Kamptråd: FFK- Sarpsborg 08 (22.01.10)
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Og ja, jeg er drittøff
Hehe, ja jeg tror deg
Og der er alle mann friske og raske igjen til kamp?
Går denne kampen på tirsdag som planlagt?
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2674/372/
Hvilke spillere er skadefrie nå, av de som ikke var klare da kampen opprinnelig var satt opp?
Opprinnelig postet av Knuty
Hvilke spillere er skadefrie nå, av de som ikke var klare da kampen opprinnelig var satt opp?
Ophaug og Andersson er vel klare. De hadde jo forkjølelse og feber sist. Hansi er vel også klar etter sitt lille inngrep for å fjerne en fettkul. Trulsen var jo syk sist og er nå borte, Slydal inn i troppen...? Becken er muligens klar? Han har fått trent lenger etter bruddet i foten. Ellers vet jeg ikke, men kampen skal jo spilles så da har vi nok lag...
Selv om det bare er treningskamp så må både Slydal og Becken skrive kontrakt med FFK for å få spille. Derfor får vi nok ikke sett dem på banen.
Dette er visst nye regler fra NFF.
Jeg klarer ikke å finne disse reglene, så det hadde vært fint om noen kunne det.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Selv om det bare er treningskamp så må både Slydal og Becken skrive kontrakt med FFK for å få spille. Derfor får vi nok ikke sett dem på banen.
Dette er visst nye regler fra NFF.
Jeg klarer ikke å finne disse reglene, så det hadde vært fint om noen kunne det.
Men er det ikke sånn at hvis du har en prøve spiller i klubben så kan han spille trenings kamper uten kontrakt da?El tar jeg feil.Mener å huske at jeg leste at en prøve spiller i lillestrøm spilte en kamp for de.Skulle tro at vi kan bruke slydal og Becken da el er jeg helt på jordet nå?hehe
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Du er nok ikke helt på jordet kjell-H.
Som sagt, jeg finner ikke de nye reglene til NFF. Det kan godt være mulig at jeg har misforstått hele greia.
Kjell har rett. Brynes treningskamp mot Ålgård. De hadde med prøvespillere, til og med en som er Ålgårdspiller. Det kan brukes "mye rart" bare de klubbene som møtes er enige på forhånd.
Som sagt, jeg finner ikke de nye reglene til NFF. Det kan godt være mulig at jeg har misforstått hele greia.
Det er godt mulig dette er nye regler, men pratet med Slydal på fredag tror jeg det var og han regnet ikke med å rekke kampen mot Sparta. Han har sin første ordentlige trening idag igjen (strekk) og håper å få spille mot Hønefoss. Jeg tror han hadde visst om disse nye reglene om det var tilfelle hvert fall.
Man trenger ikke ha kontrakt for å spille treningskamper. FFK skal ha med flere juniorer på kampen imorra, og er vel bare Rafn som har kontrakt av de.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 01 feb 10, 17:05
Endret: 01 feb 10, 18:19
Endret av: Rey
I følge FB er troppen til kampen i morra følgende: Lasse Staw Agim Shabani, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Wallace Fernando Pereira, Simen Rafn, Amin Askar, Celso Borges, Joachim Thomassen, Mattias Andersson, Andreas Tegström, Lars-Erik Johannessen, Eirik Laabak, Odilon Kashama, Ole Strømborg, Kjell Andre Thu og Zlatko Krickic.
Jeg tipper da på følgende oppstilling:
Staw
Shabani, Ophaug, Piiroja, Wallace
Askar, Rafn, Borges, Thomassen
Tegan, Andersson
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ser greit ut det laget der, men tynt på benken.
Synd Valencia ikke er klar, gleder meg til å se han i år.
Er også spent på spissparet, er litt redd at Andersson ikke passer helt som spiss i 4 4 2.
Blir moro å se hvordan Rafn klarer seg på dette nivået.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 01 feb 10, 18:17
Endret: 01 feb 10, 18:22
Endret av: hasse33
Bra de 4 bak, bra midtbane..usikker på spillerne på topp.
Dette er kun en treningskamp og årets første sådann. Bekymrer meg litt hvis Særp skulle vinne, da blir det vel 4 -5 ukers feiring oppe i pæddekummen igjen
Ramberg, Valencia, Martinsen og Elvestad skadet ?
Tegan kommer til å bli en viktig spiller for oss i år! Trur fort han kan bli en hit i adecco
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 01 feb 10, 18:46
Endret: 01 feb 10, 18:47
Endret av: Holters
Jeg tipper 4-3-3:
Staw
Shabani, Ophaug, Piiroja, Thomassen
Askar - Borges - Wallace
Rafn - Tegström - Andersson
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Jeg tipper 4-3-3:
Staw
Shabani, Ophaug, Piiroja, Thomassen
Askar - Borges - Wallace
Rafn - Tegström - Andersson
Askar som indreløper virker spesielt. Hadde sett for meg Rafn der
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914