Svein Johannessen tok kosten fant
Har lyst til å skryte av han, etter at han kom til klubben, har det virkelig blitt gjort kostet og gjort rent.
Først feiet han vekk, Runar, Tom og nå ser det ut som han også klarer å få i havn det økonomiske i forhold økonomiske, han har i hvertfall vært en viktig brikke der.
Synes han fortjener ekstra ros for den jobben han har gjort så langt. Klapp, klapp, trampeklapp.
Slenger meg med på denne. Svein virker som den trygge, sterke bautaen av en leder vi trenger nå. Tror klubben har gjort et scoop. Nå må det legges til rette for at vi kan klare å beholde slike personer i klubben.
Stor takk til han, og jeg håper han fortsetter etter neste årsmøte!
Opprinnelig postet av ffkfmv
Stor takk til han, og jeg håper han fortsetter etter neste årsmøte!
Det gjør han nok - det er jo i februar.
---------------------------
Hater hat!
hvis han svein tok kosten fant så syntest jeg rett å slett han får levere den tilbake igjen
jaddajadda
Svein er en bra mann for FFK, følte meg rimelig sikker på at ting ville snu når han kom inn. Lurer på om hadde sett for seg at ting var så ille at han måtte gå til det skrittet å skifte ut låsene på å stadion, og legge ut feilinfo for å avsløre muldvarper....
Takk får alt Tom!....
Ser ut som om han tar grep med tanke på lekasjer og sånn.. Dem jakter visst på noen som slenger med leppa til pressen hele tiden over der nå.. Idag har dem bytta samtlige låser og kortsystem på stadion visst.. Merkelig da, at når Tom N går hjem, låser døra og skrur av pcen, så kommer han dagen etter, døra er oppe og pcen er på..
Svein virker som en bra kar som vet hva han driver med, håper styret som sitter nå blir sittende, for det virker lovende det her..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Nå har han fikset gjelden til Sarpsborg også.
Godt å høre .
Svein J virker som en meget bra mann for FFK
Enig! En veldig bra brikke for FFK.
2010: The new era begins.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914