Husk meg
Brukernavn
Passord

avtalen mellom klubben og FFK sport

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 16 nov 09, 08:31

Mener denne bør tilgjengeliggjøres før årsmøtet eller det ekstraordinære, slik at vi som er medlemmer kan forberede seg på eventuelle forslag som bør opp på dette møtet.

Er det noen som sitter på denne, eller må det sendes en henvendelse til klubben der det bes om at denne legges ut på web siden.  Avtalen mellom FFK sport og Værste burde også offentliggjøres, spesiellt før det det skal reises penger i en eller annen setting ( klubb eller FFK sport). Det er greit å vite hva en kaster penger inn i .

er det noen der ute som har den elektonisk i word eller pdf, så kan dere jo sende det til FFKsupporter , så kan de legge det ut slik at  de som er interresert kan se på det.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 16 nov 09, 09:30

God ide. Mitt forslag er at FFKsupporter.net tar kontakt med Carl Morten Gjeldnes ang avtalen med Sport ASA. Det er også greit å vite hva som skjer om Sport ASA går konk. Lisensen er definitivt i fare, men denne skal vel behandles før årsmøtet?

Jeg tror det er slik at avtalen med Værste er mellom klubben og Værste AS, men at det er Sport ASA som "betjener" den.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914