Husk meg
Brukernavn
Passord

Elektrisk resultat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 19 jan 04, 18:44
Nå er det en mann som endrer resultatet hver eneste gang FFK og bortelaget scorer mål. Synes ikke dere dette er litt amatøraktig at det ikke er eletrisk resultat?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 19 jan 04, 18:55
Det er sjarm over måltavla sånn som den er nå, og er en av flere faktorer som gir Stadion mer sjel enn alle andre i landet. Sålenge stadion er som den er i dag, så vil jeg ikke ha noen elektrisk måltavle der. Har alltid vært som det er nå, og det kan det være inntil vi får nytt anlegg!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 jan 04, 19:55
Aristokraten er legendarisk.
Den gamle klokka må bestå på gamle erverdige Fredrikstad stadion!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 jan 04, 20:51
Helt ærlig så bør den få hedersplass på det nye stadionet også, som et klenodium...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 19 jan 04, 20:57
Endret: 19 jan 04, 21:08
Helt enig med Costanza og Møklegård.

Først ved en fullstendig ombygging av nåværende stadion kan det bli aktuelt med ny(e) måltavle(r).

Skriver bevisst "ombygging", for det er det som er mitt utgangspunkt. Men det er jo som kjent et helt annet tema...

Eneste som jeg virkelig ønsker velkommen er den nye sittetribunen. Den vil gi hele stadion et visuelt løft og ikke minst øke den intime opplevelsen betraktelig.

Har egentlig aldri hatt noe til overs for den lange veggen med de 3-4 betongtrinnene som noen kaller "lange stå".
Kanskje er jeg for ung, og det hele var langt bedre den gangen man kunne stå helt fra muren og ned til gressmatta. Men per idag vil jeg dessverre kalle det en tilnærmet tragedie både praktisk og visuelt for den enkelte supporter.

Dette er bare min personlige mening.
Håper at dette ikke blir oppfattet som noe angrep på tradisjoner o.l. av den enkelte, eldre supporter.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jan 04, 20:58
Å få opp en elektrisk måltavle på gamle stadion nå, blir vel nesten som å innstallere et ekkoloddsystem på et gammelt vikingskip. Det tar vekk en del av sjarmen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 jan 04, 22:02
Bare sånn for å ikke sette det på spissen ja ?:D
Kan ikke montere noe annet der, blir helt feil.
Men nå er det seriøst på tide de får bestemt seg hvor den nye stadion skal være!!!
:rolleyes:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jan 04, 22:05
Opprinnelig postet av Knutsen
Men nå er det seriøst på tide de får bestemt seg hvor den nye stadion skal være!!!
:rolleyes:


Blir ikke det avgjort i februar en gang?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 19 jan 04, 22:09
De skulle vel bestemme seg i februar om det blir ny stadion/trinnvis utbyggelse på nåværende tomt, eller FMV. Ingen andre alternativer er lenger aktuelle.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 19 jan 04, 23:07
Endret: 19 jan 04, 23:12
Hadde vel vært fornuftig å bestemme seg for beliggenhetsalternativet før man startet bygging av ny sittetribune. Slik kunne man i det minste vinkle denne nye tribunen i samsvar med gressmattens fremtidige beliggenhet, forutsatt bruk av nåværende tomt og trinnvis utbygging.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 19 jan 04, 23:13
De har vel uansett tatt høyde for høy prosentandel av gjenbruk for alt det nye de tar i bruk som følge av "opprustningen" av nåværende anlegg. Når det er sagt så er jeg også litt skuffet over progresjon i stadionarbeidet, men så er det riktignok også snakk om en kompleks prosess, som vi utenforstående langt i fra har den fulle oversikt over.

Noen som for øvrig vet status for den nye tribunen som kommer på "lange stå"? De har vel begynt arbeidet der nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 19 jan 04, 23:37
Endret: 20 jan 04, 00:30
Riktig det med gjenbruk, Costanza.

Poenget er allikevel at det koster ikke så rent lite å "snu" og vinkle inn en tribune på nytt, hvis avgjørelsen blir en trinnvis utbygging på dagens tomt.
Her er det kanskje noen uker om å gjøre...

Du har rett i at det sannsynligvis er mye vi ikke har oversikt over.
Muligens er avgjørelsen allerede tatt på hvor stadion skal ligge.

Kanskje man selv kan få svaret på dette ved å observere vinklingen på den nye tribunen,
...hvis den blir bygget parallelt med dagens gressmatte, så kan det bety at det blir ny stadion på FMV.
...hvis den blir vinklet annerledes, så kan det bety at det blir ny stadion på nåværende tomt.

Forøvrig trenger ikke ovennevnte bety noe som helst,
...dette blir egentlig bare personlige spekulasjoner.

Vi får heller vente og se.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 20 jan 04, 01:09
Håper for guds skyld de går for FMV, kan ikke fatte og begripe hvordan det skal bli bra der den ligger nå.
Det er rett og slett for dårlig plass, etter min mening.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340