Vidar Martinsen lyskeopereres
Vidar Martinsen opereres i morgen 11. januar for lyskeplager og blir borte i 5-6 uker.
God bedring Vidar!
God berding.
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Kjedelig for Vidar, men heldigvis er dette en relativt ufarlig skade.
Stusser litt over at ikke man tok en operasjon før jul ettersom man har visst om plagene siden sommeren, men det er det sikkert en eller annen forklaring på. Dumt at han mister oppkjøringa uansett, vi har jo ikke akkurat den bredeste stallen.
Syns også vi har en del skadeplagede spillere. Jan Tore Ophaug har hatt en alvorlig kneskade, og begynner å bli "gammel". Agim Shabani har hatt mye skader, det samme med Vidar Martinsen. Det er vel duket for en junior opp i A-stallen, kanskje Jonas Becken? Syns jeg hørte at han (typisk nok) også er skadet for tiden..
Får uansett håpe vi har flaks med skadene i 2010 :-)
Opprinnelig postet av Lemmy
Kjedelig for Vidar, men heldigvis er dette en relativt ufarlig skade.
Er ikke dette samme skade som satt Kasey ut av spill en god stund?
Får håpe Vidar kommer seg fortere.
uker eller måneder Sa de ikke noe sånt for Shabani og
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av Lemmy
Det er vel duket for en junior opp i A-stallen, kanskje Jonas Becken? Syns jeg hørte at han (typisk nok) også er skadet for tiden..
Jonas Becken er klar for trening imorgen på a-laget. Han har vært ute 1 mnd med brist i et bein i foten.
Det blir hans første trening med fotball i år.
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 10 jan 10, 22:30
Endret: 10 jan 10, 22:32
Endret av: Lemmy
Samme skade som Kasey Wehrman hadde i fjor, ja. Raio Piiroja hadde den også for noen år siden. Ganske utbredt skade i fotballen.
Flott at Becken er klar igjen, trenger alle spillere som kan spille på treningsfeltet. Er jo ikke akkurat mange i troppen om dagen..
Welhaven
Ble medlem: 09 nov 09
Lagt til: 11 jan 10, 15:27
Endret: 11 jan 10, 15:28
Endret av: Welhaven
God bedring til Vidar!
EDIT: Woho! 3 fotballer.
2010: The new era begins.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914