Husk meg
Brukernavn
Passord

stian og roger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 20 jan 04, 12:22
Får inderlig håpe Knut Messias Torbjørn dyrker Risholt som midtbaneanker og Stian som ving, og intet annet... De takler og spille back og stopper også, men synes det blir litt å misbruke offensive ressurser vi har i laget!!!

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 20 jan 04, 12:38
Enig i den snæbbuss, men tror faktisk vi blir skuffa der. KTE har "skumle" hensikter med Risholt som stopper i år... Skulle så gjerne hatt han på midten!!!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 jan 04, 12:46
Tror det var hjælmen som skrev på forumet til Kråkevingen at Eggen har en tendens til å omskolere mange spillere til forsvarere. Han har jo gjort det med Jørgen P allerede (med hell). Stian Johnsen er vel også mer eller mindre omskolert allerede, og neste på vei er altså Roger Risholt. Jeg liker det egentlig ikke, men det ser ut til å bli en realitet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 20 jan 04, 13:02
har stor tro på stian som back

---------------------------

på vinger over europa


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 jan 04, 14:02
Jeg tror faktisk Risholt kan bli en meget god stopper, en ballvinner foran Trondsen... Tror de to kan bli meget gode sammen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 jan 04, 14:04
Tror selv både Stian kan bli en god back og Roger en god stopper, men jeg tror samtidig de vil kunne bli enda bedre i sine ordinære posisjoner. Begge har stor spisskompetanse i ferdigheter som kommer best til nytte på midtbanen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 jan 04, 14:12
Tja, er til dels enig, men på den annen side hadde det vært veldig ok med en løpssterk venstrback også...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 jan 04, 16:00
Enig med deg der #44.

Vel og merke tror jeg Stian kan bli en meget god back også, han er rask og driblesterk, og han orker å ta de offensive løpa. Men de egenskapene kommer enda mer til sin rett på vingplass.
Roger mener jeg må spille på midten, en sånn terrier som han på midten er gull verdt!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 jan 04, 16:38
Roger er ikke bare en terrier og en ballvinner. Han har også vært vår mest kreative spiller på midten, ser gjerne at Søderstjerna tar over hans rolle sentralt og viser hva han virkelig er god for det fikk han ikke vist ifjor etter min mening, men jeg er redd for kreativiteten på midten dersom Roger flyttes ned. Har sett tendenser til ballen sjelden har gått gjennom midten i treningskampene. Det har liksom enten blitt slått langt, eller så har man forsøkt å komme rundt på kantene. Det er jo bra det, men det er flere veier til Rom!

---------------------------

Macka fra start!


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 20 jan 04, 17:56
Ja, det er ingen tvil om at roger vil kunne bli en god stopper, og stian en god back. Men jeg synes det ikke er noe vits i å gjøre dette nå siden ihvertfall i mine øyne de forsvarer en plass på midtbanen og ving. Tror også at de utvikler seg ennå mer på de offensive plassene, og at de eventuelt kan bli omskolert senere i karrieren... For begge blir vel i FFK til de legger opp...:D

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 jan 04, 21:06
Roger er mest konge på midtbanen.basta.
Er vel ingen bombe at han kan spille stopper også,men har har såpass stor verdi offensivt og ikke minst som den som fordeler ballene og finner åpningene at mitt ønske er på midtbanen...Er også litt redd for at hans til tider ville(men akk så hærlige) temperament kan føre til frispark ved 16 meteren og en og annen straffe..Vet ikke ,,,,er mest et egoistiosk ønske om å se ham som midtbanespiller..

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


snæbbuss-aristokrat#91

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jan 04
Innlegg: 2

Lagt til: 30 jan 04, 23:03
Må få gi min fulle støtte til #44 og alle andre som mener at roger bør holde seg på midtbanen.
Den lille tassen har strengt tatt ikke noe i midtforsvaret å gjøre!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 jan 04, 01:24
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat#91
Må få gi min fulle støtte til #44 og alle andre som mener at roger bør holde seg på midtbanen.
Den lille tassen har strengt tatt ikke noe i midtforsvaret å gjøre!


Helt enig, vi trenger risholt "terrier" på midten til å kjempe til ballene i midtbane leddet! En spiller med så mye agresjon bør ikke plasseres i midt forsvaret synes jeg, kan bli en del farlige frispark/straffer i mot på det.(selvom han vant nesten alle dueller i år eller skaffet seg frispark) er jeg ikke helt sikker på at det samme vil skje mot hurtige spisser med erfaring fra tippeligaen.... Men KTE er skjef, han vet vel hva han gjør......

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 31 jan 04, 01:35
Jeg er i utgangspunktet enig og aldri lagt skjul på det. Men på en annen side:

Tor Trondsen trenger en fullgod makker som stopper. Det ser ikke ut som noen ny skal bli hentet inn. Jørgen Pettersen er fortsatt veldig urutinert, selv om han er svært lovende. Roger Helland blir for lik Trondsen. Sammen blir de for trege. Risholt derimot tror jeg fyller ut Trondsen ganske bra. Han er ikke så hodesterk, men er god med ballen, taklingssterk, oppoffrende og kan sette i gang angrep.

Dessuten; tempoet i Tippeligaen er noe helt annet enn i 1.div. Risholt har en tendens til å kjæle mye med ballen på midten, av og til for mye, noe som sinker angrepene. Det har han rett og slett ikke tid til i Tippeligaen. Der må ballen gå fortere. Da tror jeg Söderstjerna kan være bedre i den sentrale posisjonen. Han er tross alt mer pasninssikker og bedre overblikk enn Risholt, selv om han mangler den arbeidsinnsatsen og iveren Risholt har.

Ser både positive og negative sider med Risholt som stopper. Men jeg er ikke lenger så negativ som jeg var når jeg har tenkt meg om. Dessuten har han jo tydeligvis gjort det bra på trening og i treningskampene hittil i sin nye posisjon. Kan også hende at Eggen vil variere litt, ut i fra kampbilde og motstander. Da er det greit å la ham få en følelse med stopperplassen nå. For vi er ikke veldig godt forspent bak der.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 31 jan 04, 14:33
Jeg er faktisk så godt som 100% enig med Costanza. Særlig med tanke på Risholts rolle. Hverken Helland eller Trondsen har den hurtighet som trengs, og Jørgen P er for urutinert. Men jeg tror vi kommer til å få se Risholt på midten i tippeligaen også! Jeg tror nemlig at Jørgen kommer til å spille en del i midtforsvaret også, men det er greit å ha et alternativ med rutine, noe som Risholdt representerer.
Uansett så blir det spennende å se hvordan guttane kan klare seg mot de store...

---------------------------

Fasen

FFK for alltid!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340