Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Tromsø - FFK 2-0

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 30 aug 09, 20:18

ER bare gått lei av dommere. Hvorfor ikke Videodømming når dem ikke ser noe som helst

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 30 aug 09, 20:20

I dag  var det svakt, fryktelig svakt. Å ha marginene på vår side kan vi bare glemme i motgang.. Her er det innsats som skal til, ikke flaks..

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 30 aug 09, 20:23

Jo men si at det hadde blitt straffe og 2-1 / 1-1. Bare følelsen av å få litt uttelling og litt selvtilit. 

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 aug 09, 20:26

Nei, vi burde kanskje ikke startet i 4-3-3 idag. Chwartek var ikke klar, Wehrman var forferdelig. Hvorfor var han kaptein egentlig? Askar og Kvisvik var usynlige. Og resten var stort sett under pari... Hadde vel like greit gått over til gravøl, men jeg håper virkelig Nordlie får med spillerene på en snuoperasjon nå. Også håper jeg virkelig at vi slutter å misbruke Borges som midtspiss... Skal ikke skylde på det, men kunstgressbanen til Tromsø er en vits og minner mest om kunstgresset på Sandbakken, selvom det sikkert ikke er like dårlig...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 30 aug 09, 20:27

Fem forsøk med seks ulike lag til tross - Tom Nordlie har i sin trenerkarrière aldri hentet tre poeng i en seriekamp på Tromsøs hjemmestadion.

Hvordan får Fredriksstad Blad det regnestykket til å gå opp? Har Tom Nordlie spilt med to lag samtidig på Alfheim? I så fall burde vi prøve ut dette.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 30 aug 09, 20:32

Får håpe Nordlie ser at Borges må brukes på midtbanen, alle andre ser jo det. På to uker bør jo han også se det.

Ser ikke at bortekampen mot Tromsø skal avgjøre FFK sin skjebne videre i sesongen. Dette var et forventet tap. Tromsø dominerte stort på hjemmebane mot et av Spanias beste lag, fatter ikke at man er så skuffet over et tap. Men ettersom jeg skjønner er jo de fleste skremt over total mangel på innsats.

Derimot forventer jeg seier mot Voff og LSK på hjemmebane og mot Lyn borte, og kanskje en uavgjort hjemme mot Odd eller Molde, så får man bare håpe at 32 poeng holder til kvallikplass eller bedre.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til: 30 aug 09, 20:33

Der som syns ramberg ikke er flink med media burdte hørt ham i langt intervju på radio fredrikstad..selvkritisk,ærlig og lojal mot Nordlie,sa blandt annet at hadde alle gitt like mye som Tom ville vi lett berge plassen,Tom framhevet også Ramberg som som av de viktigste samarbeidspartnere for å lykkes, Og de som slaktet hans spill idag,er dere blinde?var blandt de minst dårlige ihverfall.og langt bedre enn Borges f,eks.

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til: 30 aug 09, 20:34

2 keepertabber, en treg Ophaug, Barsom dårlig igjen som venstreback (noe bedre på venstrekant), Wehrman med samme dårlige standard med bare feilpass og frispark. Finnes ikke trøkk i det offensive spillet. De tør jo ikke angripe.

Nei dette klarer du dessverre ikke Tom. Laget ser faktisk ut til å motarbeide deg.

Et siste spørsmål: Hva er det du gestikulerer på bilde i avisen Barsom??? Virker ikke særlig voksent. Kanskje gi beskjed nå om at du ikke vil noe mer!! Skam deg!

Håper Nordlie klarer å forandre på ting de neste 14 dagene!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 aug 09, 20:35

Nå vil jeg jo si pretasjonen var værre enn resultatet. Resultatet hadde vært til å leve med det, hvis vi hadde bydd opp til kamp..

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 30 aug 09, 20:38
Endret: 30 aug 09, 20:38
Endret av: Knuty

Bra vi ikke fikk skikkelig bank i dag ja, vi har fortsatt bedre målforskjell relativt til ålesund (+3) og glimt (+6), det kan vise seg å bli viktig..

