3 til ut i løpet av en uke
da er det ryddet nok, før eventuelle spiller kontrakter termineres
Etter det er det vel bare å se fremover, da bør ekte supportere være med å bidra
og hvordan kan vi egentlig terminere 3 spillerkontraker
vi som ikke har mer en 16 spillere hehe skal vi hive inpå gamle kai da
---------------------------
jaddajadda
jeg sa ikke noe om 3 spillerkontrakter, men det kan vel skje etterpå
La meg gjette...
Nordlie, Hansen og Tjernås?
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
La meg gjette...
La meg håpe...
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Tja..Tjernås er en populær mann i alle leirer og fraksjoner..Og han framstår utad slik som styret vil at "nye" FFK skal framstå,ydmyk,sympatisk og kunnskapsrik. Man er vel nærmere å øke hans innflytelse enn å sparke ham.En annen ting er hva han selv ønsker!
Opprinnelig postet av GodeGeir
Tja..Tjernås er en populær mann i alle leirer og fraksjoner..Og han framstår utad slik som styret vil at "nye" FFK skal framstå,ydmyk,sympatisk og kunnskapsrik. Man er vel nærmere å øke hans innflytelse enn å sparke ham.En annen ting er hva han selv ønsker!
Ingen skal få den stillingen.etter hva jeg forstod så skulle den jobben deles på alle er de få som er igjen.
Tjernås gjorde det vell ikke så bra som direktør i ham kam?
You'll Never Walk Alone
Tjærnås' stilling er totalt overflødig for en klubb som FFK. Han bør være ferdig i klubben uavhengig av hvordan han har gjort det til nå.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tjærnås' stilling er totalt overflødig for en klubb som FFK. Han bør være ferdig i klubben uavhengig av hvordan han har gjort det til nå.
Jeg trodde ikke han jobbet for ffk enda jeg?Nei han er bortkasta å ha.hehe.Han er mer opptatt av å sitte og prate om engelsk fotball med solheim
You'll Never Walk Alone
GodeGeir
Ble medlem: 10 mar 09
Lagt til: 15 jan 10, 23:04
Endret: 15 jan 10, 23:19
Endret av: GodeGeir
Tjernås blir ikke direktør! Han ble ansatt for å være analysesjef og samtalepartner/avlaster forJocke og TFA.Det kan han bli videre også.Det ble det lite av da T.N kom til byen..
Tjernås innehar tilstrekkelig kompetanse, men med en halvering i budsjettet blir han rett og slett overflødig. Jeg har veldig, veldig sansen for ham, men det er ikke økonomisk forsvarlig å ha ham som ansatt lenger.
Opprinnelig postet av Lemmy
Tjernås innehar tilstrekkelig kompetanse, men med en halvering i budsjettet blir han rett og slett overflødig. Jeg har veldig, veldig sansen for ham, men det er ikke økonomisk forsvarlig å ha ham som ansatt lenger.
Gjør Tjærnås noe da ? Han er jo helt usynlig ! Gjør han noe annet enn å heve lønn ? Kan klubben greie seg uten ham ?
Opprinnelig postet av Willy René
Gjør Tjærnås noe da ? Han er jo helt usynlig ! Gjør han noe annet enn å heve lønn ? Kan klubben greie seg uten ham ?
Hva er det med jobben hans som skal være så veldig synlig for deg og meg?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Willy René
Hva er det med jobben hans som skal være så veldig synlig for deg og meg?
Det er vel nesten akkurat det jeg spør om. Han virker så anonym at jeg lurer på om han har noen viktig funksjon eller noen rolle i det hele tatt.
Jeg gjør ikke annet enn å spørre, uten selv å vite, var svaret greit nok?
Siden jobben hans har vært å analyse motstandere o.l (i en deltidsstilling?) så blir han vel ganske usynlig for oss ja. Da dette er informasjon som ikke vi har int. av
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Men resultatet av hans analyser skulle vi vel sett nytten av? At laget vant kamper og beholdt plassen i tippeligaen. Enten var hans analyser fraværende, ikke gode nok eller så ble de ikke tatt notis av i trenerapparatet. Og uansett grunn, viser vel at hans jobb ikke har vært særlig nyttig for FFK. På samme måte som i HamKam. 60% stilling har han vel. Og av økonomiske årsaker burde han også forlate skuta (hvis så ikke allerede har skjedd). Har ingenting imot fyren personlig, men skal man redde klubben må man kutte bort det man klarer seg best uten først.
