Husk meg
Brukernavn
Passord

Om kampen etter Sasjbårr kampen..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til: 31 okt 09, 17:16

Med det trykket som er i byen nå, og hjemmebane mot sarpingane, så har jeg god tro på at vi kan klare seier på Fredag.

Men, jeg er derimot mer bekymret for hva som skjer i kampene umiddelbart etterpå. Vi har, så vidt jeg forstår, fått hjemmekamp først. Allerede på mandagen skal det altså mobiliseres, på tribunen og i garderoben. Og jeg er redd for at byen kommer til å være rimelig utladet i helgen etter derbyet, mandagskampen er ikke i folks bevissthet og vi opplever 2000 mennesker på kvallikkamp og tap på hjemmebane mot kvalifisert sportslig motstand.

Da må vi altså vinne på bortebane mot et godt lag i medgang, for å ikke å falle ned i det store mørket kalt 1. divisjon..

---------------------------

Svaberget for alltid!

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09

Lagt til: 31 okt 09, 18:32

Opprinnelig postet av Jens G Best

Med det trykket som er i byen nå, og hjemmebane mot sarpingane, så har jeg god tro på at vi kan klare seier på Fredag.

Men, jeg er derimot mer bekymret for hva som skjer i kampene umiddelbart etterpå. Vi har, så vidt jeg forstår, fått hjemmekamp først. Allerede på mandagen skal det altså mobiliseres, på tribunen og i garderoben. Og jeg er redd for at byen kommer til å være rimelig utladet i helgen etter derbyet, mandagskampen er ikke i folks bevissthet og vi opplever 2000 mennesker på kvallikkamp og tap på hjemmebane mot kvalifisert sportslig motstand.

Da må vi altså vinne på bortebane mot et godt lag i medgang, for å ikke å falle ned i det store mørket kalt 1. divisjon..

Må si jeg ble ille nervøs når jeg så at vi hadde hjemmekamp først. Hvis jeg ikke husker feil er det enklere å ha siste hjemmekamp da man kan spille mye mye mer på resultatene...

Men dette skal vinnes uansett!

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til: 31 okt 09, 18:35

Det er LATTERLIG at neste kamp skal komme så fort og særlig på en mandag! Kampene burde blitt spilt senere i November.

Men når det først er satt opp slik, så bør en TL klubb være både bedre trent og ha en bedre stall. 
At det kommer under 7-8000 på en slik kamp har jeg heller ikke trua på. Det kan faktisk være den viktigste kampen som har blitt spilt på nye stadion.. Da får heller FFK sette ned prisen til 100 kr.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 31 okt 09, 18:36

Opprinnelig postet av Flisa

Hvis jeg ikke husker feil er det enklere å ha siste hjemmekamp da man kan spille mye mye mer på resultatene...

Men dette skal vinnes uansett!

Du har rett i at dette skal vinnes, og forhåpentligvis har FFK en solid ledelse fra første kamp med seg i baggasjen.

Nivåforskjellen skal være stor, frykter Særpekampen mye mer enn "finalen"...

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914