Gislason nei til FFK
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 26 aug 09, 21:11
Endret: 26 aug 09, 21:12
Endret av: FFK pra sempre
Jeg bare ser at vi slipper enkle dødball mål i nesten hver eneste kamp, fordi backene våre ikke gjør jobben sin.
Vi må bruke Opphaug som stopper, som slett ikke holder mål. Derfor er det viktigere for meg å finne en stopper enn det er å finne nok en midtbanespiller. Sier ikke at Gislason ikke ville hevet laget, utvilsomt ville han det. Men jeg synes prioriteringen er helt feil.
Ja Kvisvik, og co er eldre, det er derfor de er på vei ut.
---------------------------
http://twitter.com/FFKprasempre
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDRRRRRIIIIIIIIIIIIII... Ikke før han er ute av stadionkooridorene sier jeg!!
Hva om alle som er misfornøyd med Henriksen legger opp hans bilde som avatar? En bitteliten demonstrasjon her inne.-)
Rød.... hvit... og patriot!
FFK ville by fem millioner for han i følge http://msn.tv2sporten.no/gislasonnei-til-ffk-2877298.html
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDRRRRRIIIIIIIIIIIIII... Ikke før han er ute av stadionkooridorene sier jeg!!
Var faktisk jeg som godtok bildet ditt. Var veldig usikker på om jeg skulle gjøre det, men fant ut at jeg ikke kunne være for nazi.
Tilbake til tråden.. Gislason hadde vært fantastisk å ha, rent sportslig. Deilig spiller!
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK ville by fem millioner for han i følge http://msn.tv2sporten.no/gislasonnei-til-ffk-2877298.html
Haha. Er det mulig. Hva er det styre og stell holder på med? Vi trenger forsterkninger, ikke stallfyll - i alle fall ikke til slike priser! hahaha
Henriksen; ring Karlsen. Han fikser opp i dette rotet på null komma niks.
Opprinnelig postet av Vitagen
Haha. Er det mulig. Hva er det styre og stell holder på med? Vi trenger forsterkninger, ikke stallfyll - i alle fall ikke til slike priser! hahaha
Henriksen; ring Karlsen. Han fikser opp i dette rotet på null komma niks.
Minner om at Brøndby for to år siden betalte over 10 mill for denne spilleren og gjorde ham raskt til kaptein. Og Brøndby er av skandinavias aller største klubber. Husker også at Gislason var av Tippeligaens aller beste spillere på sitt beste. Å kalle han stallfyll i Fredrikstad er ytterst merkelig. Prisen er heller ikke avskrekkende, men det er de løpende lønnsutgiftene som ville satt en stopper her. Hvis vi bare hadde vært sportslig attraktive nok for Gislason, da.
Gislason hadde IKKE vært stallfyll.
Uansett, han er altfor dyr for klubben. Det hadde blitt ramaskrik fra de andre spillerne hvis FFK hadde gitt Gislason over to millioner i årslønn. Godt at klubben ikke kjøpte han, det hadde ødelagt lønnspolitikken i klubben.
Jeg ville i alle fall ikke sett han i første 11'eren. Flott at vi ikke signerte han.
Kom gjerne med en begrunnelse også, tror det er fler her som er nysgjerrig på den.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Kom gjerne med en begrunnelse også, tror det er fler her som er nysgjerrig på den.
Begrunnelse skal du selvsagt få, min venn.
Dersom Nordlie kommer og kjører 4-3-3, vil det ikke være plass til noen Gislason. Borges er bedre.
Med ett unntak her, tror jeg dem fleste ikke betviler Gislason sine ferdigheter. Langtifra faktisk. Men er det den spilletypen vi savner mest i spillet vårt?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Med ett unntak her, tror jeg dem fleste ikke betviler Gislason sine ferdigheter. Langtifra faktisk. Men er det den spilletypen vi savner mest i spillet vårt?
Nei jeg savner en spiss, og en kriger som kan hjelpe Raio med å holde ballen unna eget mål.
Gislason ville hevet de fleste tippeligalag, men prioriteringen er på trynet spør du meg.
Jocke sa vel også for et par dager siden at det var en spiss som var prioritert.
Virker på meg som en bevisst lekkasje, for å vise at det gjøres noe..
http://twitter.com/FFKprasempre
Opprinnelig postet av Vitagen
Begrunnelse skal du selvsagt få, min venn.
Dersom Nordlie kommer og kjører 4-3-3, vil det ikke være plass til noen Gislason. Borges er bedre.
I en 4-3-3 bruker man gjerne en "dyp" midtbanemann, en slik som Rekdal var på landslaget under Drillo. Der er Gislason perfekt. Borges er ingen slik spiller. Borges er ideell som en offensiv midtbanemann, en posisjon som er ikke-eksisterende i 4-3-3. Borges kunne bekledd en indreløperrolle med bravur tror jeg, da han har forbedret løpskapasiteten sin ganske radikalt siden han kom til FFK.
Spillere som kan bekle den defensive midtbanerollen i dagens FFK er kun to stk slik jeg ser det, og det er Wehrman og Elvestad. Hvem av de som er best er jeg usikker på. En Gislason pr dags dato går utenpå begge disse to med glans.
Opprinnelig postet av djpete
Hva om alle som er misfornøyd med Henriksen legger opp hans bilde som avatar? En bitteliten demonstrasjon her inne.-)
Blir kult når alle har bilde av Henriksen!! Gleder meg
Opprinnelig postet av djpete
Ta imot kritikk? Jeg har faktisk ikke sett noe kritikk av meg. Faktum er at på supporterforumet så er det mange som faktisk har bilde av meg. Det kan bare bety at de fleste støtter meg, avslutter Henriksen til FB...
Nei, her må nok protesttog til.
Send Runar til Lunar
Vi er holdt for Runarr
Vi vil verken har Runarhval eller Keiko i klubben
Nå må klubben våkne av runarkosen!
... and so on.
Om godeste Runar faktisk leser det som står her inne, og likefult påstår at han ikke har sett noen kritikk.... Da er han så blind på egne feil at det er helt skremmende.
cupmester 06, uten tromme
I en 4-3-3 bruker man gjerne en "dyp" midtbanemann, en slik som Rekdal var på landslaget under Drillo. Der er Gislason perfekt. Borges er ingen slik spiller. Borges er ideell som en offensiv midtbanemann, en posisjon som er ikke-eksisterende i 4-3-3.
jeg vil ikke avskrive borges i en rekdalrolle, eller en sen john barnes-rolle som jeg heller liker å kalle det. han har nok ikke de defensive kvalitetene ennå, men det tror jeg han kan lære. ellers har han jo både spilleforståelsen og pasningsfoten som skal til for å styre midtbanen.
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914