Waters, Berg sr og Sørlie tilbake i FFK
http://f-b.no/article/20100119/FFK/701199989/1220/NYHET
Trioen tilbake i FFK, hva mener folket?
---------------------------
Hvordan er det mulig å r*vkjøre en klubb så hardt i løpet av ett år, Henriksen?
vi trenger dem så velkommen tilbake gutter
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Vi trenger alle positive krefter, men vi har hatt nok av hemlige møter og intrigemakere. Men alle som vil bidra positivt er hjertelig velkommen.
Et par av dem burde det vel ikke være problemer med å finne erstattere for? Spesielt Walters burde det vel være enkelt å erstatte. Det er vel han som har vært ansvarlig for det noe overkill-sikkerheten på stadion, som flere har reagert på. Er også usikker på om Ulf Berg er noe som absolutt må være i systemet.
Alle er velkommen i FFK hvis de bare holder seg til klubbens vedtekter og vedtak.
Bergklanen er vel ikke akkurat kjent for det til en hver tid. Intriger, baksnakking, hemmlige møter, mobbing og annet faenskap. Så vi får se hva vi har i vente.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Berg og "Bøsen" er i samme kategori i mine øyne ihvertfall...
Har "Bøsen" noen funksjoner i FFK nå?
Opprinnelig postet av Erikk
Ikke noe annet enn tribunesliter på langsiden så vidt jeg vet!
Hvordan er det mulig å r*vkjøre en klubb så hardt i løpet av ett år, Henriksen?
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 19 jan 10, 12:12
Endret: 19 jan 10, 12:12
Endret av: Per Egil
Nei, og det tror jeg heller aldri han har hatt, bortsett fra som irritasjonsmoment på årsmøtene.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Er meget kritisk til dette, føler at Fredrikstad trenger nytt blod. Ulf Berg har vel ikke greid å lage noe annet enn drama innad i klubben.
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.
Opprinnelig postet av Per Egil
Nei, og det tror jeg heller aldri han har hatt, bortsett fra som irritasjonsmoment på årsmøtene.
Var vel et irritasjonsmoment som dommer også om jeg ikke husker feil.
Bare en liten digresjon altså
Uansett syns jeg Berg burde holde seg til Tribunen, han bidrar ikke med stort mer en kvalme, og PH som supporterklubb skal/bør ikke ha noe de skulle ha sagt vedr. driften av klubben FFK.
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914