TV2 viser fire kamper før seriestart
12.feb 18:00 Fredrikstad - Kongsvinger, Østfoldhallen
20.feb 12:00 Lillestrøm - Fredrikstad, LSK-hallen
01.mar (ukjent) Fredrikstad - Haugesund, La Manga
05.mar (ukjent) Hønefoss - Fredrikstad, La Manga
---------------------------
2010: The new era begins.
01.mar (ukjent) Fredrikstad - Haugesund, La Manga
Jeg finner ingensteder på fredrikstad sine siden at den kampen skal spilles?Noen som vet om vi skal spille den kampen el ikke?
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
I følge denne artikkelen på fredrikstadfk.no, skal denne kampen spilles. Riktignok en litt gammel artikkel, men har ikke hørt noe om at kampen er avlyst.
Men, sjekker jeg på FK Haugesund sine sider, så skal de spille mot Hønefoss på den datoen, så det er mye som tyder på at kampen ikke spilles.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Merkelig for hønefoss skal spille mot kongsvinger på la manga 2mars ifølge tv2.Godt mulig at det er tv2 som roter men
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av Rey
I følge denne artikkelen på fredrikstadfk.no, skal denne kampen spilles. Riktignok en litt gammel artikkel, men har ikke hørt noe om at kampen er avlyst.
Men, sjekker jeg på FK Haugesund sine sider, så skal de spille mot Hønefoss på den datoen, så det er mye som tyder på at kampen ikke spilles.
Rota litt rund på tv2 sine sider.Du har helt rett Rey.FFK spiller første kamp 4mars mot Hønefoss.
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/slik-blir-fotballfesten-foer-seriestart-3102206.html
You'll Never Walk Alone
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914