Husk meg
Brukernavn
Passord

Tilbakeblikk på tidligere kamper i Tippeligaen for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 aug 09, 12:40
Endret: 31 aug 09, 13:43
Endret av: FFK1903

Rota på hardisken på pcen før jeg skulle formatere og kom over noen klipp jeg har lagred fra noen år tilbake i tid. Har publisert noen av de mange klippene. Om det ikke er i tråd med reglementet så legger jeg ut linker til de her, slik at folk vet at det finnes ute på nettet nå.

Ham Kam - FFK (1-1 etter at Martin Wiig utlignet med langlobb)

Lyn - FFK (1-1, 2 straffer, Roger Risholt brant den siste straffa som kunen gitt oss seier)

FFK-Bodø Glimt (Kampen der Fredrikstad lå under 2-0 og snudde til 3-2)

FFK-Tromsø (Målrik kamp, 4-2 til Fredrikstad)

FFK-LSK (1-1 etter utligning av Øyvind Hoås)

FFK-RBK (5-1 !!)

RBK-FFK (Største ranet vi har gjort i tippeligaen?)

Start-FFK (Fredrikstad overlevde, Start tapte gull, forferdelige ulykken til Enerly)

Så kan jeg jo ta med Plankehaugen Vs Klanen klippet

Har også flere kamper liggende på hardisken, så om det er ønskelig så får dere bare si ifra, se om jeg får tid til å hive det ut. Gikk litt fort her nå, så om det er linka feil så får dere bare si ifra Wink

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 29 aug 09, 12:57

Herlig!

Den øverste kampen tror jeg er noe av det verste jeg har sett. Vi var helt ubegripelig dårlige. Hadde det vært et annet lag enn Ham/Kam hadde jeg nesten hatt dårlig samvittighet for at vi tok poeng.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 aug 09, 13:05

hadde vært kjempe fint og sett FFK-Lyn der hoås blir den første som skårer på nye stadion Laughing

RBK-FFK 0-1 kampen vil jeg aldrig glemme Laughing

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 aug 09, 13:14

Opprinnelig postet av A9$h
FFK-RBK (5-1 !!)

Så ut som et klipp fra 80-tallet omtrent det der, med tjukt med folk på tribunene og det hele :o)

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 29 aug 09, 15:00

Koselige klipp som fikk opp optimismen for FFK litt igjen :)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 29 aug 09, 15:51

Vakre bilder!!! Især FFK-Glimt var spesiell for meg, hadde med lillebror for første gang på stadion. FFK startet elendig med 0-2 og på topp hadde Ringberg enda ikke fått hull på byllen. Etter 90min vinner vi 3-2 og Markus gjorde 2 vakre mål.

Utrolig bra midtbane vi hadde der da...Med Kvisvik og Enerly i storform og ikke minst undervurderte Brenne (som TKK ikke ønsket tilbake...)

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

FFK1903

Moderator

Lagt til: 29 aug 09, 16:15

Opprinnelig postet av bateman
Utrolig bra midtbane vi hadde der da...Med Kvisvik og Enerly i storform og ikke minst undervurderte Brenne (som TKK ikke ønsket tilbake...)

Akkurat den kampen var vel ikke Kvisvik klar for FFK, han spilte vel sin første kamp mot Lyn hjemme og scoret på volley så vidt jeg husker. Glimt-kampen var vel litt tidligere enn dette, men greie vinger utover i sesongen, liten tvil om det :p

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 29 aug 09, 20:32

Mmm, stemmer det. Husker godt volleyskuddet i tverrligger og ned fra Super-Ray mot Liiin. Han behøvdes uansett ikke til RBK kampen..................................

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 31 aug 09, 09:33

Tenkte å laste opp flere av klippene utover ettersom jeg får tid. Moderator mulighet til å få "limt" inn i den øverste posten min slik at alt bare blir samlet der?

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 31 aug 09, 09:53

Lag et nytt innlegg med de nye linkene og send en PM, så skal jeg flytte dem opp i første innlegg :)

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 31 aug 09, 13:32
Endret: 31 aug 09, 13:34
Endret av: Magnum

Fantastisk herlig tråd! Laughing

Jeg har nå kommet dit at jeg ikke orker å se dagens kamper, og heller ikke orker å lese og skrive om dem eller om den begredelige situasjonen i FFK generelt. Da er det her helt midt i blinken! Vi kan le litt av fryktelige kamper vi har spilt (og allikevel klart oss), vi kan minnes uforglemmelige opplevelser (RBK-FFK 0-1, FFK-RBK 5-1, FFK-Bodø Glimt 3-2...) og treffe igjen gamle favoritter som Ringberg, Brenne og Enerly.

Herlig!!!

(Ser forøvrig at jeg har treårsjubileum som registrert bruker her i dag. Gratulerer til meg. Wink)

Hater hat!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914