Husk meg
Brukernavn
Passord

De 10 bud

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 08 nov 09, 21:47

Her, med ny økonomisk realitet og (kanskje) mindre interesse trengs en dugnad for å holde klubben i live her er "de 10 bud"

1. Gå på kamp

2. Vær positiv og støtt laget "for fredrikstad står vi en for alle og alle for en" synges det før kamp. Bevis at det stemmer.

3. Kjøp FFK produkter. Forskjellen på tannbørstene kan ikke være stor.

4. Støtt FFK sponsorene og la det gå tydelig frem. Gjør det attraktivt å være FFK sponsor

Fyll på med resten

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 09 nov 09, 01:21

Setter heller 50kr inn på en konto for å støtte ffk enn å bruke penger på en harry rød/hvit tannbørste. Ellers er det et godt tilltak =)

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 09 nov 09, 01:28

ser helst at de som kun er på stadion for å se tippeliga, nemlig medgangssupportere holder seg langt vekk! FFK tannbørste, neppe. Tror vi har godt av å bli nede ett par år jeg, få rydda opp internt. fjerna nordlie, fjerna Henriksen, fjernet overbetalte fjols generelt i klubben.

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 09 nov 09, 10:16

Opprinnelig postet av Liraren

ser helst at de som kun er på stadion for å se tippeliga, nemlig medgangssupportere holder seg langt vekk! FFK tannbørste, neppe. Tror vi har godt av å bli nede ett par år jeg, få rydda opp internt. fjerna nordlie, fjerna Henriksen, fjernet overbetalte fjols generelt i klubben.

Enig med deg at FFK må få ryddet opp og fjernet alle de du nevner. Men tror ikke vi har råd til å bli nede et par år. Det å fjerne medgangssupportere er også dårlig for klubben. Greit nok at de ikke synger så mye eller ikke noe i det hele tatt osv osv, men de legger ofte igjen mer penger i klubbkassa  siden de kjøper dyrere billetter. En hver klubb er nok dessverre avhengig av slike medgangssupportere.

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 09 nov 09, 13:50

Snakker ikke om synging i dette tillfellet. Kaller heller ikke alle som ikke står i plankehaugen for medgangssupportere. Selvfølgelig må vi ha hovedtribunesupporterne også. De er like viktige som alle andre. Men de som er der fordi ffk er "pop" de burde ikke komme, da bør heller FFK budsjettere med færre tilskuere. Hvis styret budsjetterer med flere enn 4-5000 i snitt neste år, skyter de seg selv i hodet.

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09

Lagt til: 09 nov 09, 16:49
Endret: 09 nov 09, 16:51
Endret av: Gonzales

Hvis styret budsjetterer med flere enn 4-5000 i snitt neste år, skyter de seg selv i hodet.

Mener å huske at Start hadde ca 7000 i snitt i fjor. Da bør det absolutt være mulig for oss også, vi har jo i utgangspunktet et større tilskuertall en Start. Med samme prosentvise nedgang vil vi vel havne på rundt 8000 i snitt. Jeg tror vi skal være brukbart fornøyd om vi holder oss over 7000, selv om det selvsagt skulle vært mye høyere.

Når det gjelder "de ti bud" er det nr. 1 GÅ PÅ KAMP og støtt laget som først og fremst kommer til å bli veldig viktig.

bob page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 09 nov 09, 16:52

Snakker ikke om synging i dette tillfellet. Kaller heller ikke alle som ikke står i plankehaugen for medgangssupportere. Selvfølgelig må vi ha hovedtribunesupporterne også. De er like viktige som alle andre. Men de som er der fordi ffk er "pop" de burde ikke komme, da bør heller FFK budsjettere med færre tilskuere. Hvis styret budsjetterer med flere enn 4-5000 i snitt neste år, skyter de seg selv i hodet.

Tror nok FFK hadde satt pris på de kronene uansett hvilken grunn publikum har for å være på stadion....

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 09 nov 09, 20:10

Jeg mener fortsatt at FFK ikke burde budsjettere med flere enn 4-5000. Da kan heller de tilskuerne som kommer i tillegg være en økonomisk gevinst for FFK. Er redd for at styret i FFK kommer til å leve i "tippeligamodus" neste år også. Da tror jeg de dessverre dreper klubben vår. De har allerede skadet klubben hardt. Neste år kan henriksen og co fullføre prosjektet sitt om de vil det.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 09 nov 09, 20:16

Der er jeg veldig enig Liraren.

Jeg personlig tror det kommer kanskje 7500 tilskuere i snitt neste år, men hvis man budsjetterer med 5000 så må man bruke penger etter dette. De ekstra tusenener kroner man får inn får bare være en bonus. Også er det noe som heter å spare penger, det lærte jeg i barnehagen. Jeg putta penger på sparegrisen, og kunne etterhvert kjøpe meg noe jeg hadde lyst på.

I FFK lever man etter følgende prinsipp;

Oisann, jeg har fått ukelønn. Da må jeg ut å bruke opp den tieren med en gang, og i tillegg låne fem kroner av Per og Pål slik at jeg får kjøpt enda mer skrot. Betale tilbake skjer en gang i fremtiden hvis man har lyst.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09

Lagt til: 09 nov 09, 20:20

Jeg mener fortsatt at FFK ikke burde budsjettere med flere enn 4-5000. Da kan heller de tilskuerne som kommer i tillegg være en økonomisk gevinst for FFK. Er redd for at styret i FFK kommer til å leve i "tippeligamodus" neste år også. Da tror jeg de dessverre dreper klubben vår. De har allerede skadet klubben hardt. Neste år kan henriksen og co fullføre prosjektet sitt om de vil det.

Ikke dumt. Da kan det jo faktisk hende at vi går i overskudd om tilskuertallet blir mye over 5000. Håper resultatet av møtene ledelse har fører til at Henriksen og gjengen i adminsitrsjonen går av. Dersom de setter klubben foran seg selv bør de absolutt gjøre det, uten fallskjerm av noe slag.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 09 nov 09, 21:38

Opprinnelig postet av madcow

Setter heller 50kr inn på en konto for å støtte ffk enn å bruke penger på en harry rød/hvit tannbørste. Ellers er det et godt tilltak =)

Hvilken konto?

Failure has a name - Tom Nordlie

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 09 nov 09, 23:18

Bare et eksempel. Mente hvis du skulle ha en

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914