Opprinnelig postet av aavdst
Men resultatet av hans analyser skulle vi vel sett nytten av? At laget vant kamper og beholdt plassen i tippeligaen. Enten var hans analyser fraværende, ikke gode nok eller så ble de ikke tatt notis av i trenerapparatet. Og uansett grunn, viser vel at hans jobb ikke har vært særlig nyttig for FFK. På samme måte som i HamKam. 60% stilling har han vel. Og av økonomiske årsaker burde han også forlate skuta (hvis så ikke allerede har skjedd). Har ingenting imot fyren personlig, men skal man redde klubben må man kutte bort det man klarer seg best uten først.
Det får vi jo aldri svar på, kan jo hende vi hadde tapt 3-0 istedet for 1-0, spilt uavgjort istedet for seier uten hans analyser. Uansett var nok hans rolle viktigere når Aune var trener enn når Nordlie kom. Nå kan det jo være sånn at Aune igjen kommer inn som trener og da vil jeg si det nok hadde vært behov for Tjernås. Men han ryker nok ut av økonomiske grunner og kanskje av troverdighetsgrunner da sikkert flere trenere blir sagt opp. Det siste er kun spekulasjon..
Neste mann ut av døra nå håper jeg blir Vestvik!
Opprinnelig postet av TheDude
Samme her......
You`ll never walk alone...
Har ikke Vestvik allerede annonsert sin avgang da?
Vestvik har allerede sagt at han ikke fortsetter etter generalforsamlingen i FFK Sport AS. Må følge med vettu
Opprinnelig postet av Ymer
Vestvik har allerede sagt at han ikke fortsetter etter generalforsamlingen i FFK Sport AS. Må følge med vettu
Da håper han vel at ingen andre forsvinner før generalforsamlingen da
Da får jeg ønsket oppfyllt da jo.... . Følge med på denne såpeoperan her er jo ikke så enkelt da. Jeg har mista troa på at T.N. forsvinner, hvis han blir så håper jeg at spiller og adm. klarer å innse at han blir og sørger for at han får best mulig arbeidsforold fra nå av. Hvis det er økonomi til å beholde de spillerne vi har samt Everton tror jeg kommende sesong kan bli meget bra. Det årnær sæ i frexta!....(men ente a sæ sjæl...)
Da får jeg ønsket oppfyllt da jo.... . Følge med på denne såpeoperan her er jo ikke så enkelt da. Jeg har mista troa på at T.N. forsvinner, hvis han blir så håper jeg at spiller og adm. klarer å innse at han blir og sørger for at han får best mulig arbeidsforold fra nå av. Hvis det er økonomi til å beholde de spillerne vi har samt Everton tror jeg kommende sesong kan bli meget bra. Det årnær sæ i frexta!....(men ente a sæ sjæl...)
Jepp. Og så gjelder det å være sterk i troen og å ha litt tålmodighet
Regner med at everton kommer når de får orden på økonomien.Nordlie sa at FFK ville ha 16ute spillere plus 2 keepere og 4 junior spillere i a-stallen.Så hvis jeg ikke har regna helt galt så må ffk hente 3 spillere?Er ikke stallen på 13 ute spillere nå?
You'll Never Walk Alone
Lars Tjernås er sikkert en hyggelig fyr men en halvtidsjobb i ffk hvor han tjener 700000 kr er uhørt. Analysen kn Jokke gjøre.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av kjell-H
Regner med at everton kommer når de får orden på økonomien.Nordlie sa at FFK ville ha 16ute spillere plus 2 keepere og 4 junior spillere i a-stallen.Så hvis jeg ikke har regna helt galt så må ffk hente 3 spillere?Er ikke stallen på 13 ute spillere nå?
Tenkte ikke på Everton jeg...
Opprinnelig postet av kjell-H
Tenkte ikke på Everton jeg...
Nei jeg vet hva du tenkte på.hehe.Tror jeg hvertfall.Hvis det er nordlie du mente så må dere se at han blir?Henriksen ville ha vekk Nordlie og Nordlie ville ha vekk Henriksen.Hvem gikk først?Men godt mulig Nordlie går men det tviler jeg sterkt på.hehe
You'll Never Walk Alone
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914