Hvilke grep vil Nordlie gjøre folkens ?
Alle ser at laget er blottet for selvtillit og stort alle underpresterer massivt. personlig glad for at det er 14 dagers pause nå.
Hvilke grep vil Nordlie ta ? mental jobbing vil være overordnet tror jeg.
Hvem stiller i første 11 mor enga? spesiellt midtbanene synes jeg var gjennomgående nekrosvak idag.
Får han inn nye karer ? eller er vinduet stengt.?
Hva ser dere i krystallkula ?
Hent roger fra kongsvinger Tom !!!!
---------------------------
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Send ut på FFK2 i neste kamp. De fortjener å få et forsøk på å redde plassen de har i andredivisjon nå, vil tro de gir mer innsats enn de elleve som startet i dag.
Mer seriøst: Tom bør rett og slett spørre hver enkelt spiller hvem av dem som faktisk ønsker å gi alt for klubben de siste kampene. De som er det minste i tvil at de gidder, orker eller har energi til dette, bør være ærlig nok til å si nei og starte resten av kampene på benken.
Vinduet får lufte seg i morgen også, etter det er det vel slutt for denne sesongen.
Oppstilling mot Vålerenga:
Lasse Staw
Daniel Wass - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira
Celso Borges - Martin Elvestad - Ardian Gashi
Amin Askar - Garðar Jóhannsson - Éverton
Spillere jeg vil ha ut av laget:
Stamatopoulos, Czwartek, Barsom, Ramberg og Kvisvik.
Grep må hvertfall gjøres, og dette kan være en god løsning synes jeg. Da kan heller de andre komme innpå banen som sultne ulver etterhvert. Vi får la være å mate Raymond før kampen, da blir han sulten da!!
Det beste forslaget hittil er at Plankehaugen Allstars stille opp til en treningskamp mot FFK for laget kan spille på seg noe selvtillit og godt humør...
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 30 aug 09, 20:43
Endret: 30 aug 09, 20:45
Endret av: Nugattistjerna
Dette ser jeg, hvis alle er tilbake fra skader da.... Løpskraft og hurtighet som de viktigste argumenter for lagoppstilling. Altså det jeg tror Nordlie tenker om to uker:
Kenny
Wass - Martinsen - Pirijo - Wallace
Ramberg - Borges - Thommasen
Askar - Gardar - Everton
Med Wallace og Thommasen ute, kommer Gashi og Cwartek inn.
regner med at han ordner en treningskamp eller to i den 14 dagers perioden for å drille inn laget til de siste 7 kampene.
Det er nok greit å være realist fremover om det ikke dukker opp to nye spillere i løpet av morgendagen
Forsvarssjef og target mann, ellers så ser det stygt ut
Opprinnelig postet av Vlad
Hent roger fra kongsvinger Tom !!!!
Hadde faktisk vært forsøket verdt, inn som erstatter for Werman, for en billig penge da selvsagt.
Jeg mener han bør trekke seg fra jobben, men har lite håp om å bli hørt. Det værste er at jeg tror spillegruppa har like liten tillit til hans evner som meg.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg mener han bør trekke seg fra jobben, men har lite håp om å bli hørt. Det værste er at jeg tror spillegruppa har like liten tillit til hans evner som meg.
Hvor gammel er du?
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 30 aug 09, 21:06
Endret: 30 aug 09, 21:06
Endret av: kanogvetalt
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvor gammel er du?
Altfor gammel. Og jeg mener det jeg skriver helt oppriktig.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvor gammel er du?
Altfor gammel. Og jeg mener det jeg skriver helt oppriktig.
Ja jeg vet det.... Men det du har skrevet ett par dager nå er ikke deg verdig. Gi ting ihvertfall noen uker, så kan du ta ting da. Det du driver med nå er akkurat det samme som fanden som leser bibelen...
hehe sitter du å drikker i dag kanogvetalt?
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Hadde det enda vært så vel. Gikk inn i en dyp depresjon da TN ble bekreftet klar som ny FFK trener, og den slipper nok ikke på en stund. Burde vel kanskje holdt meg unna her.
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Hadde det enda vært så vel. Gikk inn i en dyp depresjon da TN ble bekreftet klar som ny FFK trener, og den slipper nok ikke på en stund. Burde vel kanskje holdt meg unna her.
Ja, sjeldent lurt å skrive innlegg under en depresjon;) Kommer mye eder å galle da og saklighetsnivået blir kanskje ikke særlig bedre enn innsatsen til spillerene i dag.
det må være lov til å slippe ut litt frustrasjon slik kanogvet alt gjør i en slik stund, når adeccon kommer nærmere og nærmere
Er ikke enig at Norlie er noen katastofe for klubben, har noe tru igjen , spesiellt om det kommer noen nye spillere.
Rykker vi ned er Tom rett mann til å få oss opp, syntes vi skal gi han den sjansen, vi kan ikke regne med at han skaper mirakler, det er det jo som kjent helt andre som gjør, de er jo ikke på vår planet
Det er 26 timer og 30 min igjen av overgangsvinduet, så det spørs om det skjer noen mer.
Men jeg håper han tenker seg godt om, før han bestemmer seg for å kjøre inn 4-3-3 nå før sesongslutt.
http://twitter.com/FFKprasempre
Jeg klarer ikke fri meg fra følelsen om at TN en eller annen gang må misslykkes som redningsmann...
Er jo så typisk at det måtte bli akkurat med FFK
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Opprinnelig postet av KeJ
Jeg klarer ikke fri meg fra følelsen om at TN en eller annen gang må misslykkes som redningsmann...
Er jo så typisk at det måtte bli akkurat med FFK
Deilig at konklusjonen allerede er klar etter en kamp......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914