Ny pressekonferanse i morgen (fredag)
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 28 jan 10, 13:52
Endret: 28 jan 10, 21:49
Endret av: Lemmy
Fredrikstad Fotballklubb ble to trenere lettere i løpet av torsdagen, og klubben er nå også svært nærme å komme seg ut av det økonomiske uføret.
Ifølge styreleder Svein Johannessen kan det bli en ny pressekonferanse allerede i morgen - dersom alt går veien.
Styrelederen sier samtidig at det har vært «bære eller briste» å finne en løsning med Tom Nordlie, som trolig forlater klubben mot en kompensasjon på en årslønn, eller trolig rundt 2,4 millioner kroner.
http://www.dagbladet.no/2010/01/28/sport/fotball/adeccoligaen/fredrikstad/tom_nordlie/10138136/
Hadde vært deilig å få ordnet dette også, så er vi i mål.
Mod(Lemmy): Endret overskriften da det er bekreftet ny pressekonferanse.
Enig med Patrioten. På tide med ro rundt klubben og fokusere på det de skal gjøre på banen.
Jeg er positiv hvis vi klarer å beholde de gutta vi har nå.... (pluss Everton). Jada jeg vet jeg er naiv
Da er FFK reddet økonomisk.
Det blir pressekonferanse i morgen.
Opprinnelig postet av Patrioten
Da er FFK reddet økonomisk.
Det blir pressekonferanse i morgen.
Link?
Tipper pressekonferansen i morgen er for å presentere aune som ny trener. De skulle jo ha samtaler i kveld. Så tror ikke det for økonomien ennå men at aune bli presentert
---------------------------
There's only one United. Leeds United
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 28 jan 10, 16:37
Endret: 28 jan 10, 16:38
Endret av: Patrioten
Svein Johannessen uttalte dette til Radio Fredrikstad.
Han sa ikke ordrett at de var reddet, men han sa det med et smil om munnen, så da regner jeg med at det er i orden.
Det gjelder økonomien.
Trenger ikke noen pressekonferanse om TF alle vet jo hvem det er.og hva han står for.
FFKgutt1
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 28 jan 10, 16:55
Endret: 28 jan 10, 16:55
Endret av: FFKgutt1
Opprinnelig postet av hasse33
Enig med Patrioten. På tide med ro rundt klubben og fokusere på det de skal gjøre på banen.
Jeg er positiv hvis vi klarer å beholde de gutta vi har nå.... (pluss Everton). Jada jeg vet jeg er naiv
Henter FFK Everton nå, ja da begynner jeg virkelig å lure.. Everton er ferdig, det samme med Tom Nordlie..
Vi har faktisk brukt 4 millioner på Tom Nordlie på 6 mnd, det vil si 500.000 pr kamp det..
Til tråden: Godt at klubben mest sannsynligvis er redda nå :-)
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Pressekonferanse fredag klokken 13.00
Det innkalles til pressekonferanse fredag klokken 1300 på Fredrikstad stadion. Tema er den økonomiske situasjonen og gjeldsnemda vil legge frem status.
Pressekonferansen vil være i Kinnarpsrommet (3. etg inngang VIP).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914