Kamptråd Godset - FFK 20 sept 2009
Godset utlinket mot LSK, så da er vi tilbake på direkte nedrykk
---------------------------
Adecco 2010
Jippi...Der må Borges stå over mot LSK også!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Glimt utlinget, ja! :P
Borges ute neste kamp nå! :(
Også slipper vi å bruke Borges mot Fugla også...
Mangler den terjeren forran forsvaret som Abbe var sist kamp. Blir alt for lett å gli gjennom fireren uten den kapasiteten. Blir som vi var i de første sesongene, en sil bakover. Borges må stå over neste også på et drittkort.
Opprinnelig postet av ffkmats
Mangler den terjeren forran forsvaret som Abbe var sist kamp. Blir alt for lett å gli gjennom fireren uten den kapasiteten. Blir som vi var i de første sesongene, en sil bakover. Borges må stå over neste også på et drittkort.
Vi kan jo høre med Terje Høili.
2-2 før pause nå. Kom igjen! Værsåsnill!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av ffkmats
Vi kan jo høre med Terje Høili.
Fin den;)
syns FFK virker slappere nå en mot VIF... vi må heve oss
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Vi må få opp agressiviteten, spesielt på midtbanen.
http://twitter.com/FFKprasempre
Håper Nordlie kommer med noen virkelige gode ord før 2omg.... Starten på 1omg var jo bra,vi stress godset til de grader og fikk et fortjent mål.. Alt etter dette,er historie for meg nå!!
Nå er det vår tur til å "gutse" i hjel godset
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Da leder glimt 2-1.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Noe sier meg at de andre klubbene virkelig blør og kjemper for tilværelsen. FFK tror og har trodd hele sesongen at ting går av seg selv. Forbanna puslinger!!! Skjerpings i 2. omgang nå.
Mye av feilen når vi begynner å spille dårlig kommer etter min mening av Mattias Andersson. Meget skuffet over hans defensive "innsats" så langt i kampen.
Han ligger som regel 10-20 meter høyere enn resten av midtbaneleddet defensivt, noe som gjør at Ramberg må ligge mye bredere enn han bør, eller at Wallace må ut av leddet sitt. Ramberg har ligget altfor bredt, og da har det blitt surr i midtbaneleddet vårt.
Tror vi med hell kan justere Andersson litt. Hvis ikke bør han byttes ut.
Positivt at vi faktisk har mange folk i boksen når vi kommer ut på kantene. Borges sin scoring er også nydelig, helt fantastisk følsomhet på den touchen der. Deilig!
Det er ikke så mye hokus-pokus som skal til. Om vi klarer å finne tilbake til der vi var de første 15-20 av 1.omgang tror jeg vi kan få med oss minst ett poeng. Da må aggressiviteten i midtbaneleddet tilbake, og indreløperne våre må bli høyere når vi har ballen.
Bytt inn Gardar for Everton i pausen
Noe sier meg at de andre klubbene virkelig blør og kjemper for tilværelsen. FFK tror og har trodd hele sesongen at ting går av seg selv. Forbanna puslinger!!! Skjerpings i 2. omgang nå.
Har vel en feeling av at Mr. Tom skrur opp volumet litt i pausen nå... ;)
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Enig, det er en "Unnskyld at jeg lever"-holdning over FFK.
Dette laget rykker garantert ned hvis det ikke blir poeng i dag.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
1 | Rosenborg | 24 | 18 | 6 | 0 | 50-17 | 60 | |
2 | Molde | 25 | 14 | 6 | 5 | 52-29 | 48 | |
3 | Stabæk | 25 | 11 | 8 | 6 | 42-27 | 41 | |
4 | Odd Grenland | 25 | 10 | 9 | 6 | 44-34 | 39 | |
5 | Brann | 25 | 10 | 7 | 8 | 42-41 | 37 | |
6 | Start | 24 | 8 | 9 | 7 | 39-44 | 33 | |
7 | Viking | 24 | 8 | 8 | 8 | 33-33 | 32 | |
8 | Sandefjord | 25 | 8 | 8 | 9 | 32-34 | 32 | |
9 | Tromsø | 24 | 7 | 9 | 8 | 29-31 | 30 | |
10 | Aalesund | 25 | 8 | 6 | 11 | 29-38 | 30 | |
11 | Lillestrøm | 25 | 7 | 8 | 10 | 35-42 | 29 | |
12 | Vålerenga | 24 | 8 | 4 | 12 | 35-43 | 28 | |
13 | Bodø/Glimt | 25 | 7 | 7 | 11 | 27-43 | 28 | |
14 | Strømsgodset | 25 | 7 | 5 | 13 | 30-37 | 26 | |
15 | Fredrikstad | 25 | 7 | 4 | 14 | 28-38 | 25 | |
16 | Lyn | 24 | 2 | 10 | 12 | 26-42 | 16 |
FFK spiller god, leken angrepssfotball frem til 1-1 (bedre enn i forrige kamp). Etter det faller laget helt sammen til et nivå som er representabelt for sesongen som helhet. Her sitter mye mentalt.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Willy René
Enig, det er en "Unnskyld at jeg lever"-holdning over FFK.
Dette laget rykker garantert ned hvis det ikke blir poeng i dag.
Enkelte folk som Valencia, Andersson, Ramberg og Wallace er mer opptatt av å ikke pådra seg blåmerker og skrubbsår enn å krige i stykker Godset. Ække mye punch i Borges heller. Nei, nå må det skjerpings til, og det masse!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914