Før kamp: FFK- Odd (28.serierunde)
bateman
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 04 okt 09, 21:36
Endret: 19 okt 09, 19:14
Endret av: FFK1903
Bare å se fremover, kampen mot Stabæk er over. Vi bør kunne ta 3poeng mot Odd klarer vi å sette Kovacs og Bentley ut av kampen.
I verste fall mangler vi Shabani, Martinsen, Piiroja og Borges med skader, samt Wallace suspendert.
Odd mangler definitivt disse grunnet suspensjon: Svindal Larsen, Dokken og (en sentral midtbane til).
Blir vel denne 11ern;
Kenny
Askar Ophaug Piiroja Thomassen
Ramberg Barsom Gashi
Valencia Everton Andersson
Benk: Staw, PAC, Kvisvik, Elvestad, Adiyiah, Gardar, Trulsen.
Eneste endringen jeg selv kunne tenke meg er Everton ut på kanten for Valencia, og Gardar inn som spydspiss.
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Satser på dette laget om Piroija er klar. Han blir viktig å ha mot Kovacs.
Bråthen(evt Staw hvis han er klar igjen)
PAC Ophaug Piroija Thomassen
Gashi Elvestad Ramberg
Askar Gardar Everton
Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.
Nei er ikke helt enig der. Kunne tenkt meg Everton på kant, Andersson/Gardar i midten og Raymond på venstre. Har jo ingen med kreativitet ut på der!! Må vel også gå an å komponere en mer løpsterk midtbane??
Stamatopoulos
Gashi Barsom Ramberg
Valencia Jóhanssón Andersson
Vidar intervjuet på TV2 nå, brist eller verre ryggskade...Gjør vondt å puste...Jeej...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
En nøkkelkamp for å unngå kvalik. (Jeg tror seier mot Lyn holder for å holde Glimt bak). Avgir vi poeng her vil vi ha fire poeng opp til Godset med to kamper igjen (Godset slår selvsagt Lyn). Da lukter det kvalik, mot Sarp, lang vei. Kan ikke si jeg gleder meg til noe slikt, mange revansjesugne eks-FFKere der. Spillere som hadde gjort en helt kurant jobb som stallfyll hos oss, sikkert til en rimeligere lønn enn en del av leiesoldatene våre. Det kommer sikkert sarpetrenerne til å bruke for det det er verdt til å motivere dem.
Med Vidar ute har vi et midtforsvar uten fart mot Odd. Raio og Ophaug er ikke akkurat lyntog. Fart på backene, derimot, det har vi. Dermed må vi nok spille med en ganske smal forsvarsfirer så det ikke blir noe rom i midten for Bentley. Klarer vi å tvinge ham ut mot sidene så har vi fart nok i PAC/Askar på høyre og Thomassen på venstre.
Mer bekymret for Borges. På hjemmebane har han bidratt med mye bra offensivt. Nå er han sikkert ute resten av sesongen. Håper bare at det betyr Gardar på topp, skal vi bruke Éverton må det enten være som ving eller i 4-4-2. Han er for pinglete til å spile enslig spiss i 4-5-1 /midstpiss i 4-3-3.
Siden det er landslagspause har vi hele to uker til å grue oss til denne kampen. Hurra.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Stamatopoulos
Ramberg Gashi Kvisvik
Everton Barsom Andersson
cupmester 06, uten tromme
Kenny
Askar Ophaug Piroija Thomassen
Ramberg Barsom Kvisvik
Valencia Gardar Andersson
Jeg tror Kvisvik gjør Andersson 10 ganger bedre. Han trenger ikke engang å kjenne Andersson, han vet hvordan folk beveger seg instinktivt, kanksje det er på tide å la han forsøke seg. Det skal ikke stå på pengene heter det seg, så når man første har hentet Nordlie, så kan man punge ut 30 000 i bonus til Kvisvik også. Her får vi i tillegg det fine samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen. Sistnevnte orker å jobbe for 2 stk.
Opprinnelig postet av shaggy
Stamatopoulos
Ramberg Gashi Kvisvik
Everton Barsom Andersson
Det hadde vært spennende å vite grunnen til at du vil ha Barsom som MIDTSPISS?!?
Opprinnelig postet av Shadar
Kenny
Askar Ophaug Piroija Thomassen
Ramberg Barsom Kvisvik
Valencia Gardar Andersson
Spennende dette, er enig med Thomassen, Kvisvik og Andersson...hadde blitt en sterk trio med løpsstyrke (mener da Andersson og Thomassen) .....kunne tenkt meg en Everton med på laget...hva med bytte med Ramberg...Everton har jo meget god ballbesittelse, samtidig som han jobber knallhardt i 90 + minutter, det gjør desverre ikke Ramberg.
Av den enkle grunn at han fungerer godt som det, og regner han som bedre i midten enn på kant. En av de få skuddvillige spillerne vi har og som faktisk er i nærheten av mål med skuddene han avgir.
Vanskelig å skyve Everton ut, men verdt forsøket.
cupmester 06, uten tromme
Ok. Jeg fikk en begrunnelse, men jeg klør meg fortsatt i hodet.
Opprinnelig postet av hasse33
Spennende dette, er enig med Thomassen, Kvisvik og Andersson...hadde blitt en sterk trio med løpsstyrke (mener da Andersson og Thomassen) .....kunne tenkt meg en Everton med på laget...hva med bytte med Ramberg...Everton har jo meget god ballbesittelse, samtidig som han jobber knallhardt i 90 + minutter, det gjør desverre ikke Ramberg.
Ja, han glemte jeg.. Selvfølgelig Everton inn for Gardar. Sry Gardar, men Everton er vår beste spiller. Hadde han bare scoret mål i tillegg så hadde han vært i utlandet.
.........og vi i tippeligaen.........Opprinnelig postet av hasse33
Ja, han glemte jeg.. Selvfølgelig Everton inn for Gardar. Sry Gardar, men Everton er vår beste spiller. Hadde han bare scoret mål i tillegg så hadde han vært i utlandet.
Everton er vår beste spiller. Hadde han bare scoret mål i tillegg så hadde han vært i utlandet.
Éverton er i Norge - altså i utlandet...
Det står i VG at Celso Borges - som skadet seg i duell med to Stabæk-spillere søndag - ikke har pådratt seg brudd. Han kan være klar til neste seriekamp om knappe to uker.
Jaja, spiller vel liten rolle for FFK. Mannen blir uansett misbrukt på FFK.
haha du har hatt en rekke givende innlegg i kamptråden så langt plankekæll
jaddajadda
Jeg får komme med et givende et da. Her er mitt forslag til lag:
Staw
Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen
Gashi - Barsom - Borges
Éverton - Jóhannsson - Andersson
Kjør på, kun tre poeng er godt nok. Vi vinner 3-1!
Ymer
Ble medlem: 18 apr 06
Lagt til: 06 okt 09, 14:40
Endret: 06 okt 09, 14:42
Endret av: Ymer
Hadde han bare scoret mål i tillegg så hadde han vært i utlandet.
Han er i utlandet, duger ikke hjemme ... Ellers så er jeg enig i den opprinnelige lagoppstillingen din.
Edit: Plankelæll var visst før meg...
Om ikke Dominic starter denne kampen blir jeg veldig overrasket!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914