FFK 2 - enda et nedrykk...
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 07 nov 09, 15:33
Endret: 07 nov 09, 15:40
Endret av: Holters
Nå rykker jo 2.laget ned også og blir enda dårligere matching for de neste beste.
Hva tror dere blir konsekvensene for dette?
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå rykker jo 2.laget ned også og blir enda dårligere matching for de neste beste.
Er du helt sikker på det? Må det være to divisjoner mellom de altså?
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 07 nov 09, 15:39
Endret: 07 nov 09, 15:40
Endret av: Holters
"Positivt"
Det kan være lettere å slippe til unge talenter i Adeccoligaen, samt at vi økonomien gjør at det ikke lenger blir et spørsmål om vi tør å slippe de til, men at vi trolig må slippe de til.
Negativt
3. divisjon er en altfor dårlig utviklingsarena om unggutta ikke får spilletid på A-laget. Nedrykket kan i ytterste konsekvens bety at de som kunne ha blitt gode spillere ikke får den utviklingen de ellers ville hatt.
Opprinnelig postet av Jens Henrik
Opprinnelig postet av Patrioten
Er du helt sikker på det? Må det være to divisjoner mellom de altså?
Ja. FFK 2 rykker automatisk ned til 3. divisjon som følge av FFKs nedrykk til 1. divisjon. Det må være to divisjoners avstand.
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Skulle vi klare å rykke opp i Tippeligaen igjen, er det langt fra sikkert at vi gjør det med 2 laget! Det vil være ille om vi har et lag i TL og ikke 2 laget i 2 divisjon. Da vil "talentene" og reservene virkelig slite!
Opprinnelig postet av Gardarson
Skulle vi klare å rykke opp i Tippeligaen igjen, er det langt fra sikkert at vi gjør det med 2 laget! Det vil være ille om vi har et lag i TL og ikke 2 laget i 2 divisjon. Da vil "talentene" og reservene virkelig slite!
Nja.. Har du sett hvilke lag som er i 3. skjønner du fort at et lag som ev. rykker opp i Tippeligaen innen et år også har klart å rykke opp igjen i 2. Noe annet er merkelig. (ja jeg vet vi har holdt på å rykke ned flere ganger, men herregud for noen lag)...
Men det bringer mye positivt i nærmiljøet vårt. Østsiden, Sarpsborg/Sparta, Sellebakk, Greåker, Lisleby, Kvik Halden og mange fler... Vil tro at det å møte FFK, selv om det er andre laget er en stor ting og skaper mye entusiasme og flere tilskuere!
Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!
- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)
Gleder meg til FFK 2 mot Trosvik. :-)
Positivt: Jeg får spille på Stadion
Blir en morsom 3. divisjon i år, med mange lokal oppgjør.
FFK 2, Trosvik, Østsiden, Selbak og SFK 2 er blant lagene i årets 3. divisjon
http://www.fotball.no/System-pages/TabellTermin/?tournamentId=81083
Hvordan er det mulig å r*vkjøre en klubb så hardt i løpet av ett år, Henriksen?
jeg kommer til og se på en del FFK 2 kamper..mysen,askim osv
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Positivt: Bra for de andre lokale lagene(som ikke har ambisjoner om å rykke opp da). Mye mindre reising for FFK2, akkurat det er nok veldig positiv kontra årets mange reiser til vestlandet.
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914