Romjulscupen i Østfoldhallen
Første kamp for FFK er nå til lørdag 16.15 mot gresvik.
27.12 FFK-Hatrick fredrikstad kl.17.00
28.12 FFk-Rolvsøy kl.16.15
Evt finale spiller de 30.12
Detta blir morro.Gleder meg
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2593/372/
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Er det ingen her inne som skal se på kampen til lørdag?
You'll Never Walk Alone
Hvorfor skal man det da? er jo kun juniorspillere som deltar gjerne.. Da ser jeg heller min lokale klubb..
Opprinnelig postet av Modric
Hvorfor skal man det da? er jo kun juniorspillere som deltar gjerne.. Da ser jeg heller min lokale klubb..
Det at det er juniorspillere gjør det hele mer spennende. De skal tross alt (forhåpentligvis) ta over klubben i våre (i det minste mitt) hjerte(r). Pell deg opp, kjøp en pølse i kiosken og se fremtiden vokse frem!
Med det regimet vi har nå, så kan vi se langt etter noen av juninorgutta på banen for FFK i nær fremtid for å si det sånn...
Opprinnelig postet av Modric
Med det regimet vi har nå, så kan vi se langt etter noen av juninorgutta på banen for FFK i nær fremtid for å si det sånn...
Om Nordlie har valget så kommer han til å bruke av den eldre garde. Ingen tvil om det. Men per dags dato er sjansen ganske så stor for at Nordlie ikke vil ha noe annet valg enn å bruke juniorgutter ettersom spillerne vil vekk. Det skader ikke å ta turen for å se på fremtiden. Det kommer nemlig en tid etter Nordlie også. ;)
Opprinnelig postet av Lunddesign
Det kommer nemlig en tid etter Nordlie også. ;)
kan ikke komme fort nok for meg
Failure has a name - Tom Nordlie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Enig. Skulle gjerne sett at hans dager som FFK-trener var talte i løpet av morgendagen.
Enig. Skulle gjerne sett at hans dager som FFK-trener var talte i løpet av morgendagen.
Men det skjer ikke, så nå er det på tide og se positivt fremover med den treneren vi har.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Men det skjer ikke, så nå er det på tide og se positivt fremover med den treneren vi har.
Jeg har da aldri sagt at vi ikke skal være positive med tanke på kommende sesong. Hvilke grunner jeg har til å se positivt på fremtiden er ikke opp til deg og bestemme. Tom Nordlie helt sikkert å få oss opp til Tippeligaen også får de som syntes det er positivt juble for det også får de som ser for seg andre positive utviklinger i klubben juble for det. Vi er alle samlet rundt klubben, både med eller uten Nordlie som trener. Likevel klarer jeg ikke å si at det er et positivt fenomen som styrer skuta om dagen.
Hvordan fungerer billettkjøp i Romjulscupen? Jeg er kjempe hypp på å se noen FFK-kamper.
Blitt helt FFK etter at jeg bevitnet tapet mot Sarpsborg... Mye mer engasjert nå, enn før.
2010: The new era begins.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914