktuelle komiteer.
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
kjell-H
Ble medlem: 21 jun 09
Lagt til: 03 feb 10, 05:53
Endret: 03 feb 10, 05:57
Endret av: kjell-H
Opprinnelig postet av madcow
*sukk* kjell-H, hørt om valgkomité? Deres innstilling til hvem som skal sitte i styre er et "offentlig" skriv. Det er som kjent, generalforsamling 18. februar. Under denne Generalforsamlingen skal det i følge "dagsordenen" gjennomføres (punkt 10) et valg. Medlemmer har (som ved den ekstraordinære generalforsamlingen) mulighet til å komme med kandidater samt ha innsyn til hvilke kandidater valgkomitéen har innstillt seg på.
Nå har jeg ikke så mye innsyn i hvordan vedtektene til Fredrikstad er - dog vet jeg at dette er standard for en del styrer.... Ser kun "Reglement" på fredrikstadfk, ikke noe konkret om vedtekter rundt valgkomité som nevnt...
Opprinnelig postet av "reglement fredrikstadfk.no"
3.1 Valgkomiteen
Velges av Årsmøtet og består av minimum 2 + 1 representanter.3.1.1 Leder i valgkomiteen
Ansvar for å lede valgkomiteen og at komiteen har valgliste klar til generalforsamlingen.
3.1.2 MedlemmerAnsvar for å finne valgbare medlemmer til klubbstyret og aktuelle komiteer.
Hadde helt glemt det jeg.Da begklager jeg den.Jeg trodde det var det styret med svein j.hehe.så jeg koblet ikke at vi faktisk har 2 styrer.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Hadde jo vært helt glimrende å fått litt mer bredde i stallen! Kosten er en grepa mann altså.
2010: The new era begins.
Hyggelige nyheter for de kreditorene som har akseptert gjeldsordning
Opprinnelig postet av foyn
Ja Foyn, de aksepterte gjeldsordning, og når de gjorde det så fikk de også vissheten om at FFK kommer til å leve videre og det innebærer selvfølgelig satsning, men forhåpentligvis med mer edruelighet enn tidligere.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Opprinnelig postet av foyn
Vet ikke helt hva du mente med det. I beste fall kan det virke litt insiktsløst. Det er ganske naturlig at ingen vil "investere" i et tapssluk. Hvem vil sponse dekning av gammek gjeld? Derfor får man først en akkord, og så kan man hente frisk kapital.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
når det er satt strek over gammel moro, så må man se fremover. tror de færreste reagerer på det.
Det går ikke an å slutte med å fornye laget pga gjeldssanering, det blir det samme i en ordinær bedrift, man fortsetter å investerer når det er midler slik at man kan skape nye resultater.
Svein, stå på videre, ser veldig bra ut det som har skjedd hittil.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914