Husk meg
Brukernavn
Passord

Sammensveiset gjeng

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 29 aug 09, 14:33

Jeg ble bekymret da jeg leste denne artikkelen i dagbladet med Kvisvik der det kommer frem at det ikke har vært noen sosiale happenings i klubben i hele år. Det er virkelig skremmende, spesielt med tanke på at vi har en del utenlandske spillere i klubben også.

Det er ofte slik med lag som gjør det bra at det kjenner hverandre godt også utenfor banen. RBKs gullag på 90-tallet og 2000 var alle kompiser som kjente hverandre godt. Det er et bra kjennetegn på suksessrike lag veldig ofte.

Jeg husker f-b hadde en del oppslag med FFK-gutta som seilet og gjorde ting sammen i oppkjøringa til sølvsesongen, det har jeg sett mindre av nå og bekreftes av Kvisvik i intervjuet. Svakt FFK! Har alt av teambuilding blitt kuttet ut pga den økonomiske situasjonen, eller har lederen til 2-million i året glemt hvor viktig dette er?

suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09

Lagt til: 30 aug 09, 10:32

Helt enig. Å bygge ett lag, skape gode relasjoner, gjøres både på og utenfor banen. Ikke bør det koste all verden heller. Trodde det var helt vanlig i 2009, teambuilding. Mystisk.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 30 aug 09, 10:41

Skal ikke noe mer til enn en liten grill- og badetur til Mærrapanna det. Trenger ikke være så vanskelig.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 30 aug 09, 11:01
Endret: 30 aug 09, 11:02
Endret av: Erikk

Jeg trodde dette var en selvfølge. Føler meg sikker på at Nordlie vil sørge for forbedringer på dette området.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 aug 09, 11:24

Husker KTE hadde med spillerne, der han viste seg fram i hele sin prakt

suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09

Lagt til: 30 aug 09, 11:47
Endret: 30 aug 09, 11:48
Endret av: suggas

Opprinnelig postet av Plankekæll

Skal ikke noe mer til enn en liten grill- og badetur til Mærrapanna det. Trenger ikke være så vanskelig.

Hvis det er grilling så husk at Raymond kun må få kylling + salat. Laughing

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 30 aug 09, 11:55

Opprinnelig postet av suggas

Er godt med fisk også vettu. Det samme gjelder vel egentlig for Keiko. Han må gå foran som et forbilde. Smile

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 30 aug 09, 12:16

Opprinnelig postet av suggas

Er godt med fisk også vettu. Det samme gjelder vel egentlig for Keiko. Han må gå foran som et forbilde. Smile

Er også utrolig godt med grilla mais.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 30 aug 09, 13:28

Opprinnelig postet av eliot

Er også utrolig godt med grilla mais.

Bare ikke for mye smør på nå da.Wink

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 30 aug 09, 14:00

Og selvsagt ikke noe marshmallows.. Men som Plankekæll sier, det holder med en tur til mærrapanna i my og ne og det trenger ikke å koste så mye. Det handler mest om å gidde å ta seg bryet med å organisere det.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 30 aug 09, 15:36

Underlig at ikke Aune har gjort noe med dette, siden han er en trener med så høy sosialintelligens og tett og god kontakt med spillerne, som mange har påståttCool

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914