Rema vil bryte leiekontrakten med Værste
Remas gedigne matbutikk på Værste skulle bli Reitan-gruppens utstillingsvindu på Østlandet. Ett år før åpningen tyder mye på at den prestisjefylte etableringen ikke blir noe av.
http://www.demokraten.no/lokalnytt/article4771576.ece
Dette vil ikke berøre FFK?
Begrensingen har sammenheng med myndighetenes krav om at nye kjøpesentra utenfor sentrum ikke skal overstige 2500 kvadratmeter.
Kan noen si meg hva som defineres av sentrum i Fredrikstad? Alt utenfor gågata og Torvbyen er utenfor sentrum? Hadde det vært Kjøkøy det var snakk om, kunne jeg skjønt det, men Fredrikstad stadion?
Opprinnelig postet av FFK1903
Begrensingen har sammenheng med myndighetenes krav om at nye kjøpesentra utenfor sentrum ikke skal overstige 2500 kvadratmeter.
Kan noen si meg hva som defineres av sentrum i Fredrikstad? Alt utenfor gågata og Torvbyen er utenfor sentrum? Hadde det vært Kjøkøy det var snakk om, kunne jeg skjønt det, men Fredrikstad stadion?
må ikke kødde med kjøkøya. hehe. vært fint med en rema 1000 butikk oppe på fortet vel. hehe
Det vil kanskje ikke berøre FFK direkte... men.. FFK var i samtaler med ICA tidligere ang hovedsponsor avtale, men den ble stoppet av Værste og Rema1000, pga Rema1000 skulle inn i lokalene under stadion. Kan være det løpet er kjørt?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914