Kamptråd: FFK- Sarpsborg 08 (22.01.10)
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Pæddekummen er i hvert fall kjepphøye... haha Tror dem skal få mer enn nok å bryne seg på.
Sitat fra deres forum:
Re: 2.treningskap: Sarpsborg 08 - Fienden
får å være helt ærlig så høres ikke den 11 så skremmende ut
Den leste jeg også, men nå skal det sies at han ble irettesatt av en annen særping der inne. Allikevel føler de seg nok litt ovenpå. Håper vi knuser den blå fargen ut av byen vår.
---------------------------
2010: The new era begins.
Hehehe.. Kjørte forbi tømmerbæreren på morran idag, og de hadde visst "pyntet" den i natt..
Hmm.. finnes det noe radio (eller nett-tv) hvor man kan følge kampen?
Eller er f-b med cover it live eneste alternativ?
Opprinnelig postet av thorsen
Hmm.. finnes det noe radio (eller nett-tv) hvor man kan følge kampen?
Eller er f-b med cover it live eneste alternativ?
Fyren som skriver for f-b der sa i alle fall at Radio Fredrikstad ikke dekket dagens kamp.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 02 feb 10, 18:15
Endret: 02 feb 10, 18:16
Endret av: Knuty
1-0, Andersson!
Siterer f-b: 13 min er spilt når Andersson forserer oppover sin venstreside, drar av en mann og setter ballen kontant i nettet fra åtte meter. En flott prestasjon av Andersso.
Mål Fredrikstad 1 - 0 Mattias Andersson.
JADDA :)
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Demokraten: En noe tilfeldig scoring av Fredrikstad. Simen Rafn prøver å dra seg innover i banen, men Sarpsborg 08 ser ut til å klarere. Ballen ender derimot hos Andersson som iskaldt trekker seg innover i 16-meteren før han setter ballen utagbart til side for Burns.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Demokraten ser det nok som vanlig med sine negative briller på
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 02 feb 10, 18:42
Endret: 02 feb 10, 18:45
Endret av: thorsen
Opprinnelig postet av hasse33
Demokraten ser det nok som vanlig med sine negative briller på
Ikke så rart, demokraten viser live-dekninga til tv2. Tv2 har en særping ved navn Alexander Klaussen som journalist. Søppla skinner igjennom, trengte ikke detektivbriller engang.
Skriver for fc pæddekummen sparta sydney 08 gjør'n også.
Thomassen utvist...
"Da blir det kanskje spennende igjen."
Da valgte dommeren å ødelegge kampen ser det ut til :-(
Bilder fra kampen kommer på NRK Østfold.........ble det sagt
Ut ifra livedekninga til tv2/f-b, så er det helt klart en bortedommer ja. Sjekker man opp karen, så er det tydeligvis ikke så rart. Kar'n representerer Hafslund Idrettsforening.
Hehe.. neida, synd med Thomassen, men får håpe TFA hiver innpå noen unggutter i pausa. Valencia også forsåvidt.
Skal man tro den særpepatrioten som skriver for livedekningen på SA/TV2 hadde Særp et bra øyeblikk mellom 43 og 46 minutt.
Wallace ut i pausa, Becken inn. Becken tar høyre, mens Shabani tar venstresiden.
Gonzales
Ble medlem: 20 sep 09
Lagt til: 02 feb 10, 19:08
Endret: 02 feb 10, 19:38
Endret av: Gonzales
Opprinnelig postet av hasse33
Skal man tro den særpepatrioten som skriver for livedekningen på SA/TV2 hadde Særp et bra øyeblikk mellom 43 og 46 minutt.
Hehe, ikke noe problem å se at han er pro sarp hvertall:
"45 min Fantastisk sjanse for Sarpsborg 08. Hoås slår ett glimrende innlegg mot Wiig som knuser Ophaug i lufta. Wiig header ballen knallhardt i innsiden av stolpen."
Legger merke til at Trulsen hverken er på banen eller på benken i denne kampen...
--
facebook.com/FreddyGPaulsen
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 02 feb 10, 19:27
Endret: 02 feb 10, 19:29
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Kratos
Legger merke til at Trulsen hverken er på banen eller på benken i denne kampen...
Ser sånn ut ja, er vel skadet. Eyde får sin debut nå i alle fall ser jeg.
Opprinnelig postet av Kratos
I følge F-B har Trulsen kun hatt én trening med Sarp - på SATS - så det er ikke så rart han ikke er med.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av thorsen
Ut ifra livedekninga til tv2/f-b, så er det helt klart en bortedommer ja. Sjekker man opp karen, så er det tydeligvis ikke så rart. Kar'n representerer Hafslund Idrettsforening.
Hehe.. neida, synd med Thomassen, men får håpe TFA hiver innpå noen unggutter i pausa. Valencia også forsåvidt.
Jeg har hatt han som dommer selv for hundre år siden. En arrogant jævel for å si det pent.
Som spiller var han grisete.
Om Jokkes utvisning var riktig kan jeg dog selvsagt ikke svare på.
Deilig å være i gang med fotball (!) igjen! Men kjedelig at jeg ikke er i hallen. Hadde tenkt å være der, men føret var for dårlig i dag. Ikke den mest passende dagen for snøvær...
Hater hat!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914