Jeg er skuffet og sint fordi:
1. Spillerene sviktet når det gjaldt som mest
2 . Alle intrigene og rotet i administrasjonen
3. Spillere som på liv og død må ut i media å syte om alt mulig, ta dette med arbeidsgiver først, og la det være et internt anliggende.
4. At vi til neste år må spille i Adecco og vente i minst ett år før vi er tilbake i toppen.
5. Tom Nordi ikke brukte flere av sine lokale spillere i kvallikkampen. f.eks Thommassen.
Måtte få ut litt aggresjon. Fra nå av skal jeg konsentrere meg om å gi mitt bidrag for å hjelpe FFK opp i tippeligaen igjen. Jeg synes det er viktig å ikke dvele for lenge ved det negative. Selvfølgelig skal alle forhold beslyses og analyseres, men jeg tror det er viktig at vi nå etterhvert mobiliserer og sørger for at det i hvert fall ikke skal stå på oss når det gjelder støtte for å få guttane opp igjen.
Håper Særp 08 blir i Adecco'n så vi kan knuse de i 2 matcher neste år. (det samme med Moss)
Satser på Cupfinale seier og direkte opprykk neste år!
Vi sees på stadion neste år! Frem til det håper jeg virkelig at Plankehaugen mobiliserer så vi kan vise at det er FFK vi brenner for!
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Tror 2010 kommer til å bli et år med kun forbedringer for FFK.
Vi skal få utviklet våre unggutter, og vi skal få KNUST Moss og Sarpsborg 08. Dette må jo bli Østfold-ligaen nå. Blir mye artige lokaloppgjør :-)
Hvis jeg skal tippe kommer det til å bli ennå mer bråk og uro enn i år og at vi kjemper (og taper) om den siste kvallikplassen og havner på 6. plass. Mot Sarp og Moss borte og hjemme tipper jeg vi får totalt null poeng.
Pessimistsik...kanskje litt
Sint og skuffet JA
Opprinnelig postet av Erikk
Hvis jeg skal tippe kommer det til å bli ennå mer bråk og uro enn i år og at vi kjemper (og taper) om den siste kvallikplassen og havner på 6. plass. Mot Sarp og Moss borte og hjemme tipper jeg vi får totalt null poeng.
Pessimistsik...kanskje litt
Sint og skuffet JA
Jeg er faktisk ganske sikker på at Fredrikstad rykker rett opp igjen, men nå er jeg vel kanskej litt vel optimistisk også. Jeg trodde jo de skulle banke Sarp 08 også..
2010: The new era begins.
Jeg tror ikke Fredrikstad rykker rett opp igjen hvis det ikke foretas noen grep i hele klubben.
Sentrale personer må ut først og fremst. Det viktigste er å bli kvitt Nordlie, deretter å få ansatt TKK. Nummer tre på lista er å kvitte seg med Henriksen. Etter dette kommer Gjeldnes, Vestvik og muligens også Bagstevold. Og jo, gymlæreren og Tjernås. Og Barsom...
Men jeg tror ikke på det før jeg ser det.
Jeg tipper 7. plass i Adecco neste år med dagens "trener".
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg tror ikke Fredrikstad rykker rett opp igjen hvis det ikke foretas noen grep i hele klubben.
Sentrale personer må ut først og fremst. Det viktigste er å bli kvitt Nordlie, deretter å få ansatt TKK. Nummer tre på lista er å kvitte seg med Henriksen. Etter dette kommer Gjeldnes, Vestvik og muligens også Bagstevold. Og jo, gymlæreren og Tjernås. Og Barsom...
Men jeg tror ikke på det før jeg ser det.
Jeg tipper 7. plass i Adecco neste år med dagens "trener".
Hvorfor er ikke Nordlie rett mann? (Spør kun for kunnskap, da jeg har satt i gang Bli-en-dedikert-og-belært-Fredrikstad-Supporter)
kim_andre_c
Ble medlem: 22 aug 06
Lagt til: 09 nov 09, 12:00
Endret: 09 nov 09, 12:00
Endret av: kim_andre_c
Null og niks mellomenneskelige egenskaper er vel et stikkord i hvert fall.
for lite bruk av unge talenter er vel et annet stikkord
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Beklager, men jeg orker ikke å gå innpå det nå. Det er altfor mye å skrive.
Jeg foreslår at du setter av en times tid på å lese gjennom trådene med Nordlie her inne, og i tillegg kjenner litt til forhistorien hans. Beklager at jeg virker som en dust, men noen andre må gjerne fortelle i korte trekk om hvorfor Nordlie ikke er rett mann for FFK.
Jeg har sagt mitt om mannen i hundre andre tråder her inne.
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Null og niks mellomenneskelige egenskaper er vel et stikkord i hvert fall.
for lite bruk av unge talenter er vel et annet stikkord
Unge talenters nedprioritering er jeg helt enig i. Er det noen direkte eksempler på episoder hvor de har feilet helt sånn utenom spillervalg?
Beklager, men jeg orker ikke å gå innpå det nå. Det er altfor mye å skrive.
Jeg foreslår at du setter av en times tid på å lese gjennom trådene med Nordlie her inne, og i tillegg kjenner litt til forhistorien hans. Beklager at jeg virker som en dust, men noen andre må gjerne fortelle i korte trekk om hvorfor Nordlie ikke er rett mann for FFK.
Jeg har sagt mitt om mannen i hundre andre tråder her inne.
Jeg setter i gang og leser! Vil bare få med meg så mye som mulig nå. Er nå og fremover jeg vil bidra.
Veldig bra! Les gjerne noe annet enn bare Nordlie også...
Veldig bra! Les gjerne noe annet enn bare Nordlie også...
Hehe visdomsord ;-)
Opprinnelig postet av kim_andre_c
1. Spillerene sviktet når det gjaldt som mest
2 . Alle intrigene og rotet i administrasjonen
3. Spillere som på liv og død må ut i media å syte om alt mulig, ta dette med arbeidsgiver først, og la det være et internt anliggende.
4. At vi til neste år må spille i Adecco og vente i minst ett år før vi er tilbake i toppen.
5. Tom Nordi ikke brukte flere av sine lokale spillere i kvallikkampen. f.eks Thommassen.
Bør vel ta med:
Plankehaugen´s rolle/utspill
Lekkasjene fra administrasjonen til media
Manglende satsing på ungdom/junior
Hva gjør gymlæreren til Nordli i klubben
Alle bedreviterne i alle mulige fora som har løsninger som ikke har rot i virklighet.
da er vi vel oppe i topp 10 i frustrasjoner når det gjelder FFK??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914