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 30 aug 09, 20:39

Opprinnelig postet av GodeGeir

Der som syns ramberg ikke er flink med media burdte hørt ham i langt intervju på radio fredrikstad..selvkritisk,ærlig og lojal mot Nordlie,sa blandt annet at hadde alle gitt like mye som Tom ville vi lett berge plassen,Tom framhevet også Ramberg som som av de viktigste samarbeidspartnere for å lykkes, Og de som slaktet hans spill idag,er dere blinde?var blandt de minst dårlige ihverfall.og langt bedre enn Borges f,eks.

Hørte ikke intervjuet, men tror jeg deler din oppfatning av Ramberg. Jeg tror han kan bli en viktig spiller utover høsten fordi han virker som en av de få som faktisk virkelig bryr seg om hvordan det går med ffk. Så tydelig at han var frustrert over egen og lagets innsats når han satt seg på benken og pratet med Nordlie. De fleste andre på dette laget hadde nok gått rett i dusjen.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 30 aug 09, 20:44

To positive ting i dag:

1. Ramberg på radio

2. Lala endelig byttet inn

Resten orker jeg ikke snakke om

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 aug 09, 20:55

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Hehe ja det er viktig å gi TN skylda for tapet. Du skriver mye rart om dagen

Jeg tror ikke spillerene har noe problem med å ta selvkritikk etter denne kampen. men gjorde Nordlie det når han fikk sjansen. Er det noen som noen gang har hørt at han har tatt selvkritikk for noe som helst.

Jeg mener det var idiotisk å spille 4-3-3 etter snaut to treninger, ja. Så kan man si at man må jo prøve på noe, men da er det greit å ta selvkritikk på at man feilet også.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 30 aug 09, 20:58

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg mener det var idiotisk å spille 4-3-3 etter snaut to treninger, ja. Så kan man si at man må jo prøve på noe, men da er det greit å ta selvkritikk på at man feilet også.

Du mener å være etterpåklok? Det er det enkleste i hele verden.

Med den innstillinga til FFK-spillerne har det ikke en dritt å si hva slags formasjon man spiller, man taper uansett. Dårlige holdninger kommer man sjeldent langt med.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til: 30 aug 09, 21:00

Kapteinen vår gikk forøvrig rett i dusjen,selv om trenerteamet ropte på ham,ville ha en samtalepartner på benken,men fikk en kald skulder.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 30 aug 09, 21:02

Kapteinen vår gikk forøvrig rett i dusjen,selv om trenerteamet ropte på ham,ville ha en samtalepartner på benken,men fikk en kald skulder.

Suraste kællen i verden i motgang. Og hvis dette stemmer kan han sitte på benken resten av sesongen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 aug 09, 21:05

Opprinnelig postet av Plankekæll

Med den innstillinga til FFK-spillerne har det ikke en dritt å si hva slags formasjon man spiller, man taper uansett. Dårlige holdninger kommer man sjeldent langt med.

Ja jeg er etterpåklok da jeg ikke ante at de skulle spille 4-3-3 før kampen. Blir vanskelig å kritisere tidligere da.

Hvorfor er spillernes holdninger og innstilling så mye dårligere i denne kampen enn i forrige bortekamp? Har det noe med treneren og gjøre? kanskje det er han det er noe galt med, og ikke alle spillerne.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 30 aug 09, 21:06

La merke til det.  Hva med Kvisvik, så han ikke på benken etter at han gikk ut?

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 30 aug 09, 21:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja jeg er etterpåklok da jeg ikke ante at de skulle spille 4-3-3 før kampen. Blir vanskelig å kritisere tidligere da.

Hvorfor er spillernes holdninger og innstilling så mye dårligere i denne kampen enn i forrige bortekamp? Har det noe med treneren og gjøre? kanskje det er han det er noe galt med, og ikke alle spillerne.

Men herre gud da.  Mannen har bare vært her noen dager.  La Nordlie få et par kamper før du feller din dom Wink

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 30 aug 09, 21:11

Har sagt det før, det er 2-3 spillere som bør benkes resten av sesongen, kanskje 4.....

Wehrman, Barsom og Kvisvik, rett på benken. Ramberg gir jeg litt mer tillit, samme med Gashi. Gardar vil jeg ikke se mer...

Kenny

Wass     Ophaug     Piiroja     Thomassen

Askar     Borges     Gashi

Everton     Ny spiss     Lala

You`ll never walk alone...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914