Carnegie trekker seg!
Carnegie trekker seg som hovedsponsor for FFK, men de er i dialog med en ny. Spennende.
Noen som vet hvem?
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Carnegie trekker seg som hovedsponsor for FFK, men de er i dialog med en ny. Spennende.
Noen som vet hvem?
Ja.
Hvem?
Heia FFK
Hvem?
Det er fortsatt "hemmelig". Det så du vel i artikkelen?
Hehe, ok...
Heia FFK
alt er jo hemmelig i den klubbenCarnegie trekker seg som hovedsponsor for FFK, men de er i dialog med en ny. Spennende.
Noen som vet hvem?
Trodde det skulle endre seg jeg, men men....
Heia FFK
Noe er vel kanskje fornuftig å holde hemmelig også....
Lex
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 13 des 09, 19:21
Endret: 13 des 09, 19:22
Endret av: Lex
Du har vel rett i det, vi vet jo at det er noe på gang så det er vel egentlig et fremskritt
Heia FFK
Opprinnelig postet av 1947modell
alt er jo hemmelig i den klubbenCarnegie trekker seg som hovedsponsor for FFK, men de er i dialog med en ny. Spennende.
Noen som vet hvem?
Problemet er vel heller at det lekker for mye. "Tett som en sil" er en god beskrivelse. Er man i forhandlinger med en ny hovedsponsor så skal vel ikke det lekke før det er klart?
Har Carnegie trukket seg fra kontrakten, eller har den bare løpt ut?
Failure has a name - Tom Nordlie
Den har løpt ut.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Da får vi satse på en ny sponsor der det står "Terje Høili" med RØD skrift!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Det hvertfall bedre enn om drakta blir dekket av en gigantisk, grønn europris logo. Ville jo sett ut som en handlepose
Opprinnelig postet av Gonzales
Opprinnelig postet av Plankekæll
Det hvertfall bedre enn om drakta blir dekket av en gigantisk, grønn europris logo. Ville jo sett ut som en handlepose
hihi;]
Sånn som R(ema 100)BK-posen mener du? Europris i rødt.
Samma hva drakta blir dekka av så lenge de faktisk får en sponser som vil sponse FFK skal man være fornøyd uansett
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av kjell-H
Samma hva drakta blir dekka av så lenge de faktisk får en sponser som vil sponse FFK skal man være fornøyd uansett
Helt enig. Hvis FFK kan spille med hundrevis av logoer og div på drakta neste sesong som gjør at det kommer penger inn i kassa, så drit i hvordan det ser ut!
Akkurat nå er det økonomi og det sportslige som er viktig, ikke design og mote.
Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.
Opprinnelig postet av RuneT
Helt enig. Hvis FFK kan spille med hundrevis av logoer og div på drakta neste sesong som gjør at det kommer penger inn i kassa, så drit i hvordan det ser ut!
Akkurat nå er det økonomi og det sportslige som er viktig, ikke design og mote.
Med andre ord, det er kun penger som gjelder? "Gammeldags" som jeg er betyr lokal stolthet, tradisjon og historie mer for meg. Mulig jeg er sær...
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av RuneT
Akkurat nå er det økonomi og det sportslige som er viktig, ikke design og mote.Med andre ord, det er kun penger som gjelder? "Gammeldags" som jeg er betyr lokal stolthet, tradisjon og historie mer for meg. Mulig jeg er sær...
Er for lokal stolthet, tradisjon og historie jeg og. Men noen ganger må man gjøre det man kan for å få inn penger til en klubb i økonomisk krise.
Jeg er villig til å gå så langt som å synes det er greit at stadionnavnet blir solgt til høystbydende. Reklame er jo midlertidig, og får man penger som kan få klubben tilbake på beina igjen, så kan man heller tenke stolthet senere.
Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.
Gonzales
Ble medlem: 20 sep 09
Lagt til: 16 des 09, 03:10
Endret: 16 des 09, 03:11
Endret av: Gonzales
I den situasjonen klubben er i nå er det selvsagt viktigst å få inn mest mulig penger, men når det gjelder stadionnavnet mener jeg at det er det ABSOLUTT siste vi bør selge. Det handler blant annet om historie, tradisjon og stolthet. Når jeg tenker meg om blir det vel heller ikke aktuelt med det første, i og med at Høili har kjøpt det for noen år fremover.
Vår kjære onkel Terje har jo kjøpt stadion navnet da, men noen som husker for hvor lenge? var det 3 år det var snakk om?
Opprinnelig postet av mysthical
Vår kjære onkel Terje har jo kjøpt stadion navnet da, men noen som husker for hvor lenge? var det 3 år det var snakk om?
5 år tror jeg det var
(...) men når det gjelder stadionnavnet mener jeg at det er det ABSOLUTT siste vi bør selge.
Nei, stadionnavnet er det NEST siste. Klubbnavnet er det siste. Det har skjedd i verden det òg...
Hater hat!
stadionnavnet har jo Terje betalt var det 5 år fremover ?
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914