Etter kampen: Tromsø - FFK 2-0
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 30 aug 09, 19:52
Endret: 06 sep 09, 16:40
Endret av: Rey
Håper Tom Nordlie får ut mirakler i løpet av to uker. Da venter årets definitive skjebnekamp...
Kommentatoren på TV2 har rett, FFK ser tidvis ut som et Adecco-lag.
---------------------------
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
Virker som at Nordlie hadde kloke ord å komme med etter kampen! Han vet hva han må gjøre.
Får håpe det hjelper!
Født, oppvokst og bor ved Lillestrøm med et hjerte bygd sammen av FFK
Ramberg og Nordlie snakket tydeligvis om vekta til Nordlie!
Håper virkelig at det snur snart... La nye fjes få prøve seg fra start! Gjerne Elvestad og Lala.
Noen som vet åssen det er med Thomassen/Wallace??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Var det klokt å starte med 4-3-3
Var det klokt å starte med Wehrman og en nylig friskmeldt PAC?
Bidro TN med noe annet enn forvirring?
Dette var betydelig dårligere enn forrige bortekamp.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Det var ikke bare draktene som var svarte hos FFK i dag.
Bortsett fra Raio og av Wass etter han kom inn var det nesten totalt helsvart.
Faktisk er det ikke en eneste FFK spiller som klarer å holde på ballen, når ikke Everton er på banen.
Kan ikke si annet enn at det kom kloke og sindige ord fra T.N. etter kampen. Det er virkelig en formidabel oppgave mannen har foran seg, skal han klare å redde denne skuta fra totalhavari.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Synes dette var helt deilig. Ræva spill i Tromsø, og gode resultater for laga som ligger rundt oss. Nå ligger vi på direkte nedrykk, og jeg kan endelig ta det for gitt at vi spiller i Adecco neste år. Deilig å endelig kunne senke skuldrene. Er så lei av den irriterende kriblinga i magen foran hver kamp. Nå skal jeg bruke tiden godt, og forberede meg på neste sesong. Hvilke spillere bør vi se opp for i Nybergsund? Hvordan funker forsvaret til LøvHam for tiden? Har Haugesund noen svake ledd? Sånne ting. Men én ting kan ingen ta i fra FFK: Vi har 1. divisjons flotteste stadion! Røde og hvite er de beste!!!!
(sorry negativitet - men nå er jeg lei)
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 30 aug 09, 20:03
Endret: 30 aug 09, 20:04
Endret av: Plankekæll
Får håpe han bruker kloke ord før og under kampene også, for dette var pinlige greier.
Håper han får sett noen FFK-kamper på DVD de neste dagene, slik at han ser at Barsom, Kvisvik og Wehrman aldri må få spille mer for denne klubben ever again.
Jeg kan ikke forstå det. FFK må ha et bedre spiller materiale enn f.eks Gødset/Glimt etc ???
Ramberg spiller bare støttepasninger
Kvisvik ??? (var han ute på banen idag ??) stemmer det ..mannen med den presise foten (så det tydelig på cornere)
Wehrman ...unødvendig med kommentarer
Ophaug..treg som sirup
Gidder ikke å kommentere flere...de eneste som får godkjent er (som vanlig) Raio og Celso
Synes faktisk det var litt positivt med innhoppet til Wass, Gardar og Lala
Opprinnelig postet av GurrBass
Noen som vet åssen det er med Thomassen/Wallace??
Er det ikke 2 uker til neste kamp?
Da bør vel Wallace/Thomassen/Everton/Dominic og kanskje Shabani være klar!!
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Håper han får sett noen FFK-kamper på DVD de neste dagene, slik at ser at Barsom, Kvisvik og Wehrman aldri må få spille mer for denne klubben ever again.
Barsom, Wehrman og Kvisvik er ikke her neste år, så nedrykk har ikke samme konsekvens for dem.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Espen
Synes dette var helt deilig. Ræva spill i Tromsø, og gode resultater for laga som ligger rundt oss. Nå ligger vi på direkte nedrykk, og jeg kan endelig ta det for gitt at vi spiller i Adecco neste år. Deilig å endelig kunne senke skuldrene. Er så lei av den irriterende kriblinga i magen foran hver kamp. Nå skal jeg bruke tiden godt, og forberede meg på neste sesong. Hvilke spillere bør vi se opp for i Nybergsund? Hvordan funker forsvaret til LøvHam for tiden? Har Haugesund noen svake ledd? Sånne ting. Men én ting kan ingen ta i fra FFK: Vi har 1. divisjons flotteste stadion! Røde og hvite er de beste!!!!
(sorry negativitet - men nå er jeg lei)
Noen som vet hva leieavtalen av stadion sier mht nedrykk ?
Adecco 2010
Det undrer meg hvordan Wehrman kan gå fra en god sesong i fjor til en mildt sagt ræva sesong i år sånn helt uten videre...huff og huff...jeg blir så sint og oppgitt over hele laget at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Opprinnelig postet av hasse33
De eneste som får godkjent er (som vanlig) Raio og Celso
I dag får ikke Celso godkjent. Dårligste kampen hans i FFK til nå. Håper for guttens skyld at han blir solgt etter sesongen. At det skal gå an å misbruke en spiller så til de grader, til og med etter Nordlies inntreden. Skandale!! Når det er sagt, er det dumt å prate på seg kort, det er hans egen feil. Tydelig frustrert og demotivert om dagen. Trist å se på.
Opprinnelig postet av Stoni
Er det ikke 2 uker til neste kamp?
Da bør vel Wallace/Thomassen/Everton/Dominic og kanskje Shabani være klar!!
