FFK krisen over om noen dager?
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 12 jan 10, 17:43
Endret: 12 jan 10, 17:44
Endret av: Patrioten
Dette svarte Svein Johannessen på et spørsmnål fra en leser på FBs nettmøte.
Hvor mye kapital må klubben ha for og overleve.Kunne hvert interesant og vist.Håper dette går bra
Hei
Det vil antagelig være klart i løpet av noen dager.
Vennlig hilsen Svein
Da er altså de 10 millionene på plass som vi manglet.
Endelig ser det ut til at vi kan legge den vonde tiden bak oss og se framover.
Det står jo ingenting om at disse er klart? Alt han sier er at om et par dager vil klubben ha oversikt?
Opprinnelig postet av thorsen
Det står jo ingenting om at disse er klart? Alt han sier er at om et par dager vil klubben ha oversikt?
Helt enig. Om et par dager har man oversikt over problemene. Problemene er ikke løst om et par dager.
Var kanskje mer ønsketenking fra min side, for nå er jeg dritt lei hele greiene, nå må det bli ro og det ganske fort.
Jo, lenger bråker fortsetter, verre og verre blir sesongen for oss.
Må nok desverre skille mellom oversikt og løst problem ja :
Men alt hjelper - det er iallefall et skritt i riktig retning!
---------------------------
2010: The new era begins.
Tatt fra f-b.no.
I tillegg får FB opplyst fra kilder som følger kreditorutvalgets arbeid på nært hold at Værste AS nå føler seg tvunget til å bidra i langt større grad enn tidligere til en sunn og god økonomi i FFK. Blant annet skal de være villige til å redusere leien på Fredrikstad Stadion, samtidig som de vil sanere gammel gjeld og ikke minst gå inn med frisk kapital i FFK Sport AS.
Dette kan være nøkkelen til at også flere andre potensielle investorer ønsker å gå inn med frisk kapital i klubben. Investorer som har sittet på gjerdet fordi de ikke har følt seg komfortable med de avtalene som til nå har vært inngått mellom FFK og Værste.
Dette gjør i hvertfall at jeg tror krisen snart er over.
Investorene blir nok med, men forståelig at de avventer litt med all den stormen som har vært.
Det jeg lurer på da, er at greit nok vi får inn penger etterhvert og klubben ender vel på 0 i fremtiden, men har Fredrikstad FK nok inntekt til å gå i overskudd fremover, uten å måtte få penger inn fra investorer og pappa Høili?
Da tenker jeg sånn etter at budsjettet og økonomien som er på nåværende stadie, er ryddet opp i. Hvordan er FFK når det gjelder å tjene penger?
Opprinnelig postet av Welhaven
Hvordan er FFK når det gjelder å tjene penger?
Enda flinkere til å bruke penger.
Hater hat!
Opprinnelig postet av Magnum
Enda flinkere til å bruke penger.
Hehe ja det skal være sikkert, men jeg har liksom ikke lest noe særlig om FFKs inntjeningsevne, men REGNER med at investorer og lignende ikke ville kastet penger i klubben HVIS det ikke er noe å tjene der. Greit at folk kan være glad i laget og lignende, men på siste vers så er det jo ikke en veldedighetsorganisasjon; noe positivt må det jo være å hente i klubben.
I morgen foreligger kreditorutvalgets rapport. Da blir det spennende å se hvor stort budsjett klubben får å rutte med.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914