Kan kvalik redde FFK`s økonomi?
Dersom vi skulle ende opp med kvalikplass vil dette gi sårt trengte penger i kassa! Vi får da hjemmekamp mot sannsynligvis Sarpsborg, som bør trekke fullt hus. Da snakker vi vel inntekt i 2-3 millioners klassen?
Den kampen bør vi jo absolutt vinne og da er vi sikret enda en hjemmekamp, som bør trekke tilnærmet fullt hus og enda mere penger i kassa.
Er det noen som vet om sesongkortinnehavere vil komme gratis inn på eventuelle kvalikkamper? Om de må betale bør FFK kanskje kunne sitte igjen med rundt 5 millioner for disse kampene. Det kommer vel også litt penger fra TV2 som kommer til å vise kampene på TV.
Skulle vi da klare å beholde plassen, vil en kvalikplass redde økonomien! Skulle vi klare å tape i kvaliken, ja da fortjener vi ikke TL spill neste år.
Ville ha vært direkte hårreisende om sesongskortinnehavere måtte betale ekstra for å se kvalifikasjonskampene...
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Både ja og nei. Jeg har selv sesongkort, men betaler gjerne for de to ekstra kampene. Om kvalikkamper inngår i sesongkortet vil jo FFK tape millioner, så jeg synes det er like hårreisende med tanke på økonomien om dette inngår i prisen.
Rent logisk så skulle det jo tilsi at man har betalt for alle kampene i oppsettet. Og disse kampene er jo satt opp, og bør iberegnes.
Men hvis de absolutt kommer til å kreve penger for dette, så ville vel en form for rabatt med sesongkort være aktuelt
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Ville ha vært direkte hårreisende om sesongskortinnehavere måtte betale ekstra for å se kvalifikasjonskampene...
Har vi ikke betalt for 15 kamper da ?
Jeg tror nok, og mener det også er riktig at alle skal betale for disse evt. ekstra kampene.
Dog ønsker jeg ikke at det skal bli nødvendig med kval, jeg ønsker minst en 13. plass i TL.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Opprinnelig postet av Willy René
Opprinnelig postet av Holters
Jeg tror nok, og mener det også er riktig at alle skal betale for disse evt. ekstra kampene.
Dog ønsker jeg ikke at det skal bli nødvendig med kval, jeg ønsker minst en 13. plass i TL.
Sesongkort er vell som det ligger i ordet, HELE sesongen.
Men jeg vil aldeles ikke møte Sarpsborg 08 da jeg ikke føler meg sikker på å vinne mot våre gamle lagkamerater...
Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!
Opprinnelig postet av Graarud
Opprinnelig postet av Holters
Sesongkort er vell som det ligger i ordet, HELE sesongen.
Men jeg vil aldeles ikke møte Sarpsborg 08 da jeg ikke føler meg sikker på å vinne mot våre gamle lagkamerater...
Vi HAR betalt for 15 ordinære tippeligakamper, derom hersker ingen tvil.
Har ikke vi gitt nok for 15 kamper? Vi betaler for underholdning? kun et fåtall som har vært det etter min mening..
Jeg gidder hvertfall ikke betale lønna til en lat kvisvik som er ferdig i klubben anyway..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av wergis
Har ikke vi gitt nok for 15 kamper? Vi betaler for underholdning? kun et fåtall som har vært det etter min mening..
Jeg gidder hvertfall ikke betale lønna til en lat kvisvik som er ferdig i klubben anyway..
Du har mista tråden?
Det som diskuteres er bl.a. om kvalik.kampene er inklusiv i sesongkortprisen eller ikke.
Fortsatt ingen som VET om kvalik inngår i sesongkort, bare mange som mener det bør gjøre det..
For FFK`s del håper jeg inderlig at kvalik IKKE inngår i sesongkortprisen. Om sesongkortinnehaverne kommer gratis inn håper jeg klubben stiller opp med bøsser, så man kan gi en hundrelapp eller to!
Opprinnelig postet av Gardarson
Fortsatt ingen som VET om kvalik inngår i sesongkort, bare mange som mener det bør gjøre det..
For FFK`s del håper jeg inderlig at kvalik IKKE inngår i sesongkortprisen. Om sesongkortinnehaverne kommer gratis inn håper jeg klubben stiller opp med bøsser, så man kan gi en hundrelapp eller to!
Jeg vet at kval IKKE inngår i prisen. Men kan desverre ikke finne fram til hvor jeg har lest det, but I KNOW!!!!
Gardarson
Ble medlem: 03 nov 08
Lagt til: 15 okt 09, 18:52
Endret: 15 okt 09, 18:52
Endret av: Gardarson
Godt å høre! Så billig sesongkortene er i forhold til enkeltkamper skulle det bare mangle også!
Da vil hvertfall en eventuell kvalik kunne gi en solid økonomisk avkastning. Med det nivået som er i adeccoligaen om dagen, trur jeg ingen av TL lagene kan klare å tape kvaliken!
Det er alikevel litt skumelt å spille mot 2 adecco lag det går jo av og til galt og med to kamper blir det jo større risiko
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Har vi ikke gitt nok for 15 kamper? Vi betaler for underholdning? kun et fåtall som har vært det etter min mening..
Makan til teit vinkel å se ting på. Om du tror Kvisvik & Co ikke får lønn om du ikke kjøper billett? Bli hjemme, dust.
Opprinnelig postet av Ymer
Har vi ikke gitt nok for 15 kamper? Vi betaler for underholdning? kun et fåtall som har vært det etter min mening..
Makan til teit vinkel å se ting på. Om du tror Kvisvik & Co ikke får lønn om du ikke kjøper billett? Bli hjemme, dust.
Satt ting litt på spissen (dust selv)! Vi går for kvalik og for 12500 stk til å møte opp i et storoppgjør mellom FFK-Haugesund =) gleder meg, redder tross alt stumpene av økonomi :) Alle bes kjøpe noe ekstra i kioskene for sikkerhet skyld..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
ta det med ro. tallene er med oss :P
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/spaakone-gir-deg-tippeligafasiten-2958490.html
tror det er noe galt med linken så for dere som har problemer er den her: TV2.no
jeg tror ikke noe på den synske, men slik jeg har regnet ut så kan både FFK og bodø klare seg, men da må bodø ha litt hjelp
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Det der kan jo ikke stemme. vi har odd og molde igjen. Dama sier at odd vinner de 3 siste og molde vinner i oktober. da har vi bare lyn som vi kan slå. (det tror ikke jeg vi klarer) Ho dama der er bevis på at spådamer er noe piss, desverre. Ho prata jo mye fint om FFK.
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914