Ekstraordinært årsmøte 4. januar
Var det jeg regnet med. Men fikk litt motstridende tilbakemeldinger. Tenkte hvis det var mulig å sitte å lytte til hva som ble sagt. Er det mulig å betale medlemskap ved inngangen ikveld da.Selv om man ikke kan stemme?
---------------------------
Støtter FFK i medgang og i motgang!
Tror bare stemmeberettigede har adgang. Blir ikke lett å skille på hvem som er hvem i praksis.
Failure has a name - Tom Nordlie
Leder av valgkomitèen (husker ikke navnet i farta) uttalte i intervju med FB at medlemmer som ikke er stemmeberettigede (les: innmeldt etter 4.desember) ville få adgang, og at de skulle klare å skille.
Om ikke-medlemmer har adgang, vet jeg ikke.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 04 jan 10, 15:40
Endret: 04 jan 10, 15:41
Endret av: Rey
Fra fredrikstadfk.no
Opprinnelig postet av FFK
Det er den siste tiden blitt innmeldt mange nye medlemmer i Fredrikstad Fotballklubb og det er selvsagt hyggelig. Er du innmeldt etter 4.12.09 er du selvsagt også hjertelig velkommen til årsmøtet, men vil altså ikke ha stemmerett.
Så joda, alle medlemmer får komme. Er vel kanskje mulighet for å melde seg inn der nede også?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Under to timer, må si jeg er spent.
Hvor lenge er TN trener i FFK etter møtet? 1 time, 12 timer, 1 dag, 1 uke, 2 uker eller blir han kanskje værende?
Optimist som jeg er så tipper jeg 2 dager. Etter alt som har kommet frem i media ser jeg ikke hvordan han skal kunne fortsette i jobben.
Har ikke betalt medlemsavgiften, kommer jeg inn?
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Les på sidene til FFK de er oppdaterte. kort oppsumert skylder du medlemsavgift altså ikke betalt så har du ikke stemmerett.
Går rykte om at Plankehaugen stiller opp på møtet for å få inn Bjørn Bagstevold i styret
Var det ikke Plankehaugen som fikk inn Gjeldnes isteden for Bjørn Jensen også?
Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Les på sidene til FFK de er oppdaterte. kort oppsumert skylder du medlemsavgift altså ikke betalt så har du ikke stemmerett.
Han spør ikke om stemmerett, han spør om å få lov til å komme inn.
Hvis jeg har forstått dette riktig FFKgutt1 så kommer du ikke inn før du har betalt.
196 stemmerberettigede medlemmer har møtt opp
19 ikke stemmeberettigede har møtt opp. I tillegg presse, fra blant annet NRK, TV2 og VGNett
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Effektivt årsmøte: valgkomiteens innstilling til nytt styre er allerede valgt ved akklamasjon.
"Mandag klokken 19 er det et medlemsmøte hvor mange av spørsmålene dere har, vil bli besvart, men fokus vil ikke være bakover, fokus vil ikke være på å finne syndebukker", sa den nyvalgte FFK-lederen, før han takket for fremmøtet og hevet årsmøtet, omkring 12 minutter etter at det startet. møte slutt ? hmmmmmmmmmmm ingen kupp
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Det er nå jeg bare venter på at kommentarene skal hagle her og på f-b.no om at dette er tidenes dummeste valg. :-)
Opprinnelig postet av Lemmy
Det er nå jeg bare venter på at kommentarene skal hagle her og på f-b.no om at dette er tidenes dummeste valg. :-)
Synnes dette var bra jeg..........
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 04 jan 10, 19:35
Endret: 04 jan 10, 19:39
Endret av: Plankekæll
akklamasjon (av lat.), tilrop, bifallsytring. — valgt med akklamasjon, valgt med håndklapp og uten avstemning.
Jeg er glad for nytt styre, men måten dette ble gjort på er vel ganske merksnodig? Man lover medlemmene sine å få avgitt sine stemmer, men i virkeligheten er det om å gjøre å klappe hardest i hendene? Haha.
Edit:
Eller misforstår jeg? Var styret allerede på plass før de startet, også bare klappet man de inn i de forskjellige stillingene? Håper noen som var til stede kan fylle meg inn litt bedre. Ikke verdens viktigste sak å få svar på, men litt interessant uansett.
Litt merkelig ja.Men synes det nye styre er bra.Håper de får gjordt noe positive ting framover.
You'll Never Walk Alone
Tror det er ganske vanlig, det er når applausen er såpass overveldende at det ikke er noen tvil om at det er det foreslåtte styret som har flertall. Så altså ingen tvil om at en evt håndsopprekning ville hatt et annet utfall..
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 04 jan 10, 19:50
Endret: 04 jan 10, 19:51
Endret av: Plankekæll
Ja, da har jeg sikkert misforstått hele prosessen.
Det blir uansett spennende fremover selv om jeg helst hadde sett Rafn som leder. Jeg kjenner ikke til den nyvalgte lederen, så det kan godt hende han også er bra. Håper uansett Rafns tanker på hvordan en klubb bør drives blir hørt på.
Edit:
Hvordan er forresten kvoteringsreglene i slike klubbstyrer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914