Nå har FFK sjansen til noe større
Min hypotese er at fremgangen og suksessen til FFK de siste 7 årene har kommet fortere enn klubben FFK kunne takle organisatorisk.Hvis FFK nå ksn klare å nyttigjøre seg den erfaringen disse 7 årene har gitt til å utvikle en ny og bedre organisert virksomhet (adm. og sportslig)og legge opp en ny langsiktig plan som alle arbeider for å oppfylle er jeg ikke i tvil om at FFK om få år er en klubb som konstant vil befinne seg i toppen av norsk fotball.Hvorfor?Fordi det er fantastisk entusiasme og engasjement rundt klubben fra tusener av enkeltpersoner. Mediene har meninger om FFK daglig, ikke bare nå i tunge tider men også i bedre tider. Dette mener jeg er FFK sin fremtid, nemlig å være sin popularitet bevisst og handle slik at denne interessen opprettholdes.
Ikke glem at uten de tusener som er glad i FFK så er ikke klubben verdt noen ting.
Der ligger inntektsgrunnlaget og nøkkelen til suksess i fremtiden.
---------------------------
Østfolds fotballstolthet før og for alltid, FFK
Vi får bare håpe at FFK tar en Stabæk eller Molde. De har kommet tilbake sterkere enn noen gang etter nedrykket. Men som sagt, da må det store forandringer til i hele klubben.
Men det er jo lov å håpe.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914