Nå kan du gå til FFK's styre med din info. Jaran!
Hvem er dine allierte (muldvarper) i administrasjonen og blant spillerne? Er det de som føler seg mest truet p.g.a. dårlige økonomiske leveranser i år? Folk som ikke takler krav, har levd i sus og dus på FFK's regning (lønn)?
Er det sutrekopper som Ramberg og Gashi blant spillerne ? Spillere som prater negativt om arbeidsgiver (når de ikke hører...) og hever fete lønninger allikevel?
Hvis dere ikke skjerper inn for spillerne hva de kan si/ikke si uten "straff" så får det være. Det er tydeligvis mangel på lojalitet mot ledelsen blant både spillere og folk i administrasjonen. Dette er overhodet ikke akseptabelt i vanlige bedrifter, slike folk må kastes !
Dette kan dere ikke leve med!
FFK som en klubb, er på vei ned i dritten igjen. Og vi har fortjent det! Styret virker helt innkompetente, samtidig som de har muldvarper innad i systemet.
Plankehaugen startet bra med ryggrad. Men nå er de på vei å drite ned hele den ryggraden. Alt fokus før den viktigste kampen i nåtidens historie ligger på helt feil ting. Og når PH ikke vil gå i møte med Henriksen engang, vitner det om amatørmessige "ledere" i Plankehaugen.
Støtter i utgangspunktet aksjonen, men nå går det for langt. Ta dette etter kvalikken. Kjør på så hardt dere vil. Men nå, nei nå må fokuset endres.
---------------------------
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.
Muldvarper og sutrekopper stemmer nok bra. Samt noen nyttige ehhm... plankehaugfolk? Så skal alt bli så bra så...
Vi ser vel nå hva Henriksen gikk ut mot tidlig i sin ffk-tid? Dette er vel nå et nytt angrep fra den samme klikken ser det ut som.
"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff
Betydningen av aksjonen mot styret er sannsynligvis veldig overvurdert med tanke på prestasjonen i kvalikken. De sa jo faktisk bare noe som ikke blinde kunne unngått å lese på dette forumet, f-b.no og flere andre steder.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914