Ikke med det medisinske personellet som er i klubben. Her får de en overtråkk til å ta 3 mnd å lege, og en strekk tar vel sånn ca 7-8 uker? Skjønner meg ikke på disse skadene.
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 30 aug 09, 20:12
Endret: 30 aug 09, 20:15
Endret av: Lemmy
Jeg merker jeg fylles av en tomhet etter FFK-kampene i år. Jeg blir i dårlig humør etter å ha brukt opp 2 verdifulle timer på å se på.. ingenting.
Wehrman er forferdelig å se på. Jeg tror ikke det går på innstilling, men at han begynner å bli gammel. Han har ikke orientert seg før han får ballen, og da har han lett for å miste ballen. Han er også merkbart tregere enn i fjor. Det kan ha noe med skaden han har hatt, jeg tror det har gjort ham mindre bevegelig.
Czwartek er enda verre å se på. Om han får starte neste kamp, er det grunn nok til å be Onkel Terje spytte ut millioner for å fjerne Nordlie igjen! Han må være den desidert dårligste høyrebacken i Tippeligaen. Forferdelig kamp, nok en gang. Han ligger feilplassert gang på gang, og "ruser" i førsteforsvarerjobben. Han går ut av leddet sitt altfor ofte, og er i tillegg ballwatching og svak i hodedueller. Huff.
Begge målene er keepertabber av Stamatopoulos. Flytter seg for sakte på streken begge ganger. Skal ha målene.
Offensivt er vi også dårlige. Pasningskvaliteten er forferdelig lav, det samme er bevegelsen. Vi har maks to-tre trekk før vi mister ballen som regel.
Og i 1.omgang tror jeg ikke vi klarte å spille opp indreløperne våre i mellom midtbane- og forsvarsleddet til Tromsø. Vi har for det første ingen forsvarsspillere eller en dyp midtbanespiller som kan gjøre det, og for det andre så ligger indreløperne våre til tider altfor lavt.
Vi vinner heller ikke dueller eller 2.baller. Når man kjemper i nedrykksstriden må det være et minstekrav. Vi flytter beina sakte, og Tromsø får plukke all nedfallsfrukt.
I 2.omgang bedrer det seg litt i starten. Vi får tredd igjennom indreløperne våre tre ganger på 10 minutter, og pasningskvaliteten er høyere. Den siste halvtimen er vi dog forferdelig dårlige igjen.
Hvor er forresten kroppsspråket og gleden til FFK-spillerne? Det oser misnøye av alle sammen. Borges også, faktisk. Tror han er drittlei av å bli brukt på den måten han blir nå. Syns synd på ham.
Vi lider også av at mange spillere sliter taktisk. Barsom er ikke vant til å spille back, da han ofte faller ut av leddet sitt eller støter på ballfører selvom han har en motstander på utsiden av seg. Askar ligger gæærnt, det samme gjør indreløperne våre. Huff, huff og atter huff.
Ros til Gardar Jóhansson, han kommer inn og prøver å skape noe. Syns det ble litt mer trøkk da han kom inn. Viser at han er ofte riktig plassert inne i boksen. Syns han gjorde det greit da han kom inn forrige kamp også. Vil se ham på topp neste gang, så kan vi få litt kreativitet i midtbaneleddet med Borges også.
Vi må forresten ha en offensiv, rask kant med dribleferdigheter neste gang. Askar er jo ingen offensiv kant. Det er en drøm for en back å få ham en-mot-en mot seg, fordi han har teknikk på linje med en leggbeskytter.
Merkelig at man får negative svar fra potensielle nye spillere......med det kanonlaget vi har nå!!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Var det klokt å starte med 4-3-3
Var det klokt å starte med Wehrman og en nylig friskmeldt PAC?
Bidro TN med noe annet enn forvirring?
Dette var betydelig dårligere enn forrige bortekamp.
Hehe ja det er viktig å gi TN skylda for tapet. Du skriver mye rart om dagen
Nei i dag får alle andre en de Rød-Hvit stripede stryk. dommer for tullete gule, feil frispark på 2-0 (faller alt for lett til at det skal være frispark, Hadde han villet bli på beina hadde han klart det) og for 2 soleklare straffer på slutten.
Nr 1 Denne så alle var straffe. Koppinen løper ned Piroja
Nr 2 på Barsoms frispark.- Borges ? soleklart revet ned.
Det er 4 dommere der bør ikke en av dem klare se noe av dette her.
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 30 aug 09, 20:17
Endret: 30 aug 09, 20:18
Endret av: hasse33
Er det en ting vi ikke skal gjøre i dag er å legge skylda på dommerne. Det er laget FFK som spiller for dårlig. Vi er vel egentlig heldige at det blir bare 2-0.
Det her var så inn i hel.... elendig! Følgende spillere bør absolutt ikke starte neste kamp: Kvisvik, Wehrman, Askar. De to første er så tydelig på hell og gidder jo faen ikke prøve en gang. Askar viser nok en gang at han ikke er god nok for tippeligaen, faller igjen gang på gang og mislykkes med de enkleste ting. Kommentatorene v ar inne på det flere ganger de også. Mange andre som også var langt fra gode i dag, men disse tre har jeg nå sett meg så lei på. Til alle Everton kritikere: Dere så vel at han var savnet idag? Vi får håpe vi slipper å spille med Barsom på backplass en gang til, han klarer jo ikke å plassere seg riktig! Skal ikke laste ham for mye for det, er jo ikke hans foretrukkne plass. Lurer på hvordan samtalen mellom Ramberg og Nordli forløp på benken...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914