Husk meg
Brukernavn
Passord

Mer bråk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 aug 09, 19:00
Endret: 27 aug 09, 19:00
Endret av: Patrioten

I forbindelse med FFKTV som pleier å ha sending foran hver hjemmekamp, blåste FFK i sendingen og ville heller ha korpsmusikk på Stadion, som tok en del av sendetiden.

-Jeg synes ledelsens avgjørelse var respektløs i forhold til det arbeidet vi hadde nedlagt i forkant av sendingen, sier Rafn og forteller at det ligger et forarbeid på tre-fire timer for fler flere av de involverte.

Etter dette har Rafn stilt sin plass til disposisjon skriver FB.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 27 aug 09, 19:10

Opprinnelig postet av Patrioten

I forbindelse med FFKTV som pleier å ha sending foran hver hjemmekamp, blåste FFK i sendingen og ville heller ha korpsmusikk på Stadion, som tok en del av sendetiden.

-Jeg synes ledelsens avgjørelse var respektløs i forhold til det arbeidet vi hadde nedlagt i forkant av sendingen, sier Rafn og forteller at det ligger et forarbeid på tre-fire timer for fler flere av de involverte.

Etter dette har Rafn stilt sin plass til disposisjon skriver FB.

Er dette seriøst noe å bråke om nå? 3-4 timers arbeid. Hmm jeg har opplevd å legge ned godt over 100 timer på ett prosjekt jeg hvor ledelsen senere har sagt at prosjektet må legges ned fordi de skulle prioritere anderledes.

Dette er seriøst en ikke sak for FB og viser vel hvordan f-b prøver å sette ledelsen i ett dårlig lys. Men bare det at det setter jo klubben og byen også i ett dårlig lys. Virker jo som en gjeng med tullinger alle samme vi jo.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 27 aug 09, 19:22

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Er dette seriøst noe å bråke om nå? 3-4 timers arbeid. Hmm jeg har opplevd å legge ned godt over 100 timer på ett prosjekt jeg hvor ledelsen senere har sagt at prosjektet må legges ned fordi de skulle prioritere anderledes.

3-4 timer eller 100 timer. Jeg er ihvertfall blitt fortalt måten denne beskjeden ble gitt på, og det føyer seg direkte inn i rekken over håpløs menneskebehandling fra FFKs ledelse.

Men la oss si at menneskebehandling ikke er noe å bråke om, kanskje noen kan si et par ord på om FFK tjente eller tapte penger på å prioritere korps fremfor storskjermsending? Det er er nok eventuelt noe å bråke om i dagens situasjon eller?

---------------------------

God bedring, Dagfinn!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 aug 09, 19:25

Mener det var slik at man med nød og neppe fikk sendt sponsor-beskjedene, slik at man ikke tapte penger...

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 27 aug 09, 19:32

Jeg fikk ihvertfall ikke med meg en eneste sponsorbeskjed før kampen. Mulig jeg gikk rundt i svime som vanlige :)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til: 27 aug 09, 19:12

Har uansett aldri hørt et ord av hva som blir sagt... Er ikke mye lyd som kommer ut av høytalerene på PH tribunen. 

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 27 aug 09, 19:20

Opprinnelig postet av Flemastro

Har uansett aldri hørt et ord av hva som blir sagt... Er ikke mye lyd som kommer ut av høytalerene på PH tribunen. 

Enig er helt umulig å få med seg noen ting.  Hvis det skal skje må speaker få alle til å holde munn.Wink 

Synes det var ok å høre på korpset spille " Fredrikstad gutter " jeg.Cool  Men det er jo aldri hyggelig å føle seg overkjørt.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 27 aug 09, 19:24

Det er vel ikke akkurat god personalhåndtering å komme med info om endringer i programmet noen timer før kampstart, når mange mennesker har lagt ned mye arbeid. Gjester er også blitt invitert.

Det viktigste er kanskje likevel det økonomiske aspektet. FFK tjener en del penger på reklameinntekter på storskjermsendingene sine, og i den situasjonen klubben er i om dagen har man ikke råd til å tape så mange kroner. Nå klarte de visstnok etter hva jeg har forstått å få vist disse reklamesnuttene også da. Heldigvis.

Om beskjeden hadde kommet på tirsdag eller onsdag hadde det vært en helt annen sak, men det er respektløst å informere noen timer før kamp.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914