Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan TN forandre seg ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 02 des 09, 13:40

Det virker som vi motstandere av TN og RH har tapt kampen. I være øyne er styrene inkompetente med sine"velsigninger" av disse to herrer. Skal vi bite i det sure eplet og gi han/de en sjanse i håp om bedring ? Vi kan vel ikke stort mer gjøre so far. Jeg har vanskelig for å tro at TN vil legge vekk sin linje vedr. trening og spillestil. Etter uttalelser fra riktig oppegående personer/spillere/supportere må han sette seg ned å spørre seg selv hva han driver med.Driter han på draget denne gangen også, er han ferdig som trener i det ganske land. Hans væremåte sprer  frykt sier PAC, og det blandt garvede spillere som har vært ute en vinternatt tidligere. Hva vil skje med de yngre talentene som skal bli klubbens ryggrad ? Skal " hetsen " forsette eller skal og bør vi grave ned stridøksa og gi de nevnte herrer arbeidsro ? Fy f.... ,dette er og blir vanskelig

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 02 des 09, 14:56

På meg virker det som styrene ikke ønsker klubben godt med alle de vanvittige avgjørelsene de tar. Når det gjelder Nordlie har han også tidligere hørt at han "skaper frykt" "tar mye plass" "nedprioriterer talentarbeid"  osv osv.  Jeg spør hvorfor han ikke har forandret seg tidligerre siden dette ikke er nytt? Jeg spør også hva som gjør oss så spesielle at han nå etter mange år brått skulle snu opp ned på dette?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 02 des 09, 15:12

Hvorfor skulle TN gidde å forandre seg? Han får fremdeles svært godt betalte jobber tross sin historie, og å få sparken med etterlønn er jo rimelig lukrativt som et worst case scenario for hans del.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 02 des 09, 15:38

Opprinnelig postet av Planken

Hvorfor skulle TN gidde å forandre seg? Han får fremdeles svært godt betalte jobber tross sin historie, og å få sparken med etterlønn er jo rimelig lukrativt som et worst case scenario for hans del.

Hvorfor det? Det er vel rimelig innlysende. Tom Nordlies rykte som trener henger i en syltynn tråd for øyeblikket, og jeg tviler på at noen klubber fra TL eller Adeccoen for øyeblikket ville tatt i ham med ildtang en gang (rim er morro gett Cool). TN må nødvendigvis også være klar over dette; skal han ha en framtid som trener er han fullstendig avhengig av å lykkes med FFK og å lykkes langsiktig. Det tviler jeg sterkt på, men større undre har skjedd før.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 02 des 09, 16:28

dagens vitsCool

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 02 des 09, 23:15

Pokker heller løpet er lagt. TN er FFK trener i 2010 sesongen og jeg velger å være optimist (har man noe annet valg?).

Hvis vi gjør det bra og med det spillermateriale vi har p.t har vi muligheten til det. TN har ikke vært trener lenge i FFK. La mannen vise resultater og muligens blir han "kongen av Fredrikstad " ved sesong avslutningen i 2010 hvis det blir opprykk.

jeg tror også det er viktig for TN å levere varene, hvis ikke han gjør det er han ferdig som trener. 

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 03 des 09, 00:09

Man har et annet valg enn å være optimist ja. Jeg er forbanna negativ og pessimist på vegne av hele klubben.

Nordlie som konge av Fredrikstad? Haha. Selv om han tar laget til opprykk får han ingen stjerne i min bok. 

Jeg vil ha langsiktighet i FFK, ikke kortsiktige løsninger ala Tom Nordlie. Det spiller ikke en dritt rolle for min del om FFK rykker opp med Nordlie neste sesong. Jeg vil heller se FFK et par sesonger i Adecco med ny trener, der man bygger sten på sten fra bunnen av igjen.

Tom Nordlie er ikke ferdig som trener hvis han mislykkes her. Det finnes andre hjernedøde klubber i det landet her også, så Nordlie får nok jobb uansett. Forstå det den som kan...

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09

Lagt til: 03 des 09, 00:28

Jeg håper selvfølgelig at Tom Nordlie skal forandre seg, legge bort den ufyselige hersketeknikken sin og rette seg etter kritikken som har kommet fra spillergruppa. Desverre tror jeg at det mest sannsynlige er at han kun forbedrer seg på kort sikt, og at han et stykke ut i januar faller tilbake til gamle "synder". Men det er i det minste lov å håpe.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 03 des 09, 14:17
Endret: 03 des 09, 14:17
Endret av: FFK1903

Tom Nordlie har vel vært frustrert i klubber før hvor det har ulmet og fått sparken. Han mener han aldri har fått sjansen til å snu en negativ trend. Det skal jo bli spennende å se om en rekke klubber gjorde feil da det buttet i mot. Nå har han i hvert fall fått sjansen sin, da får han også levere.

Jeg tror intrigene i klubben bare kommer til å fortsette. Det eneste som kan legge lokk på dette er en fantastisk sesong. Problemene forblir, men blir ikke snakket høylytt om.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 03 des 09, 16:46

Jeg spør meg selv; hva gjør jeg da opprykket til tippeligaen er sikret til høsten ? " skammer meg ?" , nei, " henger meg ?". ??????? HVA GJØR VI DA ?

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 04 des 09, 09:51

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg spør meg selv; hva gjør jeg da opprykket til tippeligaen er sikret til høsten ? " skammer meg ?" , nei, " henger meg ?". ??????? HVA GJØR VI DA ?

Drekker oss dritings, og legger fra oss dramaqueen-taktene. Laughing

Og når fyllesyken slår inn og en ny TL-sesong planlegges er det på'an igjen. Gled deg!

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 03 des 09, 17:38

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg tror intrigene i klubben bare kommer til å fortsette. Det eneste som kan legge lokk på dette er en fantastisk sesong. Problemene forblir, men blir ikke snakket høylytt om.

Reprise av 2008 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914